Dikkat!
Tüm bölümü şarkı ile dinleyin hatta biterse tekrardan baştan açın.
Şarkı sözlerini eksizsiz okuyun çok zamanınızı almaz.
Not: Koyu yazılar Korece
Koyu italik yazılar Song Jae Young'un iç sesi.ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Günler geçtikçe Song Jae Young'un durumunda bir değişme olmuyordu. Ailesi her geçen gün daha çok yıpranıp üzülüyordu.
Orçuna ise müebbet istenmişti. Babası hem hastaneye gidiyor hemde bir gelişme olup olmadığını öğrenmek için avukatla sık sık görüşüyordu. Hem hastaneye hemde avukata büyük paralar yatırıyorlardı. Çok zor bir dönemden geçiyorlardı şuan. Ama ailesinin tek bir isteği vardı kızlarının sağlığına geri kavuşması.
Bugün ziyaret sırası en yakın arkadaşı Tuğbadaydı. Tuğba derin bir nefes alıp odanın kapısını açtı. Kritik durum geçmişti Jae'nin artık o iğrenç hastane kokulu kıyafetleri giymiyorlardı.
"Selam kuzum ben geldim."
Tuğba?
"Odaya girmeden doktorla konuştum ve sana oje sürmek için izin aldım." Tuğba sanki Song Jae onu görüyormuş gibi gülümsüyordu.
"Tahmin et hangi renk getirdim???"
Bordo mu?
"Tabikide bordo."diyip kıkırdadı Tuğba.
"Bak anlatmam gereken dedikodular var ama ilk önce ıslak mendille ellerini temizleyelim." Tuğba çekmeceyi açıp ıslak mendillerden bir tane çekti ve ilk önce Jae'nin sağ elini iyice temizledi.
Merakta bırakmak zorunda mısın?
Hadi anlat
Dedikoduları duymak hoşuma gidiyor.
En azından kafam dağılıyor"Dün Melisa yanıma geldi."derken ojeyi sürmeye başlamıştı.
"Bana seni sordu. Bende ona'Buna hakkın yok Orçunu sen kışkırttın' dedim"
Öyle mi yapmış?
"Kışkırma işide şöyle bizim bölümden bir kız var Zeynep bundan çok uzun zaman önce Melis Orçuna 'O koreli kız seni asla sevmicek. Ne yaparsan yap ona sahip olamıcaksın' demiş. Tabi Orçunda çıldırmış ondan sonra seni kaçırmak için plan yapmış deniliyor." Sonra Tuğba bir duraksadı. Orçundan bahsettiği için pişmanlık duydu.
"Aman neyseeee. Benle erkek arkadaşıma gelelim hani şu koreliyi hatırlıyorsun dimi?"
Tabikide bende ordaydım salak kız
"Şey biz ayrıldık. Çünkü..."
Ayrılmak ne demek yapma beee
"Çünkü uzaktan ilişkilerde başarılı değilmiş ve beni artık sevmediğini söyledi. Acaba çirkinim yada koreli değilim diye mi? Ya da buldum korelilere göre fazla kilom var diye kesin." Derin bir 'Off' çekip konuşmaya devam etti.
"Kuzum yeter ama uyan artık. Bak burda soldum be. Hem iyileşince sen bana klasik Soju ft. Bira gecesi yapıcaz. Götü başı dağıtıcaz." Klasik bir şekilde kıkırdadı Tuğba.
Odanın kapısı açıldığında Suga içeri girdi. Klasik yorgun görüntüsü her gün dahada korkutucu bir hâl alıyordu.
"Selam."
"Hoşgeldin Suga bizde tam dedikodu yapıyorduk."
"Hımm benim dedikodumu mu?"
"Valla hayır eski erkek arkadaşım hakkında."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ KIZ•MinYoongi/TAMAMLANDI
Teen FictionYarı Koreli yarı Türk Song Jae Young kendi isteği üzerine annesiyle Türkiyeye gelir liseden sonra üniversiteyide Türkiyede okur. Birinci dönem hayran olduğu çocuk ikinci dönem ona karşı ilgi göstermeye başlar. Ama ikinci dönemin ortasında Koreden ge...