Üçüncü

1.3K 63 8
                                    

Selamlarrr 1K olma şerefine bir bölüm yayınladım( ◠‿◠ )

Not:Koyu yazılmış konuşmaları Korece gibi düşünün(^.^)
Hatalarım varsa şimdiden özür dilerim.
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

      Şuan bizim evdeydik hepimiz koltuklara oturmuş annemle babamın beni sorgulayan bakışlarının altında ezilmekle meşguldum.

Suga bizi eve bırakmayı teklif ettiğinde kabul etmemeliydim. Tam yanımda otururken soğuk soğuk terlediğini görebiliyordum. En sonunda sessizliği bozan babam oldu.

"Jae arkadaşlarına söyler misin bir süreliğine odaya geçsinler."

"Şey bir süreliğine odama geçer misiniz çocuklar?"

Suga dahil kimse birşey demeden kalktı. Sonra babamın keskin ses tonuyla hepsi olduğu yere çivilendi.

"Sen nereye gittiğini sanıyorsun karşıma otur."

Suga aşırı sakin adımlarla geri döndü ve koltuktaki yerine tekrar oturdu. Herzaman dik duran insan şuan koltukta küçüldükçe küçülüyordu. Diğer herkes içeri gittiğinde salonda annem,babam,ben ve Suga dışında kimse yoktu.

"Adın ne?"

"Min Suga efendim."

"Yaşın kaç?"

"93'lüyüm efendim.

"Nerede okuyorsun?"

"İstanbulda okuyordum ama ailevi bir kaç olay yüzünden bu sene ara vermeliyim."

"Kızımı seviyor musun?"

"Şey evet efendim seviyorum."

"Okuluna ara verme çocuğum. Demek İstanbulda tanıştınız hangi bölümde okuyorsun?"

"Müzik bölümünde okuyorum."

"Müzisyen olmayacaksın dimi? Biliyorsun son dönemde ipini koparan idol oluyor."

"Kesinlikle hayır(idol oldu hahsja) efendim ben ses düzenleme ve söz yazarlığı yapmak istiyorum."

"Hımm çok para var mı?"

"Kesinlikle efendim."

       Annemle ağızımız açık bir şekilde babamla Suganın muhabbetini dinliyorduk. Babam çok ilginç bir şekilde Sugayı sevmiş ilişkimiz ilerlediğinde ailesiyle dahi tanışmak istemişti.

Sugayı kapıda yolcu ederken babamın dediği ile annem neredeyse bayılıyordu.

"İstediğim zaman ziyarete gelebilirsin oğlum. Akşam saat dokuzdan sonra aramak yok. Kızımı geç getirmek yok."

"Merak etmeyin efendim bende zaten saat dokuzdan sonra rahatsız etmem kızınızı."

"Son olarak bana baba diye seslenebilirsin. Seni sevdim ve kızımı üzersen canına okurum."

Sugayla kapıda yanlız kaldığımızda ikimizde şok olmuş bir şekilde bir birimize bakıyorduk.

"Ne oldu son yarım saat içinde?"

"En ufak fikrim yok."diyip kahka attım.

"Ben gidiyim artık." Diyip arkasını döndü sonra bir şok daha geçirdik.

"Kızımı öpmeden gitmen çok ayıp Suga. " Arkasını dönüp bana baktı ve yanağıma ufak bir öpücük kondurdu hızlıca ve ozaman Suga'nın kızardığını gördüm. Hızlıca asansöre binip bana el salladı.

MELEZ KIZ•MinYoongi/TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin