פרק25❤️

698 34 3
                                    

״בטוח בטוח?״ שאלתי ״נו יקרצייה״ לירון נאנח וצחקתי.
חודש מהחופש הגדול עבר!
ארזנו הכל והיום טסים פתאום הטלפון שלי צלצל.
״לירון תענה״ אמרתי בזמן שחיפשתי גרב ״זה המורה לריקוד שלך״ הוא אמר וקפצתי עליו ״כן?״ שאלתי ״שי שלום מדברת סיגל רציתי לבחון אותך בעוד שבוע ויום בדיוק״ היא אמרה ובזמן הזה לירון צעק לי באוזן אז שמתי את היד על הפה שלו והוא נשח לי את היד ״למה בדיוק״ שאלתי את סיגל בזמן שהדבקתי כפה ללירון ״את הולכת להיות רקדנית של ניק סמית׳״ היא אמרה ויתרגשתיי (נגיד וניק זה מישהו מפורסם) ״מהההה?!!!!!״ צעקתי ולירון לא הבין ״כן כן אז ניפגש ביום חמישי?״ היא שאלה ״כן״ אמרתי וניתקתי חייכתי ללירון וקפצתי עליו.
״חיים הכל טוב?״ הוא שאל ״אני שי הקטנה והעלובה הולכת להופיעה עם ניק סמית׳״ יתלהבתי ״קודם כל את לא קטנה ובטח שלא עלובה ואני שמח בשבילך״ אמר ונישק לשפתיי קלות.
״טוב זהו״ אמרתי וסגרתי את המזוודה.
״גם אני חיים שלי״ אמרתי ונתתי חיבוק חזק ללירן ״דיר באלק בלי שטויות ואל תגידי בה יותר מידי״ ירין אמר וחיבק אותי.
הגענו ללוס אנג׳לס כלכך מושלם פה!
הוא שילב את ידי בידו ויתקדמנו לצימר היה מהמם.
לבשתי בגד ים

ומעל שורט בהיר וחולצה קצרה לבנה קפקפים וורודות אודם וורוד לקחתי את הטלפון וצעקתי ללירון ״ליל אני בלובי מחכה לך״ והוא החזיר ״נו תחכי דקה״ ״לא אני בלובי להביא לך לישתות?״ שאלתי ״כן״ אמר ויצאתי ישבתי בספות של הלובי שותה קוקטיל ׳מוחיטו׳ ולמולו ניגלה ה...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ומעל שורט בהיר וחולצה קצרה לבנה קפקפים וורודות אודם וורוד לקחתי את הטלפון וצעקתי ללירון ״ליל אני בלובי מחכה לך״ והוא החזיר ״נו תחכי דקה״ ״לא אני בלובי להביא לך לישתות?״ שאלתי ״כן״ אמר ויצאתי ישבתי בספות של הלובי שותה קוקטיל ׳מוחיטו׳ ולמולו ניגלה הבן אדם האחרון שרציתי שהיה.
אביתר הוא יסתכל עליי ויתיישב ליידי ״עושה חיים אה?״ שאל וגיחחתי ״מה אתה עושה פה?״ שאלתי ״משחק דוקים מה יש לי לעשות אני מדגמן״ אמר והיננתי ״ואת?״ שאל ״אני עם לירון״ אמרתי וראיתי קינאה בעינו ״לירון זזה עם העניים הבהירות שאומרים שהוא חבר שלך?״ ״כן״ עניתי ואז הוא קיבל הודעה קראה אותה וקם ״טוב נדבר עם בא לך אני עוד שעתיים מסיים את ההכנה לסט צילום תבואי לקומה 2 חדר 602״ אמר ונתן לי חיבוק נותן לי להריח את הריח שאני אוהבת החלטתי שאני לא באמת אוהבת את לירון כמו שאני אוהבת את אביתר אני באמת אוהבת את לירון אבל עדיין.
לירון החליט סופסוף לרדת ״או תודה לאל הקרצייה עויל בטובו לרדת״ אמרתי הציוניות והוא גיחח ״שמע/י רציתי לדבר״ אמרנו באותו זמן ״אתה קודם״ אמרתי ״שי אני אוהב אותך אבל הבנתי שאני אוהב אותך בתור אחות ולא בת זוג״ אמר ״מה את רצית להגיד?״ שאל ״אותו דבר״ אמרתי וגיחחתי חיבקתי אותו והחלטנו לישאר ידידים.
עברו שעתיים וחצי והחלטתי ללכת לאביתר עליתי והוא פתח לי תדלת ״היי״ אמרתי ונתתי לו חיבוק ״היי״ הוא אמר ופתח את הדלת עוד יותר כאות כניסה ניכנסתי וישבתי על המיטה ״אבית...״ באתי לסיים אך הוא קטע אותי בנשיקה.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
בס״ד
פרק לא משהו...
הם חזרוו👏
אוהבת מלא❤️
קריאה נעימה😌

מאויב לאוהב❤️Where stories live. Discover now