אני שי, בת 16 וחודש שיער חום ועניים ירוקות כמו כול האחים שלי חוץ מאליאב יש לי אח תאום שגדול ממני ב8 דקות יש לי עוד 3 אחים לא כולל ירין (אחי התאום) יש לי את אביב, אליאב, ומתן וירין זה התאום...
מתן בן17 וחצי כיתה י׳ב עניים ירוקות ושיער חום , אליאב בן 19 וקצת שהוא בצבא עם עניים חומות ושיער חום,אביב בן 23 עניים ירוקות ושיער חום שאוטוטו מיתחתן עם שירה חברה שלו.
ירין מאוד מאוד מגן ושומר עליי והכי אוהב אותי תמיד שלושת אחיי הגדולים קינאו בקשר שיש לנו.
ירין ערס כמו כל האחים שלי .. והוא ואני חלק מחבורת ילדי השכונות, למה קוראים לנו ככה? זה סיפור בפני עצמו... בחבורה יש את :
לירן הידיד הכי טוב שלי יותר מאח והחבר הכי טוב של ירין והילד הכי חתיך בחבורה יש לו שיער חום ועניים אפורות הוא גבוהה קוביות שעבד עליהן הרבה במכון כושר מעשן שותה אבל לא סטוציונר הוא חושב שזה מגעיל כול הבחורות פה בתל אביב רוצות אותו.
אלירן או בשבילכם אלי הילד הכי מצחיק וזורם אצלנו בחבורה הוא ידיד מאוד טוב שלי הוא עם עניים תכלת ושיער חום גבוהה והוא רזה עם טיפה שרירים אבל הוא חתיך הוא מעשן שותה וסטוציונר לפעמים זה אומר שלא כל לילה אבל מידי פעם והיו לו הרבה בחורות ויש לו קעקוע בייד של חצים כאלה קעקוע פשוט יפיפיה .
אביאל או בשבילכם אבי ידיד קרוב שלי הילד הכי מצחיק וזורם אצלנו יש לו עניים כחולות שיער בלונד ונמוך לא מידי אבל אין לו גבוהה הוא מאוד חתיך וכן הוא כמו אלירן אבל ממש לא חיקוי שלו הוא מעשן אבל לא שותה כי אבא שלו מת מזה ויש לו כבוד לבחורות ולכול סוגי הבחורות.
ירין אח שלי זורם עומד על שלו והכי חשוב מגן עליי שיער חום ועניים ירוקות לא הכי גבוהה שיש והוא עובד הרבה במכון כושר על הגוף השווה שלו יש לו קעקוע ביד של לטאה הוא סטוציונר מעשן ושותה ...
חוץ מהם יש את דניאל רוי וגל
והחברות הכי טובות שלי הן נוי נטע וליאן שהן כולן אותו דבר שיער חום ועניים חומות הן מצחיקות והן תומכות בי
YOU ARE READING
מאויב לאוהב❤️
ChickLitשי ילדה חייכנית שלא דופקת חשבון לאף אחד ואומרת כל מה שבא לה יש לה 4 אחים וכולם בנים היא רקדנית מוצלחת מאוד שמובטח לה עתיד זוהר בתחום ההורים שלה עובדים בארצות הברית וכסף זה לא הבעיה שלה ... אביתר האיש והאגדה דוגמן לחברת בגדים מוכרת ושחקן כדורגל בבית...