Hneď ako sme vošli do klubu, do nosa mi udrel ten známy zápach cigariet a alkoholu. Hneď pri dverách sa nachádzal bar ktorý siahal až na druhý koniec miestnosti podlž steny.
Po stenách sa nachádzali boxy na sedenie a úplne vzadu bolo pódium na ktorom mal svoje miesto DJ.
,, Deti majú vstup do klubu zakázaní." zastavil sa pri nás vysoký, svalnatý muž okolo tridsiatky.
Sekuriťák.
,, Lenže tieto "deti" majú tento klub objednaný na tri dni, tak uhnite." postrčila som ho nabok ale zastavil ma.
,, Vy musíte byť Max Hadson s kamarátmi pravda ?" opýtal sa ma.
,, Ne som Gru s mimoňmi." prekrútila som očami.
,, Tak Gru, vytajte v klube Lotos. Ak..." nedopovedal pretože som ho prerušila.
,, Tieto dva boxy dáte preč a date tam dva stoli na darčeky. Aj keď sa väčšinou donesie chlast tak aj tak tam tie stoly dajte. Tie dva boxy dáte do stredu pre oslávenca keď mu budeme gratulovať a na prekvapenia."
,,Prekvapenia ?" prerušil ma zvedavo Eliot.
,, Ty teraz drž hubu." okríkla som ho a pokračovala ,, Štyri boxy v ľavo v zadu spojte do pismena U a do stredu sa dajú dve vodné fajky. V pravo sa tiež boxy spoja do U ale tam sa položí tráva, presnejšie mariuhana. Na bare bude všeliaky alkohol keď sa minie tak tam bude položený další." dirigovala som toho veľkého sekuriťáka ktorý kráčal za mnou a zapisoval si všetky požiadavky ktoré chcem.
,, A máš povolenie na mariuhanu Gru ?" provokoval ma.
,, Ešte raz ma nazveš Gru nechám ťa vyhodiť. A ano lekárske povolenie mam." ďiabolsky som sa usmiala a ukázala mu "pravé" potvrdenie na mariuhanu.
Sekuriťák si len uchechtol.
Obzrela som sa za ostatními.
Chalani okrem Alexa mali sánku na zemi. Alex sa tváril tak ako vždy, hrdo. A Heili sa červenala.
Až trochu neskôr mi došlo prečo. Eliot mal totiž "nenápadne" ruku na jej zadku.
,, Heili červenáš sa." poznamenala som pobavene.
Eliot hneď dal ruku preč z jej zadku a previnilo sa poškriabal na zátilku.
,, Dá sa nejako vyťiahnúť farba z ksichtu abo som nebola červená ?" opýtala sa Heili a snažila sa zakriť si ksicht.
,, Ano volá sa to plastika." zasmiala som sa.
,,Ale u teba by to dopadlo už veľmi zle." poznamenal Eliot a priťiahol si ju k sebe ešte bližšie.
A potom mi niečo došlo.
,,Čo tu ešte robíte ? Preč, preč, preč." vyhánala som všetkých a oni prekvapivo poslúchli a odišli.
Potom som sa znovu otočila ku tomu sekuriťákovi a dovysvetlovala som mu pokiny, nadiktovala som mu číslo učtu aby sa mohli veci zaplatiť a spokojna som opustila klub.
Zajtra sa ideme rozjebať.Zajtra
Škola ? tá ubehla rýchlo, celý den som myslela len na tu oslavu, chcem aby to bolo perfektné.
S Heili sme sa dohodli že hneď po škole si pôjdeme kúpiť šaty.
V nákupnom centre sme strávili viac ako štyri hodiny.
Heili si vybrala krásne rúžové šaty, bez ramienok, s ozdobnými kamienkami okolo pása, ktoré jej siahali do polky stehien.
Ja som tie svoje šaty Heili neukázala. Chcem aby aspoň niečo bolo prekvapenie. Chvíľu sa na mňa hnevala ale keď som jej tie jej drahé šaty zaplatila tak mi skoro stále ďakovala.
Potom sme sa rozlúčili a behali domov sa prichystať. Kedže som organizátorka, párty začína o deviatej tak by som tam mala byť už o ôsmej a su štiry. Mala by som si pohnúť.
Rýchla sprcha, linka, špirála, červený rúž.
Spodné prádlo a nové šaty. Pozrela som sa na seba do zrkadla.
Tmavo modré, krátke šaty na ramienkach so všeliakými vzormi obopínali moju chudú postavu a celkom dobre zvýrazňovali krivky. Doladila som k nim čierne topanky na podpätku a tmavo modrú malú kabelku do ruky.
Vlasy som si vysušila a natočila.
Spokojná so svojim výzorom som sa nenápadne pokusila opustiť byt.
Ale ako vravím pokusila.
Keď som prechádzala okolo kuchyne načapal na Damian.
,, Wáu" prezrel si ma od hlavy po päty
,, určite zbalíš nejaký sexi kus." žmurkol na mňa.
