Chata 2/2

3.1K 183 5
                                    

Celý čas ma ignorovala, buď sa mi vyhýbala, alebo sa k nej vždy niekto postavil. Nemal som žiadnu šancu si s ňou osamote pohovoriť. V piatok sme išli na chatu, vôbec som nemal náladu ale Adam s Lucasom ma dotlačili. Celý čas sa všetci v aute bavili o tom koho dnes zbalia, alebo s kým sa vyspia. Ja som si len položil hlavu o dvere a pozeral som sa von oknom.
Keď sme odišli všimol som si oblak prachu, ale veľmi som sa o to nestaral.
Celý čas som stál v rohu miestnosti a premýšľal som nad všetkým čo sa stalo.
Zrazu som však zbadal červené vlasy a mne napadla iba jedna osoba. Vybral som sa za ňou. Išla na mólo a ja potajme za ňou. Vyzula sa a sadla si na okraj móla. Teraz alebo nikdy, konečne sme tu sami.
„Ahoj.“ Otočila sa na mňa a ja som čelil pohľadu, tých krásnych tmavo modrých očí, ktoré sa tak krásne  odrážali v mesačnom svetle.
Postavila sa, schytila svoje topánky a chcela odísť. Ale to nedovolím. Chytil som ju za zápästie a otočil k sebe, bohužiaľ som neodhadol svoju silu a neuvedomil som si že v sebe čo to má a tak skončila nalepená na  mňa. Jak sa spamätala čo sa deje prudko sa odtrhla, stále som ju však držal.
„Pusť ma.“ Vyštekla.
„Max, ja ti to musím vysvetliť. Ja... ja neviem čo sa vtedy stalo, ale.... na plese si bola krásna, a to čo sa stálo potom ... to prepáč. Ja... proste mi odpusť za všetko. Max... záleží mi na tebe. Si jediná baba na ktorej mi záleží. Od toho čo si sa prisťahovala sa všetko zmenilo. Ja som sa zmenil. Preto ti vravím. Zamiloval som sa do teba. Priznávam že som sa zamiloval do Max Hadson. Do teba.“ Celý čas som sa jej pri tom pozeral do očí.
Mala pootvorené ústa a pozerala na mňa ako na zjavenie.
„Prosím povedz niečo to ticho ma zabíj....“ nedopovedal som ,pretože zrobila niečo čo som nečakal.
Pritisla svoje pery na tie moje. Jej sladké plné pery, ktoré mi tak chýbali. Mal som ju pri sebe tak blízko až som cítil jej úžasnú vôňu po ružiach, mydle a alkoholu. Začali sme sa náruživo bozkávať. Lenže ja som chcel viac. Trochu pootvorila ústa ale tuto príležitosť som využil. Začala sa vojna medzi našimi jazykmi. Keď nabrala druhý dych uhryzla ma do pery. Stále sa na mňa tlačila ale snažil som sa to ignorovať. Zrazu sa však odtiahla. Pozrela na mňa so smutným pohľadom.
„Prepáč.“ Šepla.
Nechápal som čo tým myslela, ale došlo mi to až keď som sa ocitol v studenej vode. Štopla ma do vody. Keď som sa spamätal vyplaval som na povrch a vykašľal som vodu z pľúc. Vyšplhal som sa na mólo a uvidel vzdialenú siluetu dievčaťa, ktoré milujem. Rozbehol som sa za ňou ale ťažké oblečenie ma len spomaľovalo. Bohužiaľ som to nestihol. Bola rýchlejšia. Nasadla do auta a keď som ju dobehol, nechala ma v oblaku prachu.
Nemá to zmysel som opitý viac ako ona a nemôžem jazdiť a ani neviem kde je Adam aby mi dal kľúče. Vrátil som sa teda do chaty, nemá šancu, ju teraz naháňať. Zajtra k nej pôjdem a pokúsim a pochopiť čo sa dnes stalo...
Jedno však pochopiť viem.
Priznal som že milujem Max Hadson.

Konečne som sa dostala tu 😱😳💗💗💗 Oliver to priznal. Čo si o tom asi myslí Max ? To sa dozviete 😉 a čo si o tom myslite vy ? 😱 ( píšte 😋) ďakujem za podporu a Vote 😘😘😘 mne ide dve časti naraz 😂😂 ale krátke 😘😘 dúfam že sa časť páčila 😘😘 ospravedlňujem sa za chyby.

XXXXXXXXMimo_zemeXXXXXXXX

Max and Oliver [DOKONČENÉ] Where stories live. Discover now