Ne oldu şimdi?

1.9K 87 7
                                    

Yeni bölümü beğenmeyi unutmayın. Ve kafanızın karışmaması adına yaptığım klasik açıklamaaaa"Koyu yazılmış konuşmalar korece olarak düşünün" :) İyi okumalarrrr
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Dün akşam herkes bizde toplanmış ve annem Türk olmasına rağmen Kore yemeklerini döktürmüştü. Orçunla tanışmış onu çok sevmişti ve Koreye döndüğünde bana bakması için Orçunu ikna etmişti. Şimdiye gelirsek Orçunların evinde parti vardı Melisa ile kol kola girip zili çaldık. Kapıyı açan Orçun oldu ve içerden yüksek sesli bir şey geliyordu kesinlikle müzik olamazdı çünkü okadar baslıydı ki müziği duyamıyordunuz.

İçeri girip etrafı incelemeye başladım tek katlı büyükçe salonu olan bir evdi. İçerisi okadar doluydu ki boş bir koltuk bulmakta zorlanmıştım. Ama tam köşede bir puf vardı koşarak oraya gittim ve oturdum. Bir süre etrafı izledim sonra Orçun beni fark etti ve iki bardak içkiyle bana doğru geldi. Gülümsedim ve uzattığı bardağı aldım. Ah çok hoş içinde vokta vardı oysa ben bira zannetmiştim dudaklarımı büzdüm ve ağlamaklı bir şekilde ona baktım. Anlamış olucak ki kalkıp bana bira getirdi.

Bir kaç bardak sonunda başım dönmeye başladı ve kendimi salonun ortasında dans edenler arasında buldum. Müziğin ritmine kendimi kaptırırak sallanıyordum. Bu ritim hoşuma gitmişti,kollarımı yukarı kaldırdım sonra yavaş yavaş vücuduma indirdim. Bir an sonra gözüm Orçuna kaydı,koltukta bacakları ve kolları iki yana doğru açmış oturuyordu. Bakışlarımız kenetlenince dudaklarımı ısırdım ve alkolun etkisinin vücudumda sıcaklığın arttığını hissettim. Sonra bir anda ayaklanıp yanıma geldi kolumdan tutup sürükledi odasının kapısını açtı. AMAN TANRIM birileri sevişme aşamasını geçmiş ve artık seks bölümüne geçmişlerdi.
"Ah lanet olsun bari korunun!"diye bağırdı Orçun bende istemsizce kahkayı patlattım. Tek kaşını kaldırıp bana baktı ve gülümemi bastırmaya çalıştım. Hala kolumdan tutarak beni sürüklüyordu en sonunda bir kapı daha açtı ve burasının tuvalet olduğu anlamıştım. Çamaşır makinası,lavabo,tuvalet,duşa kabin ve bir komidin vardı sadece ufak ama hoş gözüküyordu. İçeri soktu beni ve kapıyı kapadı sonra yavaş yavaş üstüme doğru gelmeye başladı bense istemsizce geriledim ve kalçam lavaboya çarpınca durdum.

Bir elini boynuma götürdü ve beni öpmeye başladı. Sonra boşta kalan eli belime gitti ve beni kendine bastırdı. Yavaşça dudaklarımı emiyordu ve bende usulca karşılık veriyordum. Yavaşça dudaklarımızı ayırdı sonra bende alt dudağını dişleriminin arasına aldım ısırdım titrediyip inledi. Vücutlarımızın arasında mesafe kalmamıştı tamamen bana yaslanmıştı ve kalp atışına kadar hissediyordum. Sonra ellerini çekti ve bacaklarımdan tutup beni lavaboya oturttu. Ah merlinin sakalı aşkına inşallah kırılmaz! Elleri bacaklarımda geziyordu bacaklarımın tamamını ezberlemek istiyor gibiydi. Sonra dudaklarını benden ayırıp çenemden öpmeye başladı yavaş öpücüklerle boynuma kaydı. Boynumu geri attım ve hafifçe inledim. Bu da onun hoşuna gitmiş olucak ki minik minik ısırılıklar bırakıyordu boynumda ve bende daha çok inliyordum.

     Kapı bir anda açıldı ve bir kız içeri girdi. İkimizde bir salak olduk ilk başta sonrada kız ilk Orçuna sonrada bana baktı. 
"Siktir Orçun!" Dedi gözleri dolmuştu. Orçun beni indirdi ve kıza doğru bir adım attı.
"Buse lütfen." Kız bir anda koşarak tuvaletten çıktı Orçun bir kez suratıma baktı ve oda koşarak çıktı. Ne olmuş? Neden göt gibi ortada kalmıştım? Gözlerim dolmaya başlamıştı boğazım yanıyordu. Sonra o yüksek müzikte bile duyulabilicek şekilde kapı çarpma sesi evin içinde yankılandı. Ben hala olayın şoku ile tuvaletin ortasında dikiliyordum. Bir süre sonra kendime geldim ve göz yaşlarım akarken evden çıktım. Ana caddeye çıktığımda fark ettiğim şey çantamı orda unutmam ve ikinci kez orda kalma hissiydi. Sonra annemin bana dediği aklıma geldi"Eğer paran olmaz ve eve dönemezsen taksiye bin eve gel ben parasını veririm."

MELEZ KIZ•MinYoongi/TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin