Uzun süreden sonra geldimm. Allahım acayip acayip fikirlerim var bu hikaye ile ilgili hihihi. Neyse iyi okumalar canlarım.
Not:Koyu yazılmış yazıları Korece gibi düşünün.
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Karşımda Orçun,Melisa ve Tuğba vardı. Her birinin sırtında çantaları ve onların yanında babam. Cidden çok saçma bir görüntü mevcuttu şuanda."Ya cidden ne işleri var burada?! Bu arada hoşgeldin Tuğbiş."
"Hoşbulduk hayatım." Tuğba içeri girerken ona sıkı sıkı sarıldım ama diğer ikisi benim en sevmediğim insanlardı artık.
"Sana doğum günü süprizi olarak arkadaşlarını getirdimmmm!!!"
"İphone 7 tercih ederim."O sırada babam lafa atladı.
"Misafirlerine böyle davranma lütfen!"
"Biane appa."
"Sizin aranızda kötü bir şey mi oldu?" Diye sorunca annem suratına aval aval baktım ne cevap vermem gerektiği hakkında en ufak fikrim yoktu açıkçası. Küsüz desem annem pişman olacak yok desem ise ben pişman olucaktım. Sonra bir anda
"Bilmiyorum."dedim. İşte o an benim sıçtığım andı.Annem tek kaşını kaldırmış suratıma bakıyordu. Bunun anlamı hayatı son kez sorgula çünkü mahfedicem seni.
"Bizde çok isteyerek gelmedik çünkü anneni kıramadık."
"Güney koreye?? Annem istedi diye??? Saçmalamayı bir kenara bırak Melisa."Bu acayip gergin ortamda tek mutlu olan Tuğbaydı. Koreye gelmiş ve bir sürü çekik insan görmüştü onun için cennetti. Bizim içinse artık Cehennem. Dönüp Orçuna baktım hiç konuşmuyor sadece önüne bakıyordu.
Herkes içeri geçince Orçun yanıma yaklaştı ve kulağıma doğru eğilip fısıldadı.
"Çok önceden verilmiş bir söz ve ayarlanmış bir plandı sadece iki günlük katlanabilir misin?"
"Denerim." Diyip gözlerimi devirdim.Masada altımızda oturmuş annemin yaptığı yemekleri yiyorduk. Şimdi neden masada çatal bıçak olduğunu anlamıştım. Tuğba çat pat çubukları kullanabilirken Orçun ve Melisa asla beceremiyordu. Sessizce yemeği yerken gelen mesajla irkildim.
Sleepyhead:Ne yapıyorsun tatlım?Magirl:Yemek yiyoruz hayatım sen? Sleepyhead:Evi topladım şimdi. Annenin süprizi neymiş?
Magirl:Sana söyleyemem kızarsın.
Sleepyhead:İşte tam bunu dediğin için söylemek zorundasın!
Magirl:Lanet olsun!
Sleepyhead:Bekliyorum!
Magirl:Bana ünlemli konuşma.
Sleepyhead:Önemli olan bu değil söyle artık merak ettim.
Magirl:Annem Tuğbaları Koreye getirmiş iki günlük.
Sleepyhead:Tuğbalar? Aç bakıyım sen şu kelimeyi??
Magirl:Melisa ve
Sleepyhead:VE!?
Magirl:Orçun.
Sleepyhead:Ah şimdi ortalık bayram alanına dönücek. Şimdiden üzgünüm doğum gününü mahfediceğim için ama o çocuğu senin yanında görmiyim!
Magirl:Saçmalama onlar misafir
Sleepyhead:Sana orospu diyen bir misafir? Babanın yada annenin haberi var mı Jae Young!?
Magirl:Sanki ben istedim onları Suga! Annemin misafirleriler benim değil!
Sleepyhead: Annenden hiç bişey saklamamış olsaydın şuan aynı evde bulunmazdınız!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ KIZ•MinYoongi/TAMAMLANDI
Teen FictionYarı Koreli yarı Türk Song Jae Young kendi isteği üzerine annesiyle Türkiyeye gelir liseden sonra üniversiteyide Türkiyede okur. Birinci dönem hayran olduğu çocuk ikinci dönem ona karşı ilgi göstermeye başlar. Ama ikinci dönemin ortasında Koreden ge...