,,Hra skončila..."

4.4K 233 3
                                    

Pohľad Olivera

Ráno bolo ako každé iné. Vsať, umyť sa, naraňajkovať, oliecť, zobrať veci a vyzariť do školy. Ráno som si odchytol jednu prváčku, ktorá vyzerala že by dala každému. Výstredne oblečenie, omietka na ksichte, doplnky od výmyslov sveta. Ale čo už, keď som si ju ochytol do rohu prišli dvaja štvrtáci a začali byť dosť protivný. Samozrejme že jedného z nich som až veľmi dobre poznal. Alexa. Najhoršieho chalana na škole. Prekvapivé bolo že prvý, druhý a tretý ročník bol proste šprt, ktorý vyzeral akokeby prišiel o životnú lásku a nevie sa z toho spamätať ale v štvrtom ročníku sa z neho stal chuj, sukničkár, alkoholik a neuveriteľný fajčiar. Samozrejme že jazdí na motorke a preto sa mi dvaja neznášame. Vždy mi zaberie miesto.
Ale teraz ma odtrhol od tej baby, ju poslal niekde do prdele a mňa oprel o stenu.
,, Ale, ale Oliverik si chce užiť." zasmial sa ten druhý, ktorého meno som nepoznal.
,, Čo teba je do toho, ty si tak skoro neužiješ kedže je tvoj chalan na dovolenke." povedal som to prvé čo ma napadlo.
Ale ako sa zdalo trafil som do čierneho. Ale kto by si nespol že chalan ktorý nosí obťiahnuté legíny a tielka nieje gay ?
,,To si prehnal." vyprskol chalan a keby nebolo Alexa asi by mi aj vrazil.
Ja som sa len zasmial.
,,Čo je ti vtipné Thomson ?!" vyštekol Alex.
,,Vy, jeden teplný kokot a jeden chuj bez vzťahu." zasmial som sa ešte hlasnejšie.
Lenže to som asi robiť nemal. Dostal som päsťou do nosa od Alexa. Samozrejme že sa spustila krv.
,,Nebudeš si na nás otvarať hubu a mimochodom on aspoň niekeho má a ja tiež narozdiel od teba." pľuvol na mňa.
,, Ako to že som ju nevidel ?" opýtal som sa posmešne Alexa, vedel som že klame.
,,Pretože sa prisťahovala len dnes a padneš na zadok z toho aká je sexi." zašklebil sa a potom len s tým chalanom odišli.
Pobral som sa na WC-ka, kde som si opláchol krv s tváre. Samozrejme že mi bolo jasné že hodina už dávno začala ale kašlať na to.
Ale najviac ma prekvapilo keď sa dvere rozleteli a dnu vstúpil Adam s celým pomaľovaným ksichtom od čiernej farby.
,, Štetka, sprostá, krava, piča, kurva, suka, čupka, trapka, mrcha..." mlel si popod nos samé nadávky.
,, Hej bro, čo sa stalo ?" opýtal som sa ho ale stále som sa usmieval, ešte nikto nevytočil Adama na toľko že by si nadával popod nos. A čo ta farba ?
Začal si ju pomaly umývať a pritom sa mi snažil vysvetliť čo sa stalo. Ale jediné čo som rozumel bolo : ,,Nová baba..... motorka....jej zadok....sprej....môj ksicht....smiech."
Nerozumel som mu keď si umýval ksicht vodou a snažil sa to zmyť a popri tom si to mrmla popod nos.
Zastavil som vodu, chytil ho za rukáv a otočil k sebe.
,, Ešte raz ! Prečo maš kurva na ksichte farbu ?!" opýtal som sa.
,, V skratke...." začal vysvetľovať, konečne zrozumiteľne ,,... prišla nová baba s dokonalým zadkom na motorke a keď som sa smial z toho ako jej chválim zaduk, tak ku mne prišla a čiernou farbou mi posprelovala ksicht."
Vybuchol som do obrovského smiechu.
,, No a ešte posprejovala Alexovi motorku." poznamenal.
Po tejto vete som znážnel.
,, No a čo aspoň bude mať ta slečinka problém a Alex bude mať posprejovanú motorku." opäť som sa zasmial.
Vyšli sme z WC-ka a zamierili do triedy. Cestou som mu poedal čo sa stalo vonku za rohom a Adam spolu so mnou sme sa zasmiali.
Do triedy sme dá sa povedať že vrazili.
Učka po nás začala kričať ale počúval som ju tak na pol ucha, moju pozornosť totiž zaujala osoba v tej triede.
Krvavo červené vlasy jej padali vo vlnách po pás, plné naružované pery, rovný nos,veľké, tmavo modré očí ktoré si najpvr premeriavali Adama a potom mňa. Šťíhla, vysoká postava a dosť dobre vyvinutý hrudník. A potom som si ešte všimol vytetovanej heny na ruke.
Ešte som niečo trepal učke a potom si išiel sadnúť ku Adamovi.
Keď skopol toho šprta zo stoličky začalo sa divadlo. To čo to dievča predviedlo v triede ma uchvátilo. Odpovedala na moje nadávky nadávkami a nakoniec vyhrala.
A v riaditeľni ? Tam som mal chuť vrhnuť sa na ňu ale viem že by sa riaditeľ vrátil.
Ale to čo sa stalo na dvore ? To bola hrôza.
Všetci jej naznačovali aby sa k tomu nepriznala a keď to urobila nezabil ju.
Nie. Ona na neho skočila, objal ju, zatočil vo vzduchu a potom položil.
A potom mi to docvaklo. Alex spomínal niečo o dievčati a že bude sexi a ja si myslím že Max je neuveriteľne.
Sakra ! Musim ich rozdeliť a dosať Max do postele kvôli skurvenej sazke, ktorú vymyslel Adam.
A jeho pokus padol tak ešte uvidíme kto vyhrá.

Max and Oliver [DOKONČENÉ] Where stories live. Discover now