והוא בא לנשק אותי סובבתי את הראש ״אני עם אלירן״ אמרתי ותפסתי ביידו ״הייתה לך הזדמנות ופיספסת אותה״ אמרתי והוא הינן וחייך בעצב.
הגעתי לבית וישתעממתי..
אחרי משהו כמו שעה שבזמן הזה ראיתי סרט נישמע תיקתוק בדלת פתחתי וזה היה אלירן וירין ״הלוו בובה״ ירין אמר וחיבק אותי ואלירן ציחקק ונישק אותי, יתלבשתי נורמאלי ויתאפרתי שמתי נעליים ״בנים אני יוצאת לינשום אוויר״ אמרתי להם ״לאן?״ אלירן שאל ״סתם לרחוב ממול״ אמרתי ״תישמרי על עצמך״ הוא אמר והיננתי נישקתי את שפתיו בעדינות וניפרדתי מירין ויצאתי לנשום אוויר היה רוח קרירה כי בכל זאות החורף מתקרב.
אני מטיילת לי כבר10 דקות ראיתי את איתי מולי ״איתייי״ קראתי לו ״שייישווו״ הוא קרא לי ויתקדם אליי וחיבק אותי רכות.
דיברנו לנו קצת ואז כל אחד המשיך לדרכו.
חזרתי לבית אחרי משהו כמו חצי שעה חשבתי הרבה על אביתר ועל אלירן...
״אלי אפשר לדבר איתך?״ שאלתי והוא הינן והלך איתי לצד ״מה רצית״ הוא שאל ורכן לעברי יסתכלתיי לו בעניים הוא היה כל כך טוב משהו בעיינים אומר לי שאני לא יכולה ליפרד ממנו! הוא טוב והוא יפגע! ״סתם אני אוהבת אותך״ אמרתי לו וחיבקתי אותו חזק ״גם אני אוהב אותך, זהו זה מה שרצית?״ הוא שאל והיננתי, אין לי ברירה אני לא ישבור אותו! הוא לא בובה שלי ואני לא יפגע בו גם עם זה יעלה באהבה שלי לאביתר חברים מעל הכל הוא מקסים ואני לא יעשה לו את זה!
כי תאכלס אני אוהבת אותו ואני צריכה להפסיק לחשוב על אביתר.
ישבנו בחדר שלי וצחקנו אני והוא ואז נישקתי אותו עליתי מעליו והוא הצמיד אותי אליו ואז קמתי ממנו ״חחחח איזה רעה״ הוא אמר וציחקקתי פאק יש לו מחורתיים יום הולדת ... חחחח איזה זקן הוא אני בת 16 והוא בן 17 עוד כמה ימים מעניין מה אני יעשה לו...
••כעבור יומים••
לא הלכתי לבית הספר אלה סידרתי את החדר של אלירן במלא בלונים לבנים ואדומים ובשתי בלונים כסופים את הכיתוב 17 על המיטה היו שוקולדים וקניתי לו שעון שהוא רצה מלא זמן מזהב כזה... ושרשרת מזהב אמיתי ובושם בריח מושלם
השרשרת:השעון:
החדר:
(תדמיינו גם בלונים בכסף שכתוב 17)
הוא ניכנס לבית שחזר מהלימודים אני הלכתי לבית שלי אני בטוחה שהוא היה מופתע ואז קיבלתי טלפון מאלירן ״אהבה שלי לא היהת צריכה״ הוא אמר ״לא היהתי צריכה היהתי חייבת מזל טוב יפה שליי״ אמרתי.
העלתי תמונה שלי ושל אלירן מתנשקים וכתבתי:
׳אהוב שלי,
חבר ילדות,
בעלי,
שמן שליי,
גבר שלי,
חתיך שליי,
דוגמן שלי,
ערס שליי,
שתיהיה לך יום הולדת 17 הכי טובה שיש!
שאני ואתה נזכה למלא שנים של אושר עושר ואהבה אני מעריכה ואוהבת אותך בתור חבר,בעל, וסתם בתור בן אדם אתה פרטנר מדהים אני כל כך אוהבת אותך
בריאות קודם כל אושר ושכל מה שתרצה יתגשם וכל מעשה ידייך יתממש אוצר שליי תודה על הכל אני פשוט מאוהבת בך ותמיד תזכור משהו אחד אני אוהבת אותך׳
כתבתי את זה היום בערב אירגנו לו מסיבה אצלנו בבית ואני קניתי לו עוד הפתעה ישבתי לי בחדר ואז ירין עלה לחדר שלי בהיסטריה ״מה קרה ירין הכל טוב?״ שאלתי ״לא אביאל לירן ורוי עשו תאונה הם עכשיו בבית חולים״ הוא אמר ״מה?? איך זה קרה?״ שאלתי ״לא יודע יאללה בואי לבית חולים״ הוא אמר ויצאנו שהוא עם מיכנס אדידס בלי חולצה ואני עם פיג׳מה הגענו ואמרו לנו להמתין בחוץ.
יתקשרתי לאלירן ״הלו״ הוא אמר בקול צרוד משינה ״אלי הפרעתי לך לישון?״ שאלתי ״לא נורא אהבה שלי מה רצית?״ הוא שאל ״לירן רוי ואביאל עשו תאונה״ אמרתי ״את צוחקת?״ הוא שאל ״לא חיים שליי״ אמרתי ״טוב חמש דקות אצלך״ הוא אמר וניתק תוך חמש דקות הוא בא עם טרנינג כזה של ארמניהטרנינג:
המכנס של ירין:
תדמיינו רק בלי חולצה וזה בקור אז היה לו קר!
״קמתי משינה אפילו בגדים לא החלפתי״ אלירן אמר ״אתה חתיך בכל מצב״ אמרתי לו ״חחח אני אוהב אותך את יודעת?״ הוא שאל וחייכתי אחרי שעה...
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
בס״ד
תגידו לי עם אתם אוהבים שאני מוסיפה תמונות...
תודה לקרואים/מגיבים/מצביעים המדהימים שלייי👏🏾
קריאה נעימה😌
אוהבת מלאאא איב❤️
YOU ARE READING
מאויב לאוהב❤️
ChickLitשי ילדה חייכנית שלא דופקת חשבון לאף אחד ואומרת כל מה שבא לה יש לה 4 אחים וכולם בנים היא רקדנית מוצלחת מאוד שמובטח לה עתיד זוהר בתחום ההורים שלה עובדים בארצות הברית וכסף זה לא הבעיה שלה ... אביתר האיש והאגדה דוגמן לחברת בגדים מוכרת ושחקן כדורגל בבית...