,, Tak ako my to vysvetlite ?" vyzval nás riaditel.
Sedela som totiž s Thomson v riaditelni.
Oliver mal sklonenú hlavu a tvári sa previnilo, čo sa o mne povedať nedá.
,, Pohádzala som školu toaleťákom čo je na tom nepochopiteľné ?!" vyštekla som po nom ako po najväčšiom idiotovi.
Oliver zdvihol zrak a konečne sa spamätal, no stal sa znovu tým Thomsonom akého pozná celá škola.
,, No dajte nám už trest že môžme odísť." odfrkol si Oliver znudene.
,, Tri dni po škole." prekrútil riaditel očami a mávnuťim ruky nás poslal preč.
Hneď ako sme vyšli, na chodbe zavládlo ticho a pozerali naším smerom.
Cítila som sa viac než nepríjemne ale zachránila ma Heili a na moje prekvapenie aj s Eliotom.
,, Čau Heili" objala som ju ,, Idiot" pozdravila som.
,, Som Eliot." prekrútil otrávene očami.
Keď som si tak Heili prezrela, usmiala som sa. Veci ladené do čiernej ako inak.
,, Len som ti chcela oznámiť dôležitú vec" nadýchla sa ,, chodím s Eliotom." zahrizla si do pery a zatvorila oči akokeby čakala že jej dám facku.
,, Gratulujem ?" zatvátila som sa milo.
,, Počkaj takže ty mi dovolíš s ním chodiť ?" opýtala sa prekvapene.
Zasmiala som sa ,, Heili ja niesom tvoja matka. A keď so chceš pokaziť život s ním..."
,, Ja som tu." oponoval.
,,... tak to je tvoja vec len dúfam že sa z tebe nestane ružová barbinka."
,, To sa nikdy nestane." zasmiala sa.
,, Fajn tak ja som už Heili vysvetlil plán a pozval ju na párty teraz chodte a prilakajte mi ľudí." popohnal nás Eliot a otočil sa na odchod.
,, Hey Idiot....I love you." zakričala za ním Heili.
Prišlo mi trochu divné že to tak povedala, prišlo mi aj divné že mu to vôbec povedala ale nad jej oslovením som sa zasmiala.
Eliot trochu prekrútil očami ale zakričal jej to naspäť.
Heili ma zdrapila za ruku a ťahala hned ku prvej skupinke ľudí.
,, Ahoj som Martina ale volaj ma Tina." usmiala sa na mna pekná, trochu nízka baba s tmavšou pleťou a tmavými, trochu šikmými očami.
,, Čau, počuj zajtra môj kamoš usporiadava párty, nechceš prísť ? Môžeš pozvať aj kamarátkov." usmiala som sa.
,, Samozrejme rada, a kedy a kde ?" usmiala sa ešte viac ako vtedy.
,, No miesto ešte není určené, vieš čo, daj mi tvoje číslo a ja ti to ešte dnes napíšem."
Prikívla a ihneď mi napísala svoje číslo.
,, Tak uvidíme sa." pozdravila som ju na odchod.
,, Si super, určite ťa zvolím za kráľovnu." zakričala za mnou.
A keď som sa otočila aby som sa jej na to opýtala už tam nebola.
Heili sa medzitým stratila pri inej skupinke a keď som ju konečne našla a opýtala som sa jej to povedala že mi to vysvetlí potom, pretože zazvonilo.
Heili už zamierila do triedy, mne však zazvonil mobil.
,,Počúvam." ozvala som sa.
,, Klub máš objednaní od dnes večer na tri dni názov je Lotos na Oples street, na účete by si peniaze mala už mať. Aby si zase nevyhrožovala ku klubu budeš mať prideleného DJ-a a aj troch sekuritákov." ozval sa otec a hneď na to zavesil.
Len som naťukala číslo všetkých koho som dnes s Heili pozvala a samozrejme aj Eliotovo, Alexovo a Damianovo a poslala som im adresu a názov klubu.
Potom som sa vybrala do triedy. Rozradila som dvere a chcela si sadnúť k Heili ale zastavila ma učka.
