Bar. Jedno slovo plné zábavy. Heili sa išla osprchovať a ja som sa medzitým prehrabala v jej skrini či nenájde niečo na seba. Nakoniec som sa rozhodla pre neuveriteľne krátke čierna šaty. Možno Heili siahali po kolená ale ja som omnoho vyššia ako ona a preto mi siahali tesne pod zadok. Hneď ako Heili vyšla z kúpeľne ostala stáť v ráme dverí iba v uteráku okolo tela a ručníkom na hlave.
„Vyzeráš top.“ Žmurkla na mňa.
„Ty budeš vyzerať ešte lepšie.“ Usmiala som sa na ňu.
Obišla som ju a schmatla jej kulmu na vlasy, ktoré som si následne natočila. Potom som sa namaľovala a vyšla z kúpeľne. Heili už bola prichystaná. Mala na sebe krátke modré šaty do polky stehien. Keď sme boli prichystané vyrazili sme.
V klube sme boli do pol hodiny. Na to že bola sobota klub bol viac menej poloprázdny. Čo sa čudujem bolo najviac osem hodín, ako sa zdalo s Heili sme sa chystali neuveriteľne dlho. Na bare sme si objednali fľašu vodky s džúsom, whisky a tequilu. Všetko sme zobrali a sadli sme si do boxu. Dnes sme sa rozhodli že si užijeme, pretože Heili potrebuje zabudnúť na toho chuja a ja proste milujem alkohol. Rozprávali sme sa a hádzali sme pri tom do seba tequilu a whisky a keď sme dali dole aj polku vodky, rozhodli sme sa že pôjdeme tancovať. Chvíľu sme tancovali spolu ale potom som ju stratila z dohľadu, odchytol si ju totiž nejaký chalan a , nebudem klamať, mňa tiež. Chytil ma zozadu za boky a tancovali sme vážne telo na telo, niekedy sa mi zakrútila hlava ale chytil ma a to zabránilo môjmu pádu. Ani neviem ako dlho som s ním tancovala. Ale keď som sa k nemu otočila ostala som príjemne prekvapená. Vysoký, slabo modré oči, blond vlasy a neuveritelne sexy. Možno to robí ten alkohol ale zdá sa mi že som ho už niekde videla. A tak sme tancovali ešte bližšie pri sebe, keď sa to dalo, a stále sa ku mne približoval. Keď som ho už vážne chcela pobozkať, niekto ma strhol za ruku.
Bola to Heili.
,, Drž sa od nej dalej Calom." zakričala na toho chalana Heili.
,, Heili ukľudni sa čo to robíš ?" zhúkala som po nej.
,, Drahá Max, toto je Lucas Calom, jeden chuj z Oliverovej partie." predstavila ho.
Presne v tej sekudne ako keby som vytriezvela.
,, Ideme !" zavelila Heili.
,, Dobre, nebudeme tu s niekym z Olirovej partie." odfrkla som si.
,, To je *sadistická disfunkcia." zahučal Lucas.
,, Nie ty si *sadistická sviňa." oponovala som.
Potom som mu len ukázala prostredník.
,, Myslel som že budem prvý kto dostane Ma Hadson do postele." zasmial sa.
,, Bohužiaľ, Thomson ťa predbehol." šepla som a modlila sa aby to nepočul.
Potom sme sa s Heili rýchlo vytratili.
Keď sme boli na čerstvom vzduchu, žalúdok sa mi obrátil o 360°. Oprela som sa rukou o stenu a rovno som hodila do kríka tičku.
,, Prečo sme odišli tak skoro ?" opýtala som sa pomedzi zvratkami Heili.
,, Prišiel Eliot, bol spitý a chcel zabiť chalana s ktorým som tancovala, proste sme museli odísť. A buď rada zachránila som ťa pred Lucasom." usmiala sa na mňa.
,,Skurvený bar." poznamenala som keď ma znovu naplo.
Poďakovala som jej za Lucasa a potom sme sa vybrali domov. Zajtra nás bude neuveriteľne bolieť hlava, možno sme toho nevypili veľa ale už to ťiahneme dva dni po sebe. A v pondelok je škole to znamená vidieť toho chuja.
Som zvedavá koľkým ľudom to stihne povedať.
Jedno viem ale isto.
Nikoho menom Oliver Thomson nepoznám.
A môj nový cieľ je získať titul kráľovna plesu.*sadistická disfunkcia - osoba, ktorú odsudzujeme len podľa toho s kým sa baví + má zvrhle chuťky.
*sadistická sviňa - neuveriteľne zvrhlá osoba.
Dalšia časť ospravedlňujem sa za chyby aj za neaktivitu nemala som čas a mala som spad 😁 túto časť by som chcela venovať jednej babe, možno nemá watt pad ale číta môj príbeh. Maťa vďaka za podporu. ❤
XXXXXMimo_zemeXXXXX
YOU ARE READING
Max and Oliver [DOKONČENÉ]
RomanceFuck Love. Nadávky. Vyhrážky. Posmešky. Max Hadson. Už jej meno znamená samé problémy. A to že sa nechala vyhodiť zo školy to len potvrdzuje. Nastupuje na novú školu, kde jej všetko hrá do kariet. Až na sarkastického, arogantného, neuveriteľne pekn...