"Durun bir saniye! Ne demek bu?" Diye sordum ve David'e doğru döndüm.
"Tessa neden durduk yere buraya gelsin ki Bella? Elbette buraya gelirken bir planı vardı. Senin için buraya geldi. Emily'yi de bu yüzden kaçırıp o kuyuya attılar. Hepimiz kuyunun kurtboğanlı olmasından dolayı senin girmen gerektiği biliyorduk."
"Beni deniyorlar ise...neden kurtboğan beni etkilemedi?"
"Çünkü delta hislerini kaybeder!"
Yutkundum.
"Öyleyse ikinci delta...."
"Sensin!" Dedi Ed elleriyle beni göstererek.
"Chris'i de bu yüzden aldılar. Sen ve Tessa onun için kendinizi feda edip, onların tarafına geçeceksiniz. Tessa'nın başka çaresi kalmadığı için de buraya geldi. Sürü bunu umuyor."Yere doğru baktım.
"Ben bir delta olamam. Bu imkansız. Kendimi öyle hissetmiyorum."
"Ama öylesin Bella. Bunu ilerleyen zamanlarda daha çok hissedeceksin."
"Bu nasıl mümkün olabilir?"
İkisi de elleri ceplerinde omuzlarını silktiler."Ne yapmam gerekiyor."
"Öncelikle kontrol etmeyi öğrenmelisin!"
"Bunun için bir endişem yok. Üstesinden gelebilirim."
"Emin misin? Az önce koridorda bir an için beni öldüreceğini düşünmüştüm."
"Ama o anda çok fazla sinirliydim."
"Dolunayda da öyle olacaksın."
"Ama kendime geldim. Öyle değil mi?"
Ed kafasını olumsuz anlamda salladı.
Artık burnumdan soluyordum.
"Kendi başıma halledebilirim."
"Bırak sana öğretelim."
"İstemiyorum! Sadece Chris'i geri istiyorum."
"Bak sana bunu anlatabiliriz!"
"Ah öyle mi? Yani tıpkı bana, benim bir delta olduğumu önceden anlattığınız gibi mi? Yardımınıza da ihtiyacım yok." Dedim ve oradan ayrıldım. Bir an önce Tessa ile konuşmalıydım.
Deltalar ile ilgili bilgi almalıydım. Kendim ile ilgili..."Pekala Tessa, dökül bakalım!" Dedim ve önüne doğru bir sandalye çekip karşısına doğru oturdum.
"Emily'i neden kaçırdığın ile ilgili konuşalım."
"Dediğim gibi...bunu yapmak zorundaydım."
"Kim için!"
"Bunu sana daha önce de anlattığımı sanıyordum. Chris için yaptım."
"Delta sürüsünün ne zaman geleceğini biliyor musun?"
"Bilmiyorum ama çok fazla bir zamanımız yok. Beni ne zaman dediğiniz yere götüreceksiniz?"
"Ed ve Eric seni yarın oraya götürecekler. Büyük bir ihtimalle, okuldan sonra."
"Beni onlara vermeyeceksiniz değil mi?"Belki de benim -çocukların söylediklerine göre- bir delta olduğumu bilmiyordu. Belki de çocuklar yanılmışlardı. Kendi kendime onun yalan söyleyip söylememesiyle ilgili kalbini dinlemeye çalıştım. Ama bilin bakalım ne olmuştu? Tabiki başaramamıştım. Gözlerimi yumdum. Daha sonra geri açtım.
"Delta sürüsü derken.....onların kaç kişi olduklarını biliyor musun?" Diye sordum dişlerimi sıkarak.
"Sanırım.....3 kişiler. 1'i kadın diğerleri erkek. Diğer delta ile birlikte 5 kişi olacağımızı umuyorlar."
"Kız mı erkek mi?" Diye sordum.
"Kim?"
"Diğer delta."
İyice gözlerimin içine doğru odaklandı ve öyle söyledi.
"Kız!"
Ani bir hareketle ayağa kalktım. Nedense gözüm kararmaya başlamıştı.
Derin derin nefes alıp vermeye başladım. Arkamı döndüm ve gözlerimi kapattım.
"B-benim.....gitmem gerekiyor. Yarın görüşmek üzere." Dedim ve duvarlardan tutunarak oradan ayrıldım. Bir an önce eve gitmeliydim. Ama görüşüm fazlasıyla kararmıştı. O sırada yere doğru yığıldım ve şiddetli bir şekilde öksürmeye başladım. Ellerimle ağzımı kapattım. Nihayet, öksürüğüm kesildiğinde ellerimi ağzımdan çektim ve kanlı ellerime doğru baktım.Ellerim titriyordu. Madem deltanın biri de bendim öyleyse niye vücudum kendini iyileştirmiyordu.
Kafamı kaldırıp gökyüzüne doğru baktım. Büyük bir ihtimalle yarın dolunay vardı.
Tekrardan önüme doğru baktım. Bütün bunlar gerçekten çok saçmaydı. Neden geçen sene değilde bu sene? Neden ben? Neden bu şekilde sınanıyordum ki? O sırada kendime engel olamayaraktan ağlamaya başlamıştım. Yerde sürünerek bir ağacın gövdesine doğru yaslandım. Ellerimi üstüme doğru sürdüm ve bacaklarımı kendime doğru çekip kafamı bacaklarıma doğru gömdüm.
Ayağa doğru kalktım ve son kez etrafıma bakındım. Ardından arabaya doğru yürümeye başladım.
Arabaya binerken aklıma bir şey gelmişti. Normalde bugün doktor ile randevum vardı ama gitmemiştim. Yarın okuldan sonra ilk işim bu olacaktı. Kesinlikle bir doktora görünmeliydim....
Son 3 ya da 4 bölüm. Bu arada 4. Kitabı çıkarmayı planlıyorum. Bu kitabı bitirir bitirmez ona başlayacağım ve o kitaptan devam edeceğim. Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtlar Arasında (3. Kitap)
Werewolf"Çok garip öyle değil mi?! Birini seviyorsun ve onu kaybediyorsun! Hiç olmayacak insanlardan şüpheleniyorsun! Kime güvenip güvenmeyeceğin konusunda kararsız kalıyorsun! Daha sonra bir şey öğreniyorsun, bir şey oluyor ve işte o zaman anlıyorsu...