סיימנו את היום הראשון של י״ב...
הגעתי לבית עכשיו קבעתי עם ליפז ורומי לעוד שעתיים ככה, היהתי בוואצאפ אינסטגרם סנאפצ׳אט ועוד רשתות חברתיות אכלתי שניצל וצ׳יפס ודיברתי עם ירין.
ירין הלך לחברים שלו ונישארתי לבד פתאום נישמע תקתוק בדלת ״ה׳ ישמור״ מילמלתי ופתחתי את דלת הווילה שלנו למולי יתגלה הדבר הכי יפה בעולם ״יתגעגעתי״ המילה היחידה שהוצאתי מהפה שלי וחיבקתי אותו הוא יפיפה במדים והנשק שמונח על כתפו ״גם אניי אהובה שלי״ אמר ונישקתי אותו ״איך השבוע הראשון בטירונות?״ שאלתי ״קשה״ אמר ״טוב חיים שלי אני יחזור עוד מעט אני רק ילך לבית להחליף בגדים ולהשים את הנשק..״ אמר ונישק אותי.
״טוב״ אמרתי והוא נישק אותי ״בואי אליי״ אמר רגע לפני שיצא ״נו אין לי כח לך תחליף בגדים ותבוא״ אמרתי וכמובן שהודעתי לרומי וליפז שאני לא יכולה למה אביתר בא והם כיבדו את זה אני ובני כן ההומו ניהנו בקשר מה זה טוב אז מסדר לי מלא קמפיינים ובדיוק קיבלתי ממנו הודעה
אוחצ׳ה😘:חייים שמעיי שנייה בואי אליי תשני אצלי מחר
את/ה:טוב חיים שליי
ויתנתקתי עשיתי כמה סידורים ואז אביתר בא הפעם בלי הנשק או המדים.
דיברנו והוא סיפר לי שהיום הוא חוזר הביתה ומחר בבוקר חוזר לבסיס ...כעבור שנה..
אני בצבא כבר חודשיים
עברנו לגור ביחד בצפון רומי ולירן יתחתנו ליפז ז״ל מתה בתאונת דרכים אני ורומי קיבלנו את זה הכי קשה.
ירין אח שלי יש לו חברה קוראים לה רוני.
מתן אליאב כבר נשואים.
והחיים שלי ממש מושלמים.
״שלום שלום״ אמרתי לאביתר שחזר הביתה ״מה נישמע?״ שאל ״הכל טוב אתה?״ שאלתי ״בסדר״ אמר ונשק לשפתיי ״אני מתה מעיפות״ אמרתי ונישכבתי על המיטה ״גם אני נודר אבל חייבים ללכת״ אמר.
הזמינו אותנו לחתונה של חבר של אביתר.
ביגלל זה הוא חזרה הביתה.
״עם אתה לא תפסיק אני יחטיף לך כפה״ אמרתי לו שהוא המשיך לבלגן את הארון.הגענו למקום אבל בחוץ לא היה אף אחד ״כנסי״ הוא אמר וניכנסתי והיהתי בשוק היה שם מלא חברים שלי והיה שביל כזה שמוביל לשלט ענק עם מלא מלא מלא תמונות שלו והיה כתוב ״התינשאי לי?״ הוא כרע ברך והוציא טבעת ואמר.
״עם כמה שרבנו והשלמנו צעקנו צחקנו עליות וירידות הבנתי שאותך אני רוצה לאמא לילדים שלי, לאישה שלי ולכול דבר שקשור לחיים שלי. שתיקחי חלק מהחיים שאת הבאת להם אור שמחה ובעיקר אהבה אני לא טוב בכל הנאומים והזה אבל תינשאי לי?״ שאל והיננתי הוא הכניס את הטבעת על האצבע שלי ״מה עם החתונה של דולב?״ לחשתי ״אין כזאות״ אמר וצחקתי הערב עבר בכיף.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••בס״ד
קריאה מהנה😌
YOU ARE READING
מאויב לאוהב❤️
Literatura Femininaשי ילדה חייכנית שלא דופקת חשבון לאף אחד ואומרת כל מה שבא לה יש לה 4 אחים וכולם בנים היא רקדנית מוצלחת מאוד שמובטח לה עתיד זוהר בתחום ההורים שלה עובדים בארצות הברית וכסף זה לא הבעיה שלה ... אביתר האיש והאגדה דוגמן לחברת בגדים מוכרת ושחקן כדורגל בבית...