Oliverov pohľad
,,iba hudba ma dokázala odpútať od reality a uväznila ma vo vlastnom svete, plnom slobody." jej slova sa mi zarili do pamäti.
Vtedy odložila tu masku mrchy a bola to ona. Vtedy som ju musel pobozkať ale odťiahla sa a mne prvé čo napadlo bolo preto lebo chodí s Alexom.
Tak som jej povedal pravdu, pravdu ktorú si o nej myslím.
A povedal som jej aj aby bola tou mrchou akou je.
Ale teraz to ľutujem, nie kvôli skurvenej Adamovej sázke ale preto lebo v jej krásnych modrím očiach som videl že niečo prasklo. Zlomili ju moje slová a to ma mrzelo.
Keď som prišiel domov, no do domu v ktorom som býval s Adamom, tak som si len sadol ku telke a pozeral som ju neskutočne dlho.
Dokonca mi volal aj Adam či nejdem von ale povedal som mu že sa mi nechce.
Asi za hodinu bola polnoc keď sa dvere rozleteli a dnu vstúpil Adam s Lucasom, jedným blonďatým chalanom z našej partie.
,, Oliver neuveríš čo sme zistili." vyhŕkol nedočkavo Adam.
,, Celú cestu sme sa ponáhlali aby sme ti to povedali." zasmial sa Lucas.
,, Šli sme po meste a ja som si zrazu všimol dievčaťa ako sprejuje a z čiapky jej trčia červené vlasy..." začal Adam a mne hneď bolo jasne že myslí Max a o nej som počúvať práve teraz nechcel.
,, O tej mrche ktorá mi trochu vykrivila nos počúvať nechcem." stopol som ich.
,, Teraz to není o nej..." Lucas preskakoval svojimi slabo modrými očami zo mňa na Adama ,, ide o Alexa, jej priateľa." zasmial sa.
,, Presne." potvrdil mi to Adam.
,, Keď sme otravovali Alexa, ktorý s niekym volal a keď Adam zabavoval Max tak z toho telefonátu sme počuli dievčensky smiech a Alex jej povedal : Teraz nemôžem otravujú ma tu nejaký chujovia. Potom sa na nho rozkričala a on povedal : Ukľudni sa bola si moja Ex a teraz spolu znovu tajne chodíme a keď nechceš byť znovu moja Ex nikomu to nepovieš a budem to rešpektovať. A to bolo všetko čo sme počuli pretože sme jednohlasne zhíkli. Takže teraz vieme že Alex Max podvádza." zasmial sa Lucas.
Neviem ani prečo ale potešilo ma to, čo je ale dôležité je to že keď to zajtra poviem Max buď sa rozplače a ja ju budem utešovať alebo ho zabije.
Beriem obidve možnosti.
,, Už sa teším ako to Max poviem." škodoradostne som sa zasmial a Adam s Lucasom so mnou.
Potom sme sa rozprávali až sme vyprevadili Lucasa a šli sme spať.Ráno som sa zobudil, nachystal sa do školy, obliekol si tepláky a voľne tričko pretože ideme na nejakú lúku.
Keď sme dorazili pred školu, hneď ako som ju uvidel išiel som jej to povedať.
Keď ma zbadala zamračila sa.
,, Prišiel si nám ponúknuť magazín skurvený chuj. Nemám záujem, predplatné si nekúpim." vyštekla.
,, A ty si z akého časopisu ? Mrcha roka ?" tiež som vyštekol.
,, Ano a som priamo na obálke ! Tak čo chceš ?" opýtala sa posmešne.
,, Maš poslednú šancu priznať s kým si včera volal Hadson." zakričal mu Adam.
Chcel som jej to povedať a nedávať mu šancu vysvetliť jej to ale Adamovi jeblo.
,,Vrátil som sa ku svojej Ex." zahrizol sa previnilo do pery.
Otočila sa na neho, vrazila mu do sánky a zasmiala sa.
Trochu sa zapotácal a spadol na zadok. Asi jej bolo vtedy jedno že ju pozoruje polka školy.
Pomohla mu vstať.
,, Diki." poďakoval jej.
,, Počkať čo ?! Tvoj chalan sa vrátil ku svojej Ex a ty sa tu usmievaš a len raz mu vrazíš ?" Rozhadzoval som rukami.
Alex s Max sa na sebe pozreli. A potom vybuchli do smiechu.
Max sa potom zhlboka nadýchla.
,, Volám sa Max Hadson a s radosťou vám predstavujem Alex Hadsona môjho o dva roky staršieho brata." predstavila sa a mne sánka padla na zem.
Ten chuj ma sestru ? Tak skurvene sexi sestru ? Si robite piču.
Poobzeral som saba zistil som že skoro všetkým prítomným padla sánka na zem.
Alex s Max sa len smiali a trochu s nimi aj Eliot ktorý o tom asi vedel.
,, Ale čo potom to keď si hovoril že máš babu." premýsľal nahlas Adam.
Alex sa otočil na mňa ,, Si strašná kecka Thomson, ale tú babu som myslel ako tu moju bývalu a ten zvťah mal byť utajený pretože by mi Max vrazila a keby som bol aj s tou babou, ju by poslala do prdele, takže to malo byť tajné. Ale keď to už vie polka škola, tak sa teraz s ňou rozídem. Znovu." zašklebil sa a vybral sa na odchod.
,, Pa sis." pozdravil Max.
,, Pa bro." odzdravila.
,, Čau." mávol jej rukou Eliot.
,, Čau Idiot." zašklebila sa.
,, Ja som Eliot." prekrútil Eliot očami a už sa spolu s Alexom stratili v dave.
,,Takže vy ste brat a sestra ?" opýtal sa Adam.
Dokonca aj ja som ho za tu otázku chcel prefackať.
,, Nie mudrc, len máme rovnákých rodičov a priezvisko a podobáme sa na sebe len niesme surodenci." predniesla ironicky.
Potom sa otočila, odišla s nejakou babou za ňou.XXXXXMimo_zemeXXXXX
YOU ARE READING
Max and Oliver [DOKONČENÉ]
RomanceFuck Love. Nadávky. Vyhrážky. Posmešky. Max Hadson. Už jej meno znamená samé problémy. A to že sa nechala vyhodiť zo školy to len potvrdzuje. Nastupuje na novú školu, kde jej všetko hrá do kariet. Až na sarkastického, arogantného, neuveriteľne pekn...