אחרי שעה הרופאים יצאו ״נו מה איתם?״ שאלתי ״אביאל יצא מכלל סכנה יש לו צלקת בגבה וביד וזהו.. רוי עבר ניתוח והוא שבר את היד וללירן יש צלקות בגבה בגב ובייד והוא שבר יד כביכול הוא היה הנהג...״ הוא אמר ונאנחתי ״אפשר ללכת ליראות את לירן??״ שאלתי בלחץ והרופא הינן.
הלכתי במהרה לחדר של לירן ״לירן?״ שאלתי וחיבקתי אותו ״איי״ הוא מלמל בכאב ״מצטערת...״ אמרתי ״חחח הכל טוב חיים שליי״ הוא אמר וחייכתי ״אתה בסדר?״ שאלתי והוא הינן ״הדאגת אותיי!״ יתעצבנתי עליו ״חחח גם אני אוהב אותך״ הוא אמר ״שמעי דקה תשאלי את הרופא המזדיין הזה מתי אני יכול לישתחרר״ הוא אמר ״תכף לא קר לך?״ שאלתי אותו שראיתי שהיה לבוש בחליפה קצרה של ג׳וצ׳י
החליפה:״קר לי אבל זין אני לובש אל הבגדים המסריחים של הבית חולים נודר נדר הם לא מכבסים את זה וזה מגעיל״ הוא אמר וצחקתי.
הרופא אמר שהוא יכול לישתחרר עוד כמה שעות...
כל היום הולדת של אלירן הלכה ״אליי אני מצטערת״ אמרתי לו ״אין על מה אז נחגוג מחר״ הוא אמר וחייך היהתי מוקסמת מהחיוך הזה! אבל עדיין אני לא אוהבת אותו כמו את אביתר,
••••
היום זה היום של ההופעה שלי בריקוד 👏🏾.
בזמן שעבר אני ואלירן ניפרדנו כי הבנו שזה לא זה אבל נישארנו ידידים כמו שאנחנו! ואני ואביתר השלמנו ניהנו ידידים רחוקים כזה.
״ו5678...״ צעקתי והמוזיקה יתנגנה ברקע אנחנו רוקדים על השיר love more של כריס בראון
(השיר מהסירטון שמתי אותו באחד הפרקים נכון הקטע עם השלוש בנות שכריס רוקד איתן ככה שי שון רוקדים אבל את שלושת הריקודים) ״נווו שון״ אמרתי שהוא שתה מבקבוק ״מה יש לך שיי כוסמרתאבוק ערס״ הוא אמר כי הוא ניחנק ואני צחקתי הגיעה הערב וכולם באו ממש כולם לירן וירין עודדו אותי ממש והבנות ממש תמכו בי!
״קבוצת היפהופ רחוב, ברייקדאנס בוגרים של סיגל לעלות לבמה״ אמרו לנו.
הבמה היתה מושלמת והיה מלא קהל עשיתי שמע ישראל ועלינו לבמה רקדנו לצלילי השיר ואז הסולו שלי ושל שון הגיע...
שון הוריד חולצה וניצמד אליי רקדנו האנרגיות שהיו היו מטרופות בדיוק בסוף הרגשתי כאב חד ברגל...
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
בס״ד
כמה עוד אני יכולה להודות ולהגיד שאני אוהבת אותכם❤️
היום אין לי ביכלל זמן בואו אני יספר לכם סוד אני לא תלמידה מצטיינת ובכלל לא חרשנית אבל יש לי חיים מחוץ למסך... מקווה שתבינו!
תצביעו⭐️
תגיבו👇🏾
קריאה מהנה😌
YOU ARE READING
מאויב לאוהב❤️
ChickLitשי ילדה חייכנית שלא דופקת חשבון לאף אחד ואומרת כל מה שבא לה יש לה 4 אחים וכולם בנים היא רקדנית מוצלחת מאוד שמובטח לה עתיד זוהר בתחום ההורים שלה עובדים בארצות הברית וכסף זה לא הבעיה שלה ... אביתר האיש והאגדה דוגמן לחברת בגדים מוכרת ושחקן כדורגל בבית...