,, Alebo budem sedieť sama na bare a budem čakať kým si niekto známy sadne o stoličku dalej." zasmiala som sa.
Damian len prekrútil ponavene očami ,, Neboj to nedopustím." zasmial sa.
,, Keď dám ti facku." vyzvala som ho s prefíkaním úsmevom.
,, Platí." prijal výzvu s úsmevom.
Potom som sa s ním len rozlúčila a odišla som do klubu skontrolovať či všetko vychádza podľa plánov.
Do klubu som si zobrala Taxi, pretože na motorke som ísť nemohla kedže mam šaty a auto je Eliotovo.
Prišla som presne na čas no teda tak aby som všetko ešte stihla.
A keď odbilo 21:00 zhlboka som sa nadýchla a pokinula sekuriťákom aby začali púštať ľudí.
Na zozname bolo napísané aby púštali každého kto chodí na terajšiu strednú okrem Olivera a celú jeho partiu.
Klub sa začal plniť ľudi, preto som
DJ-ovi pokinula aby začal potichu hrať nejakú pieseň. DJ-a sme trochu posunuli do predu aby sa vzadu mohol urobiť VIP kutik, hlavne pre oslavenca.
Všetkým zaťial prítomnim som dala do ruky pohárik s rôznym obsahom a trochu sa aj porozprávala až kým som neuvidila osobo na ktorú každý čaká.
Okamžite som si prichystala tacku s neuveriteľne drahú whisky v krištálových pohárov s ľadom.
,, Oslávsnec konečne za chvíľu bude desať." zakričala som na Eliota s Heili po pravej strane, Damianom za ním a Alexom ľavej strane.
Všetkým som podala pohár a štrngli sme si.
,, Dnes žiadny Idiot iba oslávenec ?" opýtal sa ma pobavene Eliot.
,, Počkaj si na darček." ďiabolsky som sa usmiala.
,, Vyzeráš super. Chlapy robia Wau, šlapky robia Au." obdivovala pobavene Heili moje šaty.
,, Tak aby som vám to tu ukázala. Pravo vodná. Ľavo tráva. Vzadu VIP salónik pre oslávenca a hocikoho koho si pozve. A ako bonus chlast je tu nevyčerpateľný a roznášajú ho tu sexy baby, ktoré som zohnala z výšky." ukazovala som im všetko a aj krásne baby ktoré stáli pri bare s tackami v ruké a pohárikmi na nich.
,, Samé baby." odfrkol si po tichi Damian ale počula som ho.
,, Neboj myslela som aj na teba" žmurkla som na nho a luskla prstami.
Za mnou sa objavilo päť chalanov na výške, bez trička ako inak, tiež s tackami v ruke ,, vravím vybavila som všetko."
Každý sa na mňa usmial a išlo sa na párty.
Veľa si nepamätám ale viem že to išlo nejako tak : vodka, rum, džus, vodka, džus, whisky, vodna, džus, tráva.
Ale keď odbila polnoc, posadila som mierne podnapitého Eliota do stredu na dva boxy. Na jeden som sa postavila a začala gratulovať.
,, Tak Idiot, teda Elit, teda Eliot ja ti chcem zagratulovať k narodkám všetko naj" plietol sa mi jazyk tiež som v sebe niečo mala a nebolo toho málo.
Eliot len kívol na znak poďakovania a otočil sa.
To bola moja príležitosť.
Zobrala som kus torty, ktorý som schovala.
,, Počkaj ešte darček." čakala som kým sa otočí a potom som mu ten kus hodila priamo do ksichtu.
A utiekla som, no utekala som tak ako mi to môj stav dovoloval, takže to bolo nejako tak že som išla, spadla, podoprela sa o niekoho a znovu išla. Tak sa to opakovalo kým som nenašla Heili a spolu sme tancovali a pili.
Ani neviem ako ale dostala som sa na barovú stoličku s pohárom vodky sama. Ha vyhrala som sázku.
Na jednu stoličku som si položila kabelku, ktorá okamžite vďaka môjmu rozmazanému videniu spadla.
Zrazu som však započula povedomý hlas.
Aha, kto sa tu neukáže...Tak dalšia časť. Túto časť by som chcela venovať @kittennaty za podporu a vote, Ďakujem.
Dalšia časť bude z pohľadu Olivera písana mojou úžasnou pomocníčkou dúfam že sa bude páčiť. Ospravedlňujem sa za chyby.
XXXXXMimo_zemeXXXXX
YOU ARE READING
Max and Oliver [DOKONČENÉ]
RomanceFuck Love. Nadávky. Vyhrážky. Posmešky. Max Hadson. Už jej meno znamená samé problémy. A to že sa nechala vyhodiť zo školy to len potvrdzuje. Nastupuje na novú školu, kde jej všetko hrá do kariet. Až na sarkastického, arogantného, neuveriteľne pekn...