,, Čo si kurva myslíš že robíš ?!"

4.4K 240 1
                                    

,,Ano, presne tak. Podľa mňa bolo nespravodlivé že slečnu vyhodili z triedy a mňa nie." odpovedal akoby som tam nebola.
,, Dobre teda, takže to znamená že budete zajtra obidvaja po škole." pokrčil ramenami riaditeľ.
Zliezla som zo stola ,,Fajn" prosta odpoved ,, a teraz, len tak pre info chcem učebnice." usmiala som sa falošným úsmevom na riaditeľa.
,, A kúzelne slovíčko na P nepoznáte slečna ?" nadvihol obočie.
,, Pohnite ?" skôr som sa opýtala ako povedala.
Oliver sa uchechtol a riaditeľ si len namosúrene povzdychol ale postavil sa a opustil riaditeľnu.
Hneď ako sa za ním zatvorili dvere, Oliver sa prudko postavil zo stoličky a priblížil sa nebezpečne blízsko.
,,Ako sa zdá tak si viac nezbednejšia ako som si myslel." šepol pár centimetrov do mojích pier.
,,Tak vidíš že nie som nejaký anjelik." zaškerila som sa.
,,Náhodou, teba vidieť na mikuláša ako anjela by som chcel." zasmial sa.
,,Tento rok budem čert." oblízla som si pery.
,,Drsné dievčatko."
,,Zlý chlapček."
,,Sexi dievčatko."
,,Pekný chlapček."
,,Vtipné dievčatko."
,,Úprimny chlapček."
,,Múdre dievčatko."
,,Hlúpy chlapček."
,,Drzé dievčatko."
,,Divný chlapček."
Po mojej poslednej odpovedi sa trochu zamračil a asi by to pokračovalo donekonečna, keby sa dvere neotvorili a v nich nestál riaditeľ s knihami.
Oliver sa však ani nepohol a stále stál odo mňa pár centimetrov.
,, Oh nie pán Thomson, dúfam že ste to znovu nerobili v riaditeľni." povzdychol si riaditeľ.
To už som nevydržala, odstrčila som Olivera od seba a zobrala som si učebnice, ktoré riaditeľ stihol položiť na stôl.
,,Zaťiaľ nie." odpovedal s úchylnym výrazom.
Ja som len pretočila očami, pozdravila som na odchod riaditeľa a vyšla z riaditeľne.
Prešla som niekoľko krokov, ale potom ma niekto strhol za ruku a mne sa vysipali všetky učebnice z ruky. Ale ten dotyčny si to nevšímal. Zaťiahol ma do skladu a prudko zavrel dvere.
Keď som sa pozrela na toho kokota, bolo mi jasne že to môže byť len tento kokot.
,, Čo si myslíš že kurva robíš ?" opýtala som sa ho.
,,Ako vraví Oliver, pojebať a odjebať." zaškeril sa a prisal sa mi na pery.
Nebolo to ani sekunda a už som ho od seba odtrhla a strelila mu takú facku až sa trochu zapotacal dozadu.
,, Akože keď som tu nová tak to sa hneď musite staviť kto ma bude mať prvý v posteli ?" opýtala som sa a rukami rozhadzovala všade okolo seba.
Zrazu vyzeral preľaknuto.
,, Ako vieš o tej sázke ?" opýtal sa.
,, Pretože poznám chujov ako ste vy." odfrkla som si.
,, No lenže ja chcem tu stávku vyhrať." slizky sa usmial a znovu sa chcel vrhnúť na moje pery.
Lenže som do nho hodila krabicu, rýchlo som schmatla handu a zaviazala mu ňou ruky za chrbtom a na hlavu som mu dala vedro.
Potom som mu priložila nohu na chrbát a vytlačila som ho z toho skladu. Na moje štastie na chodbe bolo plno ľudí, čo znamenalo že je prestávka. Lenže na Adamove "štastie" som ho postrčila tak prudko až padol na kolená.
Všetci sa začali smiať ale mňa viac zaujímalo kde mám učebnice.
,,Tu máš." ozval sa hlas vedľa mňa.
Otočila som sa za hlasom. Stál tam oliver s mojimi učebnicami.
Zobrala som si ich.
,,Ďakujem, mimochodom tvojmu kamošovi to nevišlo a zrušte tu sázku je vám na nič." žmurkla som na nho a už sa predierala davom ku triede 6B.

Dnes krátka. Sorry za chyby aj ja som iba človek. XXXXXMimo_ZemeXXXXX

Max and Oliver [DOKONČENÉ] Where stories live. Discover now