Not:koyu yazılmış konuşmalar Korece gibi düşünün(^.^)
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Yağış hala devam ederken zil çalındı. Tam kapıyı açtım ve karşımdakine bakıyordum ki bir anda evin elektirikleri geri geldi ve kapının önündeki ıslanmış olana baktım ve istemsicez sesimi yükselttim.
"Senin burada ne işin var??! Ve neden bir şemsiyen yok!!?"Bana o güzel gülüşünü sunarak cevapladı sorumu.
"Sadece ıslanmış biri var karşında." Dedi.
"Çabuk içeri gir Suga!!"İçeri girdi ve arkasında bavulları vardı. Ne olmuştu acaba?
"Bu bavullar ne alaka??" Ayakkabılarını çıkardı ve gülümseyerek konuşmaya devam etti.
"Hiç evden kovulan ve gidecek bir yeri olmayan birilerini görmedin mi?"
"Evden mi kovuldun!!?"
"Evett"
"Annemin odasına koy eşyalarını ve duş al bende sana o sırada sana çay yapayım." Dedim telaşlı bir şekildeYirmi dakika sonra yıkanmış ve elinde baş havlusuyla aşağıya indi.
"Al çayın." Diyip melisa çayını ona uzattım. Saçları hala ıslaktı koltuğa gitti oturdu ve bende yanına. Sinirli şekilde elindeki havluyu alıp onun saçlarını kurutmaya başladım.
"Sen nasıl evden kovuldun en başından anlat bana."
"Aslında beni istemiyorlardı sonra geçen gün tabak kırdım ve bana ne kadar umursamaz olduğum,hiç bir şey yapmadığım buranın dingonun ahırı değil gibi şeyler söylediler ve evden ayrılmamı istediler."
"Şerefsizlerrrrr" diyip kaşlarımı çattım.Suratını bana doğru döndü ve elimdeki havluyu aldı. Hafifçe kaşlarını çattı.
"Orçunu sizin evden çıkarken gördüm. "
"Evet doğru bizdeydi." Dedim büyük soğuk kanlılıkla.
"Peki neden?"
"Oturdu konuştuk."
"Ne hakkında??"
"Havadan suda."
"Song Jae Young bana doğruyu söyle ne hakkındaydı?"
"Orçunla aramızda olan yani teknik olarak onun bana olan hisleri hakkındaydı."
"Ee dinliyorum."diyip tek kaşını kaldırdı.
"Bende ona dedimki ona karşı bir hissim olmadığını bu konuda üzgün olduğumu başkasına karşı hislerim olduğunu söyledim. "Muzipçe gülümsedi ve önüme düşmüş bir saçımı kulağımın arkasına atıp konuşmaya devam etti.
"Kim miş bu hislerin olduğu kişi."
Suga'nın bu yaptığı ibnelikti. İlk tensel temas kuruyor sonra sexy bir şekilde bana soru soruyor.
"Immm şey kim olduğunu biliyorsun. "
"Evet biliyorum ama senden duymak istiyorum." 'Senden duymak istiyorum' derken adeta fısıldamıştı.Bedenimi bu kadar çabuk ele geçirmesine izin vermemeliyim. Bana hükmetmemeli böyle. Koltukta biraz daha yanıma yaklaştı sadece bir kafa uzaklığımda olmasına rağmen nefesini suratımda hissediyordum.
"Evet söyle bakalım."diye fısıldamıştı. Onun fısıldamasına karşı istemsizce bende fısıldayarak cevap vermiştim.
"Sensin."İşte o an beklemediğim yada beklediğim ama çaktırmadığım şey oldu. Suga ani bir şekilde elini enseme koydu ve dudaklarımızın buluşmasını sağladı. Minik dolgun dudakları benim dudaklarımı ezberliyordu. Minik öpücükler dahada şiddetlenmeye başlamıştı. Yavaşça Suga'nın alt dudağını dişlerim arasına alıp sıkıştırdım ve bununla birlikte ondan ufak bir inilti yükseldi. Ve ben bunu yaptığıma pişman oldum çünkü ani bir hızla Suga beni koltuğa yatırdı ve üstüme çıktı. İşte tam o an tüm vücudumuz birbirine değiyordu ve ben alev alev yanıyordum.
Elleri vücudumun her yerindeydi ve ben ilk defa bu tarz bir şeyden rahatsız olmuyordum. Bende ellerimi Suga'nın sarıya daha yakın ama hala yeşil olan saçlarına daldırıp onun saçlarıyla oynuyordum. Dudaklarımızı ayırdı,ilk ufak bir öpücük çeneme sonrada boynuma. Şuan çıldırmak üzereydim çünkü boynum benim çok hassastı. Boynuma koyduğu her ufak öpücükte altında kıvranıyordum ve Suga bundan zevk alıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ KIZ•MinYoongi/TAMAMLANDI
Teen FictionYarı Koreli yarı Türk Song Jae Young kendi isteği üzerine annesiyle Türkiyeye gelir liseden sonra üniversiteyide Türkiyede okur. Birinci dönem hayran olduğu çocuk ikinci dönem ona karşı ilgi göstermeye başlar. Ama ikinci dönemin ortasında Koreden ge...