,, Meškáš." vyštekla.
,, Nehovor." prekrútila som očami a sadla som si.
Učka si len povzdychla a niečo začala vysvetľovať.
,, Ten klub, je najlepší a neuveriteľné veľký ale drahý ako si ho vybavila ?" opýtala sa ma zvedavo Heili.
,,Otec." mikla som ramenami.
Heili len prikívla a už bola ticho.
Celá hodina ubiehla pomerne rýchlo. Cez prestávku som sa rozhodla nájsť Alexa a Eliota.
Heili povedala že pôjde so mnou.
Nehladali sme ich dlho.
Ten krik bolo počuť aj z dialky.
S Heili sme zamierila hneď za zvukom.
Videla som Olivera s tou jeho partiou otočených chrbtom ku mne a ako oproti nim stojí Alex, Damian, Eliot a ešte dvaja chalani.
,, No tak Oliverik, začali sme zle a tak to chceme napraviť a preto ťa pozývame na party." pozval ho milo Damian.
Hneď ako si ma Alex s Eliotom všimli chceli mi zakívať ale priložila som si prst na pery abo boli ticho.
Prikívli, Heili som po šepky vysvetlila že mám plán a poslala som ju k nim.
,, Ale no tak Thomson nebuď suchár." vyzvala ho Heili a zavesila sa na Eliota.
,, Je pozvaná polka školy, budeš ľutovať keď to pozvanie nepríjmeš." rýpal do nho Alex.
,, V živote nepríjdem na párty ktorú usporiadava Calum, Rethur, Prince či Hadson." vyštekol otrávene Oliver.
,, Párty ktoré usporiavadajú Hadsny sú legendárne." ozvala som sa ja.
Samozrejme že sa všetci otočili ku mne.
Prešla som sebaistým krokom kuu Alexovi rovno cez Oliverovu partiu. Všetci sa mi uhli až na Olivera a presne to som mala v pláne. Zastala som pár milimetrov od Olivera.
Bolo vtipné ako som cítila že zadržal dych.
,, Párty je v klube Lotos na Oples street od siedmej do rána. Priveď aj kamarátov alebo hocikoho koho chceš. Keď nechceš byť ten kto sa nezúčastnil najlepšej párty v celom Londýne. Priečka popularity ti klesne na bod mrazu keď ty neprídeš ale všetci ostatný ano." slovo ty som povedala s ( hraním) obdivom.
Nečakala som na jeho reakciu na nič.
Len som ho trochu obišla tak aby som mu pri odchode poriadne buchla ramenom do ramena.
Alex mi potom prehodil ruku okolo ramien.
,, Klub Lotos." žmurkol na nho Alex a potom sa všetci otočila a odišli.
,, Fajn" zakričal za nami Adam.
Iba som sa uškrnula.
,, Si mrcha sestrička." zaškeril sa Alex.
,, Vďaka." môj úškrn sa ešte viac rozšíril.
Nemuseli sme sa ani dohadovať, všetci sme totiž vedeli že ideme preč zo školy.
Až vonku sme sa dohodli že si ideme prezrieť klub.
Tak sme nasadli do Eliotovho auta a už sme sa len viezli na Oples street prezrieť klub.
Keď sme pred klubom zastali padla mi sánka.
Tak toto bude vážne najväčšia párty v celom Londýne.
Po tvári sa mi rozliahol spokojný úsmev.
Tak podme na to....Dalšia časť.. Dúfam že sa páčila... Stačí napísať a môžem jednu aj venovať 😂😘😘 Vďaka všetkým za podporu vote a komenty 😘 prepáčte za chyby.
XXXXXMimo_zemeXXXXX
YOU ARE READING
Max and Oliver [DOKONČENÉ]
RomanceFuck Love. Nadávky. Vyhrážky. Posmešky. Max Hadson. Už jej meno znamená samé problémy. A to že sa nechala vyhodiť zo školy to len potvrdzuje. Nastupuje na novú školu, kde jej všetko hrá do kariet. Až na sarkastického, arogantného, neuveriteľne pekn...