Nemala som slov nevedela som čo mam povedať ale potom ma zachránil.
,,...,,Kradnúť ľudom hlášky je úbohe." tieto slova ma zachránili ale nikdy by som nečakala že to výjde práve z jeho úst.
,,Takže další rebel, prosím postavte sa a prídte ku tabuli." vyzval ho učiteľ.
,, Nie vďaka rád sedím." odfrkol si.
,, Okamžite." výhražne zdvihol prst on tam však stále sedel.
,, Preboha ! Teraz tu budete mučiť celú triedu ? Už tám máte Olivera, Max a teraz ešte aj Adama ? Ste vy vôbec učiteľ." rozkričala sa Heili.
Aj keď mlela samé somariny, vyšlo jej to pretože učiteľ ostal ticho.
,, A keďže som vyriešila tu úlohu tak sa idem a beriem si týchto troch zo sebou... Pa." usmiala som sa na učiteľa a nasledovana tými dvomi chujmi a Heili som sa dostala ku dverám.
Práve som ich otvorila keď má niekto potkol a práve ich otváral aj niekto iný takže na moje "štastie" som na nho spadla.
Ale keď som sa pozrela kto to je musela som sa usmiať.
,,Druhý deň a už padáš to sa mi nezdá." zasmial sa a ten dvoj zmysel bol vážne vtipný.
,, Ale no ták Alex, akokeby si ma nepoznal." zasmiala som sa.
,, Je vám jasne že je práve hodina a vy tu ležíte v ráme dverí ?" opýtal sa nahnevane učiteľ.
,, Ako sa zdá je nový, inak by ma poznal." pošepkal mi Alex.
Prikívla som.
Zodvihla som sa a pomohla vstať aj jemu.
,,Som Alex Hadson tak držte hubu a tu máte niečo od nejakej pizdy zo 4A." podal mu triednu knihu.
Vyšla som z triedy a čakala až výjdu všetci vrátane Alexa.
Len čo vyšiel objal ma okolo ramien a kráčali sme po chodbe smerom ku východu po mojom boku kráčala Heili a ty dvaja exoti boli asi niekde za nami ale nás nasledovali von.
,, Čo si vyviedla teraz ?" zasmial sa.
,, Vyriešila som príklad." pokrčila som ramenami.
,, A oni ?" opýtal sa a kývol hlavou dozadu čo znamená že idú za nami.
,, Nič." usmiala som sa.
,, Že nič" odfrkol si Adam ,,zachránil som ťa a ty povieš že nič."
Zastala som a otočila sa k nemu. Keď som mala tie podpätky bola som taká vysoká ako on možno o pár centimetrov nižšia.
,, Lenže teba zachránila Heili tak drž hubu. A mimochodom buď rád pretože vďaka mne si vonku." prižmurila som oči.
,, Ale keby si sa tam nepredvádzala tak by to divadielko nemuselo pokračovať." vyštekol nahnevane Oliver asi snaď na celú školu.
,, Ty sa neozýval Thomson ! Keby si neprišiel neskoro tak by sa to divadielko ani nezačalo." vyštekla som.
Adam, Heili a Alex sa len prizerali.
,, Nemysli si že keď teraz piskneš každý bude skákať ako povieš." rozkričal sa.
,, Ani to netvrdím. Len vravím že to divadielko je tvoja chyba." vyštekla som znovu.
,, Ty to nevravíš ty štekáš." zasmial sa.
,,Pretože ty si taký chuj že to nevieš pochopiť keby som ti to povedala normálne." vyštekla som znovu.
A bolo to.
Thomson mi dal facku a jak sa zdá tak dosť silnú keď v ústach cítim krv.
Alex sa už rozbehol že mu vrazí ale zastavila som ho.
Zavrela som oči a keď som ich otvorila pozrela som sa priamo na Olivera.
Ruky mal v obranom geste a stále pohyboval perami v rytme slov ktoré som vôbec nevnímala.
Zaťala som ruky v päsť a vrazila mu.
Trochu sa zapotácal ale nespadol a to mi vadilo.
Preto som mu vrazila znovu.
Tentoraz niečo prasklo.
Nebolo to tak ako pri Eliotovi, toto bolo hlasnejšie krupnutie, oveľa. A vrazila som mu znovu až kým nepadol na zadok. Nebránil sa a bolo prekvapivé. Pokračovala by som ale niečie ruky chytili tie moje a stysk nepovolil. Keď som sa pozrela kto ma drží uvedomila som si že ma drží aj Alex aj Adam. Adam sa na mňa prosebne pozrel ale Alex by ma aj rád pustil ale vie že by ma vyhodili.
,,Si pre mňa mŕtvi." moje posledné slová smerovali na chalana, ktorý sedel na zemi a práve zomrel.
Mne neublížilo že mi vlepil fyzicky ale psichycky. Pretože rany na tele sa zahonia ale tie na duši nie.
Vytrhla som sa chalanom a rýchlimi krokmi som sa dostala vonku z budovi. Na moje štastie tam stál Eliot a celý vysmiati sa smial s nejakou hnedovláskou a fajčil.
Okamžite som zamierila k nim.
,, Daj mi cigaretu." zavelila som Eliotovi keď som k nim prišla.
,, Práve sme sa rozprávali." ukázal na seba a na hnedovlásku.
,, Ja som práve rozjebala dekelt jednému chalanovi a keď necheš skončiť pobodne daj mi cigaretu. Hneď !"
Vypulil oči ale vyťiahol z vrecka balíček a jednu mi podal aj so zapalovačom.
Okamžite som si ju zapálila a poťiahla som si. Dlho som nefajčila. Až teraz som si uvedomila ako mi to chýbalo mať nikotín v tele.
,, Mimochodom som Amanda." predstavilo sa mi dievča.
,, Čo ja s tým ? Aj tak ťa uvidím najviac dva krát, kým ťa Eliot nepojebe a potom adios." ako ukážku som jej zamávala.
Dalej som to už nechala na Eliotovi, pretože po ňom ta baba začala kričať.
Rozhodla som sa ísť domov hoci aj peši ale zastavil ma hlas osoby ktorý som naozaj rada počula.
,, Max, počkaj musíš sa vrátiť do školy ospravedlnená ti bude len prvá hodina potom už ne, prosím nechcem dnešný den stráviť sama." prosíkala ma a ťahala do školy.
,, Dobre Heili, ale len dnes." zasmiala som sa a vošla do školy.Deň mi ubehol rýchlo, keď odzvonilo poslednej hodine a ja som sa vybrala domov. Bohužiaľ u vchodu stál riaditeľ a keď som sa okolo neho chcela prešmyknúť, zastavil ma a povedal mi že môj trest po škole začína o päť minút v hudobnej triede.
Kurva, úplne som zabudla že mam byť po škole, najhoršie je že tam budem s človekom ktorý je pre mňa mŕtvi.
YOU ARE READING
Max and Oliver [DOKONČENÉ]
RomanceFuck Love. Nadávky. Vyhrážky. Posmešky. Max Hadson. Už jej meno znamená samé problémy. A to že sa nechala vyhodiť zo školy to len potvrdzuje. Nastupuje na novú školu, kde jej všetko hrá do kariet. Až na sarkastického, arogantného, neuveriteľne pekn...