Od razu poszłam do Adriena.
- Czemu mnie obserwujesz? -spytalam.
-Wiesz zależy mi. -odpowiedział.
-No, ale na czym? -odpowiedzialam zdenerwowana.
-Na tobie. Łączy Cię coś z tym chłopakiem? -powiedział.
-Wiesz może tak może nie. Ja Ciebie w ogóle nie znam. -odpowiedzialam.
-To twoja ostatnia lekcja?
-Tak, a co? -mówiłam.
-Spotkajmy się dzisiaj przy placu to pogadamy. -powiedział z pięknym uśmiechem.
-Hm... No ok. -odpowiedzialam.
-Spoko to pa mała. -odpowiedział słodko.
Odwrocilam się i skierowalam w stronę klasy. Potknelam się o Valerie. Ulzylo mi.
-Hej gdzie ty byłaś wszędzie Cię szukałam. -powiedziałam z lekkim smutkiem.
-Przepraszam kochana pomagalam koleżance w matematyce. -odpowiedziała.
-Ok. O nie! - krzyknelam.
-Co się stało?
-Zapomniałam! -mówiłam do swojej przyjaciółki.
-O czym zapomnialas? Liv? O pracy domowej? -pytała.
-Nie. Nauczycielka powiedziała, ze po lekcjach mam przyjść do sali 308 i ma mnie zapoznać z bardzo znaną mi osobą. -wyjasnilam.
-O rany, ale z kim? -powiedziała poważnie.
-Tego ja nie wiem, ale się boję. -odpowiedzialam.
-Może. Liv! Może z jakąś twoją ciocia o jakiej nie wiesz. -mówiła przekonujaco.
-Nie to na pewno kłamstwo. Czekaj, a może mam jakieś zaginione rodzeństwo. -łzy nabieraly mi się do oczu.
- Co? No coś ty. Rodzice by ci powiedzieli. -zrobiła duże oczy i było widać, ze była zdenerwowana.
-Wiesz masz rację. Nie wiem kto to może być. No, ale na pewno się dowiem.
Coś mi tutaj nie pasowało. Dlaczego Valeria była taka zdenerwowana jak powiedziałam o tym? Może to ona ma rację. Opuscilam ja i poszłam do łazienki. Przemylam twarz zimną wodą. Po przemyciu twarzy szybko podbieglam do sali 308. Były uchylone lekko drzwi i tylko słyszałam znany mi głos. Głos Valeri. Co ona tam robiła? Lekko dziwne. Podeszłam bliżej do dwrzi i wsluchalam się w rozmowę.
-Jesteś szczęśliwa? -powiedziała nauczycielka do mojej przyjaciółki.
-Tak bardzo, ale nie uważa pani, ze to dziwne po tylu latach mówić jej o tym, ze jestem jej zaginiona siostra? -mówiła smutno.
Wtedy naprawdę chciało mi sie płakać. Valeria jest moja siostra?! 😢😢
Szybko ucieklam do łazienki i płakałam.Mam nadzieję, ze się podoba. Czekajcie na next 😍❤💙💜💛💚
CZYTASZ
Wszystko od nowa.
Teen FictionNazywam się Liv. Jestem nastoletnią dziewczyną, która chce za wszelką cenę zmienić swoje życie. #Zapraszam