,,Samozrjeme bro, budem tu bývať." usmiala som sa na Alexa.
,, Takže spolubývajúca hej ? No tak to počúvaj pravidla kráska." žmurkol na mňa Eliot.
,, Tak po prvé každý týždeň máme party takže sa nesťažuj na hlasnu hud..." prerušil ho Alex, ktorý sa začal neuveriteľne nahlas smiať ,,...bu ? Hej čo ti je vtipné ?" nadvihol obočie.
Už som to nevydržala a začala sa smiať.
,, Čo mi je smiešne ? Eliot predstavujem ti Max kráľovnu večierkou, jedinnú babu ktorá dala sama dole rum Capitana Morgena a nepovracala sa, tú ktorá party začína nie prerušuje, tú ktorú má vždy jebnuté nápady ale vždy nezabudnuteľné." znovu sa zasmial.
,, Čo také si zrobila že ťa tvoj bratček tak vychvaľuje ?" Eliotove obočie vyletelo niekde nad čelo.
,,Povedzme že som vymyslela dosť veľa nezabudnuteľných zážitkou za ktoré som bola nie raz zatknutá." žmurkla som na nho.
Keď sa spamätal pokračoval vo vysvetľovaný svojich pravidiel ktoré aj tak poruším.
,, Pravidlo čísla osemnásť..." začal.
,,Počkať čo ? Sry, prestala som počúvať u prvého." usmiala som sa.
Eliot sa chytil za hlavu a začal si niečo mrmla popod nos.
,, Vy určite ste súrodenci, Alex prestal počúvať u tretieho." ukázal na Alexa, ktorý sa škeril do mobilu.
Hodila som do nho vankúš aby reagoval ale asi som neodhadla svoju silu a mobil mu vypadol z rúk.
Dopadol však na kreslo a Alex mal v očiach ohníčky a ja presne viem čo to znamená.
,,Bitka s vankúšmi !" zkríkla som takmer naraz s Alexom a pritom sme sa obidvaja postavili s vankúšmi v ruke.
Začali sme sa biť hlava nehlava a pritom sa smiali ako sfetovaný.
,, Hej počkať čo pravidlá, keď není párty tak sa toto robiť nemá ? A správate sa ako malé d..." nedopovedal pretože som do nho hodila vankúš.
,, Toto si prehnala kráska." zavrčal a začal sa oháňať vankúšom.
Šaleli sme sa dosť dlho ale potom nás niekto prerušil.
,, Hej ! Niekto ako napr ja má strašnú opicu a preto by ste sa mohli stíšiť." zakričal na nás Damian, ktorý stál celý bledý v ráme dverí a podopieral si čelo.
,, Nevyzeráš dobre kámo." pokrútil Eliot hlavou, pustil vankúš a už išiel ku Damianovi.
,, Nehovor ! Bo vôbec mi ten chuj Alex nedal do vodky extázu a potom mi do ruky nedal plnú flašku Nicolausky." prekrútil očami ale robiť to asi nemal, pretože ho nechutne naplo a povracal rovno na koberec.
,,Eliot zober Damiana preč a ty Max choď si po veci ja to tu zaťial vyčistým." zavelil Alex.
,, Počkaj veď ti pomôžem." usmiala som sa na nho.
Alex sa len usmial a Eliot sa zasmial.
,, To je milé Max ale mám službu ja." žmurkol na mňa.
,, To je pravidlo čislo dva, každý mesiac má niekto na starosti poriadok ako pratanie zvratkou, pozbieranie fľiaš alebo vyhodenie zplesnivelého jedla takže sa teš..." vysvetloval Eliot a na chvíľu sa odmlčal ,, Spolubývajuca !"
Damian trochu prekvapene zdvihol pohľad a usmial sa na mňa lenže potom ho znovu naplo a Eliot ho radšej odviedol preč.
Pozdravila som na odchod Alexa a vybrala som sa po svoje veci.
Cesta netrvala dlho, keď som vtrhla do domu Melanie sa ma začala pýtať kde som bola a tak.
