פרק20❤️

799 35 0
                                    

אופק:שי
את/ה:אה?
אופק:מה קןרה?
את/ה:בסדר ואתה?
אופק:טוב כפרה את שומעת?
את/ה:בערך מאז שנולדתי
אופק:ממש שחר חסון את יש מסיבה יום חמשי אצלי בא לך לבוא
את/ה:וואלה זורם
אופק:טוב אז נדבר
את/ה:יאללה ביי

יתנתקתי ויתלבשתי לבשתי

ובדיוק לירוי בא קבענו לצאת היום בערב לגן שעשועים עם חברים שלו

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ובדיוק לירוי בא קבענו לצאת היום בערב לגן שעשועים עם חברים שלו.
נתתי ללירוי חיבוק ״ירין מתן אניי יוצאת״ אמרתי ״לאן?״ הם שאלו ״לפארק עם חברות״ טיפה שיקרתי ״טוב יפה שלי גם אנחנו יוצאים, שאת מגיעה לפה תתקשרי אליי״ ירין אמר ״תהני אהובה״ מתן אמר ואז יתקרבתי אליהם,
הם היו ממש מרותקים לטלוויזיה ״ירין תביא לי כסף״ אמרתי והוא הוציא מהכיס שתיי שטרות של 200 והביא לקחתי תטלפון ומפתחות ויצאתי.
לירוי חיכה לי בחוץ ונסענו לגן שעשועים.
שמה פגשתי מלא מכרים ליאן נוי ונטע גם צריכות לבוא.
״תכירי זה שחר,שון,שלו,ליאל ואוראל.״ הוא הציג כמות קטנה מכל הילדים שהיו שמה ״אני שי״ אמרתי להם וחייכתי.
״פאק את חברה של אביתר?״ שלו ושון שאלו ״חחחח כן״ אמרתי ״איזה יפה״ שלו אמר ״תודה״ אמרתי.
נוי נטע וליאן באו ״איזה יפה״ נטע יסתכלה עליי וחייכה ״חיים שליי״ אמרתי לה וחיבקתי אותה נטע היא השקטה של החבורה ״אהובות״ אמרתי לליאן ונוי ודיברנו קצת ואז הכרתי להם את כולם.
״איזה חתיך לירוי״ נוי אמרה ״ממש״ ליאן הוסיפה ״כן הוא מושלם״ נטע אמרה ״חחחח העניים שלו״ ליאן אמרה ״מה ניהיה אתן לא מתאהבות בו!״ קבעתי עובדה ״אי אי רק אמרנו שהוא חתיך״ נטע הגנה על עצמה ״כן ממש״ אמרתי ״אויש שי מה לעשות שהוא חתיך״ נוי אמרה ונאנחתי חבורת של בנות סתומות!!
״טוב אני יחזור הביתה״ אמרתי ירין ומתן כל רגע יתקשרו לבדוק שהכל בסדר קרציות!
״חכי אני יקח אותך״ לירוי אמר ״לא אני יזמין מונית״ אמרתי ״ממש לא! בואי״ הוא קבע ומשך אותי מהיד.
חזרתי לבית ״לירוי בוא תיכנס״ אמרתי לו ״לא אני ילך לבית שלי״ הוא אמר ״בוא כבר עקשן״ אמרתי לו שהוא היה עומד מחוץ לאוטו מחכה שאני יכנס לבית משכתי אותו מהיד שלו ויצא שאני נפלתי והוא עליי ככה שהוא מחזיק את עצמו עם היידים לא ליפול עליי הוא יסתכל לי בעניים והצמיד את שפתינו יחד לא לא לא!
יתנתקתי ממנו אחרי שקלטתי מה הוא עשה ודחפתי אותו קלות בשביל לא ליגרום לו כאב אלה בשביל לידחות אותו ״אני מצטער״ הוא אמר וגירד בעורף שלו ״גם אני פשוט נישכח מזה״ שאלתי והוא הינן ״טוב אני ילך לבית״ הוא אמר וקם ממני והלך למכונית שלו.
••כעבור כמה ימים••
לא דיברתי ביכלל עם לירוי בימים האלה וגם לא יצאתי מהבית כולם בואו אליי וזה אבל לא היה לי חשק לצאת.
היום המסיבה של אופק ואני הולכת עם החבורה והבנות כמובן...
אף אחד לא יודע אני מתכוונת לספר ללירן עם אני יספר לירין הוא יחטיף מכות ללירוי אני מספרת הכל לירין אבל בזמן שלו ואני מספרת הכל אבל הכל ללירן.
יתקלחתי שמתי קרם גוף ולבשתי

ונעלי עקב יתאפרתי קצת ויצאתי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ונעלי עקב יתאפרתי קצת ויצאתי.
הגעתי עם כל החבורה ואופק פתח לנו אני ואופק ידידים טובים נתתי לו חיבוק וניכנסתי רקדנו שתינו והיה ממש כיף עד שפגשתי את לירוי החלפנו בנינו מבטים...
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
בס״ד
אני לא מאמינה 1k😱
תודה,תודה, ושוב פעם תודה אני אוהבת אותכםםםם מלאאא❤️❤️
תודה לקוראים למצביעים ולמגיבים🙏
באמת באמת שאני מעריכה ואוהבת אותכם כול כך לא חשבתי שנגיע לכמות כזאות💋
תגיבו ותצביעו⭐️
קריאה מהנה😌
אוהבת מלא מלא מלא איב💜

מאויב לאוהב❤️Where stories live. Discover now