פרק19❤️

830 35 1
                                    

ישבנו כולנו אצל ליאן ״שישו אני יכול לדבר איתך?״ אביה לחש לי לאוזן שישבתי עליו ״כן..״ אמרתי במובן מאילו!
״את לא מבינה״ הוא אמר מביט בי בעניים מלאות רגש ״נו דבר״ אמרתי ״אני הולך לדגמן לאדידס!״ הוא אמר וחייכתי אליו ״פשששש חייים שלייי״ אמרתי לו והיא חייך ״אבל יש חלק פחות טוב״ הוא אמר ״אני הולך לארצות הברית לוואגס שמה אני מדגמן״ הוא הוסיף ״לכמה זמן?״ שאלתי ״חודש וחצי, חודשיים״ הוא אמר ״בסדר נו לא נורא״ אמרתי ״תסע ותחזור אני פה עם כולם אל תידאג״ אמרתי ונתתי לו דחיפה קלה בצחוק ״בטוח?״ הוא שאל והיננתי.
היום אביה טס והיום פורים ולא אכפת לי שאין לי תחפושת אכפת לי שאני לא יראה את הגבר שלי חודשיים.
״יפה שלייי אני יתגעגע חסר לך ולא תדברי איתי!! ושאני חוזר היה לנו בדיוק חצי שנה אני מבטיח לך שאני יתגעגע ותדברי איתי!״ הוא אמר והיננתי חיבקתי אותו חזק הוא הרים את הפנים שלי ולחש לי ״אני אוהב אותך״ ״אני אוהבת אותך״ אמרתי לו חזרה והוא חייך עם השניים הלבנות שלו הוא נישק אותי והצמיד אותי אליו כאילו פחד שהלך לו...
״לך שלא תאחר לטיסה״ אמרתי ומשום מה עמדו לי דמעות בעניים למה? אולי מהפחד שילך לי ואז דמעה בוגדנית נפלה על הלחי שלי הוא ראה את זה ונשך את שפתיו היפות ״היי אהובה שליי את תיראי אותי עוד מעט אני מבטיח לך שבכל זמן פנוי אני ידבר איתך״ הוא אמר וחיבק אותי חזק הצמדתי את הראש שלי לחזה הקשיח שלו.
״ביי תהנה ותעשה חיים!״ אמרתי לו ״ביי אישה שליי אני נישבע אני יקנה לך מלא מלא מלא מתנות״ הוא אמר ויתנשקנו בזמן הנשיקה הוא אחז בייד שלי ובתיק שלי הוא הניח משהו שלא ממש שמתי לב אלה ההיתי עסוקה בלהיפרד ממנו.
חזרתי לבית ללא מצב רוח ויסתכלתי בתיק היה קופסא של מייקל קורס (M.K) ששם היה שעון שכל כך רציתי כבר מלא זמן הוא היה וורוד עדין וזהב.

גוצ׳י יסתכל עליי ואני עליו ״גוצ׳י בוא״ אמרתי לגוצ׳י והוא קישקש בזנב שלו ובא אליי ״שלום מתוק״ אמרתי למה אני מדברת עם כלב?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

גוצ׳י יסתכל עליי ואני עליו ״גוצ׳י בוא״ אמרתי לגוצ׳י והוא קישקש בזנב שלו ובא אליי ״שלום מתוק״ אמרתי למה אני מדברת עם כלב?.
אני כל כך יתגעגע אל אביה אוף!
הבנתי שאת פורים אני לא יחגוג אז לבשתי מיכנס ג׳ינס עם קרע בברך וטי שרט שחורה!
ענדתי את השעון ויצאתי.
הגעתי לגן שעשועים וראיתי שמה איזה ילד יפיפה בעל עניים תכלת בוהקות והוא יתיישב ליידי ״למה את לא מחופשת פורים וזה...״ הוא אמר ״למה אתה לא מחופש פורים וזה...״ אמרתי לו באותו טון ״אני בטוח שאת מכירה את אביתר מפוסטרים וכאלה ועם לא אז הוא דוגמן קיצר הוא טס לחודשיים לדגמן עם מסי ואני היהתי צריך לטוס איתו אבל הציעו לי קמפיין לקלוין קליין אבל לא ההלבשה התחתונה אלה לבושם״ הוא אמר וציחקתתי אבל זה שאני חברה של אביתר שמרתי לעצמי ״איך קוראים לך?״ שאלתי אותו ״לירוי ולך״ הוא שאל ״שי״ אמרתי ״יש לך עניים יפות״ אמרתי שהוא יסתכל בעניים שלי אמא איזה עניים יש לו ״אצלך לא רק העניים יפות״ הוא אמר הוא באמת יפיפה אבל אביה לא רואה אותו ממטר ״חחח תודה״ אמרתי.
אני ולירוי דיברנו קצת ואז אחותו הקטנה יתקשרה אז הוא הלך להביא אותה.
ואז ראיתי3 שיחות שלא נענו/ 8 הודעות מ:בעלייי❤️
בעלייי❤️:אהובה הגעתי איך את?
-שישו?
-שי הכל טוב?
-שי את מלחיצה
-איפה את?
-מה קרה?
-שי זה לא מצחיק תעני
-נו שי
את/ה:אל תידאג חייים שלייי יתגעגעתייי❤️❤️
בעלייי❤️:יאווו יפה שלייי איך דאגתי
את/ה:איך כיף לך שם??
בעלייי❤️:לא את לא פה איתי😒
את/ה:יאללה לך להנות
בעלייי❤️:טוב קוראים לי לסט תימסרי לגוצ׳י דש
את/ה: בייי💋💋
בעלייי❤️:בייי יפה שליי😘
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
בס״ד
אוהבתת מלאאא את כל הקוראים,מצביעים,מגיבים!
תודה.תודה.תודה.תודה.תודה.תודה!
על הכל אוהבתת❤️
קריאה נעימה😌

מאויב לאוהב❤️Where stories live. Discover now