Ráno som sa zobudila vo svojej posteli. Nie nebol to sen. Prišli sme domov asi o štvrtej ráno úplne zmrznutý a premoknutý na kosť. Od Alexa sme dostali len zhrnu nadávok na naše meno. Poslal nás do sprchy, samozrejme že po sebe nie naraz, usušili sme sa a asi o piatej som ľahla do postele. Najhoršie asi bolo že môj budík bol nastavený na šiestu. Takže som spala hodinu a keď som sa vyhrabala z postele a videla som svoj odraz v zrkadle, moje kruhy pod očami, popraskané pery a strapaté vlasy to len potvrdzovali.
Okamžite som sa upravila, čo znamená že som zakrila kruhy make-upom, naniesla špirálu a na popraskané pery som použila balzám, ktorý som ako inak pretrela krvavo červeným rúžom. Rozčesala som si vlasy a zamierila som ku skrini.
Nemala som na nič náladu, preto som na seba hodila čierne rifle, čiefne tričko s nadpisom : ,,Fuck" a ma vrch som si hodila koženku.
Schmatla som svoju zle pobalenú tašku zo včerajška a zamierila som do kuchyne.
Ako inak v kuchyni už sedel unavený Alex, až po uši vysmiati Eliot a zamračený Damian.
,, Bre ráno." pozdravila som ich a zamierila som ku kávovaru.
,, Čo je na ňom dobré ?" opýtal sa pohoršene Damian.
,, Čo ťa zase žere ? Spal si najviac hodinu a ten unavený som tu ja, takže to ja by som tu mal byť ten mrzutý." odfrkol si Alex ,, Max, zrob mi kávu." dodal.
,, Čo ma žere ? Tento idiot !" ukázal na škeriaceho sa Eliota do mobilu.
Podala som Alexovi kávu a sadla si na jediné volné miesto takže ku Eliotovi oproti Damianovi.
,, Čo zas ja ?!" vyhŕkol nahnevane Eliot.
,, Nešker sa do toho mobilu a počuvaj ma musíme naplánovať zajtrajšiu párty, oslavuješ 17 rokov tak...." nedopovedal.
Opľula som ho totiž kávou. Damian trochu zhíkol a ihned sa naťiahol po servítkach.
,, Tento idiot má len 17 ?!" opýtala som sa až priveľmi prekvapene.
,, Opava, budem mať 17." opravil ma Eliot.
Hodila som očkom po Damianovi, ktorý ma prepaľoval pohladom a Alexovi, ktorý mu podával vreckovku a škodoradostne sa usmieval spoza hrnčka.
,, Ale ako to že si potom v štvrtom ročníku ?!" znovu som sa opýtala.
,, Povedzme že mi prvý ani druhý ročník na prvej škole nevyhovoval, tak som hackol system na tejto škole a svoje meno som prepísal do tretieho ročníka. Takže na tuto školu chodím rok" hrdo sa usmial.
,, A nikto mu na to ešte neprišiel." poznamenal Alex.
,, No a prečo je tento idiot idiotom je ten že na svoju oslavu chce okolo dvesto ľudí takže polku školy, je to nejaký jeho sen či čo a prvý problém je to že máme iba okolo stodvadsať ľudí ktorý sú na zozname napísaný a dvadsať ľudí ktorý su len známy a to je všetko viac není a druhý problém je ten že tento byt je už pre sto ľudí malí." vysvetloval mi Damian a vrhal na Eliota pohľady *ala si neuveriteľný.
,, Mám riešenie na obydva problémy ale poviem vám to neskôr ze desať minút začína prvá hodina." poinformovala som a už som sa obúvala a keď sa ty idioti zdohadali, rýchlo sa obuli a behali dole za mnou.
Spoločne sme nasadli do auta, samozrejme že ja za volant. Dupla som na plyn a namierila som to ku škole.
,, Tak ako to chceš vyriešiť ?" opýtal sa ma zvedavo Eliot.
,, Počkaj, Alex koľko ti otec posiela na účet ?" odbila som Eliota.
,, Potom čo som sa presťahoval tu iba 2000$." prekrútil očami.
,, Fajn, tak to vyriešim inak." povzdychla som si a vybrala si mobil.
Naťukala som otcovo číslo a jednou rukou som si ho priložila ku uchu.
,, Nemal by som povziať volant ?" opýtal sa vystrašene Eliot a naťahoval sa za volantom.
,, Mlč !" okríkla som sa.,, Frederik Hadson želáte si ?" ozvala som z druhej strany mobilu.
,, Tu Max Hadson želám si aby mi na účet pribudlo dvadsať tisíc dolárov a prenajať na zajtra najlepší a najväčší klub v meste, inak sa nechám vyhodiť z tejto školy čo už bude desiata škola z ktorej ma vylúčia takže zavolajú socialku a najlepší právnik v meste bude mať zlú povesť otca, ktorému vyhodili dcéru." škodoradostne som sa usmiala keď som počula otcov povzdych.
,, Peniaze ti prídu o hodinu a klub budeš mať." odpovedal otec a bez rozlúčenia zavesil.
Položila som mobil práve vtedy keď sme konečne zastali pred školou.
Mrkla som očkom po chalanoch.
Eliot s Damianom mali otvorené ústa a Alex sa tváril hrdo.
,, A ako chceś vyriešiť druhý problém ?" prerušil Alex to ticho, kým som parkovala, a tak prebudil Eliota s Damianom z tranzu.
Vystúpila som z auta a po mne všetci ostatný.
,, Chceš mať dvesto ľudí ? Pozvi spodinu, oni budú prvý raz na ozajstnej párty a pozvi aj Olivera, pretože je to dosť populárny chalan v druhom ročníku takže s ním príde aj polovica druhého ročník a pred klubom budeš vyhadzovať ľudí." hovorila som rýchlo a stručne pretože sa k nám blížil riaditeľ nebezpečne rýchlym tempom.
,, Ja tam nechcem Thomsona." zareagoval znechutene Damian.
,, Vy ste to nepochopili ?" otočila som sa k nim a oni len pokrútili hlavami na znak nesúhlasu. ,, Pozveš Olivera a on priťiahne polovicu druhého ročníka, lenže jeho a tu jeho partiu dnu nepustíš. Už chápeš, iba ho využiješ aby ti prilákal ľudí." v rýchlosti som ti to znovu objasnila a ich prefíkane úsmevi mi napovedali že už to pochopili.
Potom som sa s falošným úsmevom otočila k riaditeľovi.
,, Slečna Hadson ako mi vysvetlite toto." ukázal nahnevane na školu pohadzanú toaletním papierom.
Zahrizla som si do pery aby som sa neusmiala a mikla som plecami.
,, To je škola ohadzaná toaleťákom." odpovedala som normálne.
Riaditel si povzdychol, vybral mobil a pustil mi video, v ktorom jasne bolo vidieť moju tvár aj to ako som ju ohadzala ja
Bezpečnostné kamery ako to že ma to nenapadlo ?
Zahrizla som si do pery, tento krát sa z toho nevykrútim.
Riaditel ma zdrapil za lakeť a ťahal ma do školy.
Toto bude ešte dlhý den.
YOU ARE READING
Max and Oliver [DOKONČENÉ]
RomanceFuck Love. Nadávky. Vyhrážky. Posmešky. Max Hadson. Už jej meno znamená samé problémy. A to že sa nechala vyhodiť zo školy to len potvrdzuje. Nastupuje na novú školu, kde jej všetko hrá do kariet. Až na sarkastického, arogantného, neuveriteľne pekn...