-6-

8.6K 382 29
                                    

Bölüm şarkısı: "Seksendört - Aklımı Geri Ver"

"Alev, bu nasıl bir şart? Bunun riski çok büyük!" diye bağırıp ayağa kalktı.

"Biliyorum. Ama ya yaparsak? Iki tasarımcımız ve biz varız. Gece gündüz çalışırız. Yet-"

Efe sözümü kesti ve bağırarak "Sus Alev!" dedi. Ayağa kalktım ve bağırarak konuşmaya başladım.

"Susmayacağım! Bu sefer senin dediğini yapmayıp, konuşayacağım! Ve sen de beni dinleyeceksin! Yeter artık! Yaptığım hatanın farkındayım. Senin bağırmalarına, hakaretlerine rağmen sustum. Ama artık gerçekten yeter! Evet, şirket batma noktasında. Ama PERU'nun teklifini yaparsak, karşılığının ne kadar fazla olduğunu sen de biliyorsun. Yani, tek çaremiz; bu riski göze almak! Hepimiz gece gündüz, uyumadan, durmadan çalışacağız ve başaracağız. Anladın mı Melih Efe SARAÇOĞLU?"

Efe omuz silkti ve "Tamam, senin dediğin olsun. Ama bir hafta içerisinde yetiştiremezsek, olacaklardan ben sorumlu değilim!" dedi.

Başımı sallayıp dışarı çıktım. Odama doğru yürüdüm ve kapıdaki sekretere "Bora ve Güneş acilen odama gelsinler." dedim. Daha sonra odamın kapısını açıp içeri girdim.

Kısa bir süre sonra Bora ve Güneş içeri girdiler.

"Bizi çağırmışsınız Alev Hanım."

"Evet. İsterseniz önce oturun." dediğimde beni onaylayıp oturdular. Ben de her şeyi anlatmaya başladım.

***
Bora ve Güneş'e şartı anlattıktan sonra Şule'yi aradım ve kabul ettiğimizi söyledim. O da bana "gelecek pazartesiye kadar kıyafetler hazırlansın, defile de salı günü olsun" dedi. Bugün pazartesi olduğuna göre, bir hafta başlamış demektir.

Efe'nin de onayını alıp, tasarımcıları ve sekreterleri toplantı odasına çağırdım. Herkes geldikten sonra da toplantıya başladık.

Masadaki siyah tahta kalemini alıp beyaz tahtanın karşısına gittim. Ve söylediklerimi yazmaya başladım.

"Evet arkadaşlar; yüz elli kıyafet, yedi gün ve dört tasarımcı... Yüz elliyi yediye böldüğümüzde; yirmi bir buçuk gibi bir sayı çıkıyor, biz yirmi diyelim. Dört tasarımcı olarak herbirimiz günde beş kıyafet tasarlarsak, yedi günde yüz kırk kıyafet olur. Bu yedi gün içinde, bazı günler beşten fazla kıyafet tasarlamaya çalışıp başaracağız. Her gün tasarladığımız kıyafetler anında terzimize gönderilecek ve dikilmeye başlanacak." dedim ve kalemi masaya bıraktım.

"Bu kadar kolay yani?" diyen Efe'ye ters bir bakış attım. Sabahtan beri kaç kere anlatıyorum ona?

"Ben, kolay olduğunu söylemedim. Sadece bu plana göre hareket edersek yetiştirebiliriz dedim, Melih Efe SARAÇOĞLU. "

"Tamam, öyle olsun Alev SARAÇOĞLU." dedi ve diğerlerine döndü. "Hepiniz planı anladığınıza göre, tasarımlara başlayabiliriz. Bu, çok büyük bir risk. O yüzden hiçbir şekilde hata ya da sorun olmamalı. Anlaşıldı mı arkadaşlar?"

Herkesten 'anlaşıldı' kelimesini duyan Efe "Dağılabilirsiniz." dedi. Hepsi tek tek dışarı çıktıktan sonra Efe sandalyesinden kalkıp yanıma geldi.

"Otuz yıllık holdingin bu hâle düşmesi sinirlerimi bozdu. Bu yüzden sana o şekilde davrandım. Yani, sinirimi senden çıkardım desem daha doğru olur. Özür dilerim kuzen." dedi ve kollarını iki yana açtı. Dudaklarıma bir gülümseme yerleştirdim ve ona sarıldım.

"Affettin mi beni kuzen?"

"Affettim kuzen."

***

"Dün beş kıyafet tasarladık ve terziye gönderdik Alev Hanım. Bir de renk konusunda; defile yaz kreasyonuna uygun olduğu için, yazın moda renklerini seçtik."

Onlara "Anladım. Bu şekilde çalışmaya devam edelim." dedikten sonra dışarı çıktılar. Onlardan sonra da ben dışarı çıktım. Efe'nin odasının kapısını çaldım ve içeri girdim.

"Hoş geldin."

"Hoş buldum. Bora ve Güneş toplam on kıyafet tasarlayıp terziye göndermişler."

"Evet duydum. Ben de beş tane tasarladım ve gönderdim. Sen?" diye sorduğunda kısaca "Bende." diye cevap verdim ona.

"Şu anlık iyi gidiyoruz. Çalışmaya devam." dedi ve eline kurşun kalem alıp çizmeye başladı.

İlk gün için hepimiz süperdik. Umarım sonuna kadar bu şekilde devam ederiz. Yoksa, olacakları düşünmek bile istemiyorum...

×××××××××××××××××××××××××××

Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum.

Özellikle de hikayeyi okuyan ama kendini göstermeyen diğer '26' kişinin, hikaye hakkındaki yorumlarını çok merak ediyorum. Sizler de yorum yaparsanız çok sevinirim. =)

Heyecanlı ve 700 kelimenin üstünde olacak olan, yedinci bölümde görüşmek üzere... ;)

SARAÇOĞLU HOLDİNG (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin