GEÇEN BÖLÜM
Bir anda üstündeki tişörtü çıkardı ve sorar gibi gözlerime baktı. Ozaman anladım herşeyi ve ne istediğini. Benim cevabım ise.
"........"
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ"Evet" diyip hafifçe kafamı salladım.
Sonra yavaşça bana yaklaştı ve öpüşmeye başladık. O an ne yapıcağımı bilemedim için ellerimi saçlarına götürdüm. Çok sert değildi öpücükleri ama kesinlikle beni çıldırtıcak düzeyde şehvetliydi. Onun küçük ama dolgun olan dudakları benim dudaklarımın üstünde geziyordu.
Nefes nefese kalınca dudaklarımızı ayırdı ve çenemden sonrada boynumdan öptü. Boynumdan öpmeye başladığı andan itibaren huylandığımdan dolayı altında kıvranıyor ve inliyordum şuan deli gibi. Onun altında hareket etmem hoşuna gitmiş olucakta ki bir elini üst bacağıma götürüp bacak aramda kendine daha fazla yer açtı.
Koltukta öpüşürken bir anda ben üste çıkmaya çalıştım. Ve tam o anda ikimizde koltuktan yuvarlandık.
"Lanet olsun!"diye konuşurken Suga, ben kahka atmakla meşguldum.
"Hahahaha özür dilerim ahahah."
"Kalk gidiyoruz."
"Nereye gidiyoruz???"
"Yatak odasına. Hangisi senin odan?"
"Şu soldaki." Dedim fısıldayarak.Ayağa kalktı ve elimden tutup beni de kaldırdı. Odamın kapısını açtı içeri girdik. Kapıyı kapatıp beni yatağa yavaşça yatırdı ve oda üstüme çıktı.
Elleri tişörtümün etekleriyle buluşunca tek seferde çıkardı ve şirin çiçekli sütyenime bakıp gülümsedi. O beni boynumdan öpmeye devam ettikçe ben kendimi istemsizce ona sürtüyordum. Boynumdan gögüslerime doğru indi öpücükleri ve sağ gögüsümü deli öpmeye ve ucunu çekiştirmeye başladı.
"Ah lanet ol-olsun bu çok iyi."
Boştaki elini ise kızlığıma götürüp şortumun üzerinden okşamaya başladı. Ben deli gibi altında kıvranıyordum ve sırtımı gerip tam yay şeklini alıyordum. O ise inadına kendini bana bastırıyordu.Dil darbeleriyle göbeğime ordan kasıklarıma doğru ıslak yollar çiziyordu. Şortumun yavaşça aşağı indirdirdiğinde üstümde sadece iç çamaşırlarım kalmıştı. İç çamaşırımın üzerinden kızlığımı öpüyordu. Birden fazla darbe bıraktığında artık inlemekten ağlamak üzereydim.
Çarşafı sıkan ellerimi onun başına götürüp bastırmaya başladım sanki daha fazla içimde istiyordum onu. Hafifçe kafasını kaldırıp bana baktı ve muzipçe sırıttı.
Omuzlarından tutup bu sefer ben onu yatağa yatırdım ve üstüne çıktım. Kasıklarına oturduğumda ordaki şişliği fazlasıyla hissediyordum. Dudaklarınımı onun dudaklarına bastırdım ve kuru bir öpücük bıraktım ordan yanağını,kulağını ve boynunu minik minik öpüyordum. Altımdaki şişlik sanki daha fazla büyüyebilirmiş gibi sızlıyordu ve ben bunu hissediyordum.
Boynuna ufak ısırıklar bırakırken elleri kalçalarımı sıkıyordu. Kalçalarımla oynaması çok hoşuma gitmişti bende onu kızdırmak ister gibi üstünde yavaş yavaş kalçalarımı haraket ettiryordum. Boynundaki şişmiş damarlar çok güzel gözüküyordu. Dilimle o damarları takip ediyor ve onu daha fazla tahrik ediyordum.
İkimizde inliyorduk şuanda.
"Jae lütfen sürtüp dur-durma bana so-sonu kötü olacak."
"En fazla ne olabilirki Suga?"
"Benden kaçarsın ve canını yakarım yapma ne-ne olursun."Altımda inliyordu ve bu beni dahada kötü yapıyordu. Neden böyle hissediyordum? Karnımda inanılmaz bir uyuşma vardı. Kelebekler dedikleri bu olsa gerek. Dudaklarımı ıslattım ve göğüsünden kasıklarına kadar ıslak öpücükler bıraktım.
