בפרק הזה הזמן יקפוץ באתם לאירוע זה אומר שכל פעם שהיה ••• תעבור תקופה והיא נגיד תתחתן.. אתם תראו... קריאה נעימה😻
זה היה מתן?! עם מלא אנשים (מתן זה אח שלה) ״אני יטפל בו.מור לך תביא לי אלונקה״ אמרתי בלחץ וירדתי על הברכיים שליי ״שלו מה היה״ שאלתי את המפקד שלהם ״ירי..״ הוא אמר.
״מתן? דבר איתי זו שי איך אתה מרגיש?״ שאלתי הוא הגיב אבל קולו היה חלש קרעתי את החולצה מעליו ראיתי חור בבטן בבטן ״טפלו פה בפצוע״ אמרתי ומייד הרופא ניגש למתן.
•••
״די אישה שליי אל תבכי״ אביתר אמר מחבק אותי ״מה לא לבכות איבדתי את אח שלי!!״ צעקתי עליו והמשכתי ליבכות כמו כל היומים האלה.
ירין בחיים לא ראיתי אותו בוכה כמו בשבוע הזה והוא לא בוכה!
רומי ניחמה אותי ולירן היה פה לצידי כמה טוב שיש לי חברים כאלה, ״חיים שלי בואי תצאי מהבית רק בשביל לאכול גלידה נעשה קניות ונשכח את כל הדאגות רק לשעתיים״ אביתר אמר והיננתי.
ניגבתי את דמעותיי יתאפרתי ויתלבשתי.
״אני אוהבת אותך״ אמרתי לאביתר שחייך את החיוך הכובש שלו שניכנסנו לבית ״אני אוהב אותך גם יפה שלי״ הוא אמר.
היה בסך הכל נחמד באמת זה עזר לשכוח מהדאגות ואיפלו חייכתי פעם ראשונה לימים האלה.
•••
עבר כבר חודש מאז שמתן ניפטר אני מודה לה׳ על זה שיש לי חברים כאלה מקסמים.
״בוקר טוב״ אמרתי לחברותי שיושנות איתי בבסיס לקחתי את הנעליים ונעלתי וככה את הנשק אני שונאת את הדבר הזה הוא כבד!!!
•••
כעבור שנה
״אין מצב״ אמרתי לרופא אני בהריון?!
״דווקא כן גברתי את מעכבת את התור יש שאלות״ שאל והיננתי לשלילה ויצאתי.
״אביה?״ שאלתי אחרי שיתקשרתי אליו ״זה דחוף?״ שאל ״כן מאמי״ אמרתי ״מה??״ שאל ״אני בהריון״ אמרתי ״יאווו אני כל כך שמח מחר אני בא ואני יראה אותך!״ אמר ישתחררתי סוף סוף מהצבא לא מזמן.
החתונה תיהיה בעוד 10 ימים מהיום אביתר ישתחרר שבוע שעבר עכשיו הוא עובד וגם אני הוא מנהל עסק עם אח שלו איתי.
ואני ברמנית...
••••
חום הגוף שלי עלה ברקע השיר כולנה של מאור אדרי יתנגן
והגבר שלי ניגש אל החופה...
לא היהתי מרוכזת בכלום רק בזה שזה הלילה שלי והערב שלי!!!!
החינה היתה מושלמת וגם מסיבת הרווקות.
פתאום שמעתי את הרב אומר
״הרי את״
ובעלי חוזר אחריו
״הרי את״
״מקודשת לי״
״מקודשת לי״
״כדת משה וישראל״
מפה לא הקשבתי הדמעות ירדו מעצמם כמות האורחים היהתה עצומה!!
••••
״איך ניקרא לה?״ אביתר שאל שהחזיק את הבת שלנו בפעם הראשונה הוא נולדה לפני דקות ספורות.
״חן״ אמרתי ״כן״ הוא אמר והיתלהב.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
בס״ד
זהו ניגמר הסיפור מי היה מאמין?!!!
רוצים עונה שנייה?
תכתבו למטה בתגובות❤️
תודה לכן על תקופה מקסימה נהנתי כלכך ליכתוב את הסיפור למרות שישבתי שעות מול הטלפון וזה כבר ניהיה חלק מהחיים שלי העניים שלי הלכו האצבעות הלכו אבל זה שווה את זה את תודה לכול מי שקורא או יקרא את זה.
עכשיו ברצינות עונה שנייה על חן?
תענו בתגבות👏🏼
YOU ARE READING
מאויב לאוהב❤️
ChickLitשי ילדה חייכנית שלא דופקת חשבון לאף אחד ואומרת כל מה שבא לה יש לה 4 אחים וכולם בנים היא רקדנית מוצלחת מאוד שמובטח לה עתיד זוהר בתחום ההורים שלה עובדים בארצות הברית וכסף זה לא הבעיה שלה ... אביתר האיש והאגדה דוגמן לחברת בגדים מוכרת ושחקן כדורגל בבית...