Bez názvu

4.2K 379 108
                                    

Prosím čítajte popis, je fakt dôležitý.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Oliverov pohľad.

Bola to vážne divoká noc. Ráno som sa zobudil na zemi neuveriteľnou bolesťou hlavy. Nejako som sa postavil našiel som Adama a spolu sme išli domov. Ostatný vraj že išli s nejakými babami. V aute som rozmýšľal nad všetkým zo včerajška. Pamätám si že Alex a jeho partia plus tá baba zmizli vo chvíli kedy Alex zdvihol mobil. Pamätám si to lebo Alex do mňa vrazil keď  odchádzal.
Keď sme došli domov Adam išiel spať a ja som si zobral tabletku proti bolesti a išiel som sa osprchovať. Keď som bol oblečený a prichystaný vyšiel som z bytu a zamieril som za Max. Našťastie som vedel kde býva, na Eliotovej party som zistil Alexovu adresu od jedného chalana, ktorého meno si nepamätám. A určite u staršieho brata býva jeho sestrička.
Nasadol som do auta a vyrazil. Šiel som s úsmevom na tvári, bohužiaľ ten zmizol vo chvíli keď som uvidel otvorené dvere od ich bytu a policajtov vo vnútri. Vošiel som do ich bytu a prvé čo som uvidel bola jej uplakaná kamarátka a toho gaya s Eliotom ako sa snažia neplakať a zároveň upokojovať tu babu. Alex sedel v kresle a pozeral do blba s kamenným výrazom. Ďalej od nich stál muž okolo štyridsiatky s tmavo modrými očami a hnedými vlasmi, ktorý viedol vážne naštvaný rozhovor, vedľa neho stála blondína so sivými tiež opuchnutími očami asi od plaču. Prvé čo mi napadlo bolo niečo veľmi zlé. Dúfam že sa jej nič nestalo. Predsa šoférovala opitá ale proste nie.... nemohlo sa jej nič stáť.
Keď ma všetci zareagovali pozreli na mňa ako na zjavenie. Jediný kto sa postavil bol ten gay. Podal mi obálku s mojím menom a povedal mi aby som si sadol.
Hneď ako som si sadol, ten muž ukončil rozhovor a sadol si do kresla, tak aby videl na nás všetkých.
„Nikto nevie kde je. Vyhlásili sme pátranie. Viem len že hackla rodinný trezor a zdrhla. Čo ma to kurva napadlo ? prečo len  musela ísť k tebe.“ Ten muž ukázal na Alexa.
Alex sa len postavil prešiel ku dverám, asi svojej izby, otvoril ich ale zastal v ráme dverí.
„Lebo si ju donútil sem ísť. Otec.“ Po týchto slovách zabuchol dvere.
Ten muž sa zamyslel.
Potom sa postavil, pozdravil nás na odchod kývnutím hlavy a aj s tou babou a policajtmi odišiel.
Ako som zistil ten gay sa volá Damian a práve on my vysvetlil čo sa stalo.
Povedal mi že Max hackla rodinný trezor a teraz nikto nevie kde je zmizla vyparila sa ale zanechala päť listov. Medzi nimi sa nachádzal jeden aj pre mňa.
Potom ma doslova poslal preč.
Keď som sa vrátil domov zamkol som sa vo svojej izbe. Mal som z toho všetkého zmiešané pocity.
Povedal som jej to. Povedal som jej že ju milujem. A ona je teraz boh vie kde. Pamätám si naše prvé stretnutie, pamätám si ako sme my dvaja boli prvý krát po škole, pamätám si ako mi prvý krát vrazila, pamätám si na náš prvý bozk, pamätám si ten ples, pamätám si tu chatu.
Pamätám si tú dokonalú Max. je úžasná, jediná baba, ktorá ma dokázala odbiť a uchvátiť zároveň. Jediná baba, ktorú milujem.
Otvoril som teda obálku a vybral z nej list :

Oliver

Ako niekto povedal, ja niesom typ  človeka, ktorý sa zamiluje na prvý pohľad. Ale ty si ma slovu láska naučil. Keď si mi na mole povedal že si sa do mňa zamiloval uvedomila som si že ja som zamilovaná do teba....ale to je chyba.
Vždy keď som sa ti pozrela do očí, odpusťila som ti všetko, tie facky, nadávky a dokonca aj ten bozk na plese, tak dúfam že ti mi odpusťíš toto. Ale všetky veci, ktoré sme my dvaja prežili boli úžasné a nezabudnuteľné. Zmenil si ma.....k dobru, k lásku k niečomu na čo nie som pripravená a preto som utiekla.
Som preč, nehľadaj ma.
Možno zbabelo utekám, ale je to jediné riešenie.
Navždy zbohom, s láskou Max.

                          Koniec....

                          Koniec ?
  
                          Koniec !

Práve som si uvedomila krutú realitu toho že som si sama vykopala hrob. 😐😶 prosím nezabíjajte ma. Áno vážne je to koniec. 😵 prosím tých, ktorý ma poznajú osobne aby ma vážne nezabíjali 😵😲 keď už nezabudnite že na pohreb chcem modré ruže. 💙 Aj keď ma zakopete pod školou.

Ale teraz inak....

Chcete pokračovanie ?

Neplánovala som písať pokračovanie a ani neplánujem, ale... Ale keď na tejto kapitola bude 100 vote napíšem druhú časť tejto série s názvom Oliver and Max 2.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Kedze viem ze tu 100 vote nebude take druhu cast nepridam.
Možno v dalekej budúcnosti.😋

Alebo jedine že by ste my písali do komentov ako veľmi chcete dalšiu časť 😜😜

Viem že sa každý tešil na novú kapitolu že to bude pokračovať atď. Ale ja som už od začiatku vedela že sa to takto skončí.

XXXXXXXXXXMimo_zemeXXXXXX

Max and Oliver [DOKONČENÉ] Where stories live. Discover now