,, A ako bolo v škole." opýtala sa ma zo zvedavosti a aj kvôli tomu aby zistila či som niečo nevyviedla.
,, Tak ako vždy keď idem na novú školu. Nemam rešpekt ? Získam. Riaditeľ ? Čudák. Kamaráti ? Zaťiaľ jedna. Problém ? No... Som zajtra po škole. Chujovia ? Na každom kroku.
A to sú asi všetky otázky ktoré si mi chcela položiť nie ?" zasmiala som sa.
A Malanie tiež.
,, A Alex ?" opýtala sa.
Nadýchla som sa a popri tom ako som si balila veci som jej to všetko vysvetlila. Povedala mi že pôjde so mnou, vraj mi pomôže s kuframi ale ja viem že chce vidieť Alexa, viem že spolu niečo riešili, veď ako som už spomínala Melanie je len päť rokov odo mňa staršia, takže o tri roky od Alexa. Ale Melanie je pekná, komu by sa nepáčila bloncka so sivími očami, ktorá má zlozvyk kúsať si do plnej, spodnej pery.
Keď sme to všetko konečne naložili do auta, Melanie naštartovala a ja som si nasadla na motorku a viedla som ju kam má ísť.
Keď sme sa nakoniec vrátili na moje prekvapenie boli všade čisto.
Klamem.
Bol tu len menší neporiadok ako vtedy, Alex proste není ženská v domácnosti aby niečo dokázal vyčistiť do pol hodiny.
Hneď ako Alex uvidel Melanie trochu znervóznel a Melanie zčervenala.
,, A-hoj, tada čau Melanie dlho som ťa nevidel." usmial sa Alex.
,, Č-au, tada Ahoj Alex tiež som ťa dlho nevidela." usmiala sa aj ona.
Chvíľu bolo trapne ticho a ja som ich chcela potrápiť ešte viac a tak som povedala že sa idem vybaliť.
Po ceste som stretla Eliota a zaťiahla ho do mojej novej izby.
,, Takže predsa si to len chceš rozdať." slizky sa usmial a už sa chystal vrhnúť sa na moje pery ale odstrčila som ho.
,, Tak po prvé ani keby si bol posledný chalan na zemi a na mňa by sa spoliehalo aby som zachránila ľudskú rasu a po druhé chcela som potrápiť Alex nech je s Melanie." škodoradostne som sa usmiala.
,, Počkať Melanie ako Melanie ?" opýtal sa.
Prikívla som ,, prečo ?"
,, No v skrate prvý a druhý ročník bol Alex šprt lebo no... furt básnil o tebe ako mu chýbaš a no.... Tretí ročník bol mimo kvôli nejakej Melanie ktorá sa s ním rozišla ale podľa nej to bolo v dobrom ale Alexa to zmenilo šak vidíš je iný viac .. no ako to povedať taký feťak, ktorý vypije hocičo a vyspi sa s kocikým kto ma dokonalý zadok a dobre vyvinutý hrudník." vysvetlil.
Na tom niečo pravda je, väčšinou ja som bola vždy to problémové dievča a Alex ten poslušný chlapček.
To ja som Alexa zaťahovala do rôznych problémov a teraz to asi bude naopak ale nevadí mi to.
,,Aha už ti nekrváca nos." zasmiala som sa.
,, Už dlho ne, ako sa zdá nezlomila si mi ho len trochu vyvrtla, ale krvácanie prestalo." zasmial sa.
Chvíľu som sa ešte rozprávala s Eliotom ale potom som ho vykopla z izby, vybalila sa a uložila som sa na spánok, pretože zajtra bude skurvene tažký deň hlavne keď mám byť po škole s Oliverom sama v triede.
Shit ! Zajtra bude peklo ale ešte neviem pre koho....
YOU ARE READING
Max and Oliver [DOKONČENÉ]
RomanceFuck Love. Nadávky. Vyhrážky. Posmešky. Max Hadson. Už jej meno znamená samé problémy. A to že sa nechala vyhodiť zo školy to len potvrdzuje. Nastupuje na novú školu, kde jej všetko hrá do kariet. Až na sarkastického, arogantného, neuveriteľne pekn...