Bir anda beni itti ve hızlıca altındaki pantolonu çıkardı. Ne olduğunu anlayamadan üstüme o çıktı ve bana kendini hızlıca sürtmeye başladı.
Kızlığım uyuşuyordu ve sızlıyordu. Daha fazlasını onu içimde hissetmek istiyordum. O bana hızlıca sürtündükçe ben bacaklarımı aralayabildiğim kadar araladım ve iki yapbozun parçasıymışız gibi oraya iyice yerleşti.
Ona lütfen beni becer der gibi bakıyor olmalıydımki bana dönüp.
"Bunu sana yapmam kızlığını elinden alamam."
"Be-ben seni istiyorum Suga."
"Bende seni bebeğim ama bu gün olmaz daha çok erken sonradan pişman olursun."Yanıma uzandı ve bana sıkıca sarıldı. Lanet olsun şuan çok fena durumdaydık ikimizde. Onun pembe saçları sarışmış beni siyah saçlarım düğüm olmuş şekildeydi. Kafamı tutup gögüsüne yaslandırdı. Ellerini sırtıma koyup beni sıkıca sardı.
"Song Jae?"
"Efendim hayatım?"
"Ben bir tuvalete gidiyim hemen geliyorum."Yataktan uçarcasına kalktı ve odanın kapısını açtı. Tabi tam olarak onun işi bitmemişti tuvalete gidip halletmesi gerekiyordu. Küçük bir kahka attım ve oda içerden bana bağırdı.
"Gülüp durma şuan yarım kaldığı için kasıklarım ağrıyor bir bilsen bu acıyı."
"Afedersin ama benimde kızlığım sürtünmenden dolayı çok acıyor."
Beş dakika sonra yanıma geldiğinde suratında resmen rahatlamış bir sıfat vardı. Yanıma uzandı ve bende yanına yaklaştım. Kafamı boyun girintisine koyup kokusunu içine çektim. Artık sigara kokmuyordu.
"Sigara kokmuyorsun."
"Sen sevmiyorsun diye azalttım özellikle senin yanına gelirken içmiyorum sevgilim."Boyun girintisine kocaman bir öpücük bıraktım ve Suga'nın tüyleri diken diken oldu bir anda.
Biz sarılmış şekilde uyurken evin kapısından anahtar sesi geldi. Hızlıca kalktım ve Sugayı dürtmeye başladım.
"Sıçtık uyan bizimkiler geldi."
"Ne sizinkiler mi?"Kapımın önünden babamın sesi geldiğinde soğuk soğuk terler dökmeye başlamıştım. Tam kapının kolu dönmüştüki koşarak kapıyı ittirdim.
"Baba gelme üstümü değiştiriyorum."
"Ah tamam kızım ben banyoya giriyorum haberin olsun."El kol yaparak Sugaya giyinmesini söyledim. Oda hızlıca giyiniyordu. Bende hızlıca üstüne dolaptan bulduğum bir elbisemi geçirdim nTuvaletin kapısının kapandığını duyduğumda hafifçe kendi kapımı araladım ve suların sesinin gelmesini bekledim. İki dakika sonra duştan ses gelmeye başladığında hızlıca kapımı açtım ve Suga koş işareti yaptım.(o artık nasıl oluyorsa.)
Hızlıca ayakkabılarını giydi ve dudağıma ufak bir öpücük bıraktı.
"Eve gidince aradım seni sevgilim."
"Tamam hadi git yoksa ölücez hadi yürü koş koş koş!!"Kapıyı kapattığımda tuvaletin kapısı açıldı ve babam başını kapıdan uzattı.
"Biri mi geldi?"
"Hayır baba ben sadece kapı çalıyor zannettim."diyip yapmacık bir şekilde gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ KIZ•MinYoongi/TAMAMLANDI
Roman pour AdolescentsYarı Koreli yarı Türk Song Jae Young kendi isteği üzerine annesiyle Türkiyeye gelir liseden sonra üniversiteyide Türkiyede okur. Birinci dönem hayran olduğu çocuk ikinci dönem ona karşı ilgi göstermeye başlar. Ama ikinci dönemin ortasında Koreden ge...