SÜPRİZ

889 48 29
                                    


Koyu yazılmış konuşmaları Korece düşünün😏
Sizlere bir süpriz bölümü yazmak istedim. Kısa ama anı dolu. 😍

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Kucağıma atlayan ufaklıkla gözlerimi açtım. O tekrar odadan kıkırdayarak kaçarken gülümsedim. O mükemmel bir kızdı. Doğduğu andan beri ona aşıktım. Belkide gerçek aşkımı Suga ile buldum ve onun ile gerçek aşkımızı sürdürüyorum.

"Uyandınmışsın birtanem."

"Tahmin et kim uyandırdı?"

"Min Areum!"

"Efendim babaaaa?"

"Hemen gel bakalım buraya."

"Suga sakın kızma çocuğuma."

"Sen sus ve izle."

    Areum koşarak içeri girdiğinde ben yatakta oturur pozisyona geçmiştim bile. Elimi yatağa pat patladığımdan yatağa atlayı yanıma geldi. Sıkıcı sarıldım ona ve başına kocaman bir öpücük kondurdum.

"Anneni neden uyandırdın bakalım?"dediğinde Suga oda yatağa oturmuştu.

"Karnım acıktı. Sende gazete okuyordun." Klasik alt dudağını büzdüğünde Suga derin bir nefes alıp verdi.

"Tamam pes ediyorum! Sana kızamıyorum."

"Sana bir şartla kahvaltı hazırlarım Areum?"

"Çooook acıktım hemen söyle anneee!"

"Koş ve tabakları çıkar!" Dediğim anda Areum koşmaya başlamıştı.

    Suga daha çok yanıma sokuldu ve başıma kocaman bir öpücük kondurdu.

"Bugün doğum günü onun Suga?"

"Kimin?"

"Suga!"

"Şaka yapıyorum Jae Young."diyip kahka attı.

"Ve biliyorsun bu gün başka ne?"

"Areum doğum günü değil mi ya?"

"İyi bakalım Suga."

"Şaka yapıyorum sevgilim! Bugün bizim 6.evlilik yıldönümümüz!"

"Ve Areum bugün 5 yaşında girdi!"

"Mükemmel bir gün bence!"

    Suga ile birbirimize bakıp gülmeye başladık. Hayatımın kötü dönemi bittikten bir buçul sene sonra evlenmiştik ve tam bir sene sonrada dünyalar güzeli kızımız olmuştu. Adı Areum ve inanılmaz derece güzel bir kız çocuğu. Suga bazen bana Areum senden daha güzel diye takılıyor ama haklı büyüyünce çok canlar yakacak.

    Kapı çaldığında Suga kalkıp yataktan kapıyı açmaya gitti bende yüzümü yıkamak için tuvalete. İçerden duyduğum sesle suratımdaki gülümsemem daha da yayıldı.

"Teyze!!!!"

    Benim kız kardeşim hiç olmadı ama kız kardeşim olan bir insan var Tuğba.

"Bebeğim!!!"

     Banyodan çıkıp Tuğba'nın yanına gittim karnı ağzında eğilmiş Areum yanaklarıyla oynuyordu. Elimi karnına koydum ve gülümsedim.

"Ufaklık nasıl?"

"Mükemmel derecede iyi." O sırada kapı tekrardan çaldı bu sefer gelen ise Tuğba'nın eşiydi.

   Erkekler selamlaşırken ben Tuğba'nın koluna girdim ve mutfağa geçtik.

"Ona ne zaman söyliceksin Jae Young?"

"Üf bilmiyorum çok erken gibi."

"Saçmalama Areum ve Suga'nın bunu bilme hakkı var."

"Hamile olduğunu pat diye söyleyemem!"

"Hamile misin?!" Kafamı çevirdiğimde kapının önünde Suga,Areum ve Tuğba'nın eşi vardı. Herkes bir birine bakıyordu ve tek kelime çıkmıyordu.

"SÜPRİZ!!"
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

"SÜPRİZ!!"ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Min Areum😇

MELEZ KIZ•MinYoongi/TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin