פרק26❤️

763 35 0
                                    

הוא קטע אותי בנשיקה שכל כך יתגעגעתי אלייה.
״אני מצטערת על כל מה שהיה הנשיקה לא רציתי אותה זה הוא נישק אותי״ אמרתי שיתנתקנו ״הבנתי שאני אוהב אותך וששום בן זונה שינשק אותך לא יפריד בנינו הוא ישלם על זה אחרכך״ אמר תוך כדי שהוא מחייך וחושף את הגומה הקטנה שלו בצד ימין.
״אני אוהב אותך״ לחש לאוזניי ונשק לכתפיי העברתי את הבגדים לחדר שלי ושל אביתר.
לירון מצא פה חברים מהארץ.
״בואי נצא לטייל״ הוא אמר והשעה היתה 21:05 ״זורם״ אמרתי ופשטתי מעליי בגדים לכל המיתעניינים אני עוד בתולה.
שמתיי שמלה צמודה אדומה נעליי עקב אדומות עשיתי קוקו גבוהה ומתוח הנחתי על פניי מייקאפ אייליינר פודרה סומק מסקרה ואודם אדום.
אביתר לבש חולצה אדומה וג׳ינס שחור עם נעליי ספורט אדומות של אדידס.
הוא שם ג׳ל בשיער הקצר מאוד מאוד שלו שמסודר בתיספורת האופנתיות של הערסים זה שאין בצדדים ובאמצע כן נו הבנתם!
הוא ריסס אקס שם דורדאורנט ובושם כמוני.
יצאנו לוס אנג׳לס מהמממתתתת ״ Baby it's L.A״ ראיתי שלט מיתנוסס ״אביה למועדון?״ שאלתי והוא הינן לשלילה זורק את הסגירה שלפני שניה היתה בפה שלו ״אסור לי לישתות״ הוא אמר ״למה?״ שאלתי ״כי מהדוגמנות המזדיינת הזאות בודקים עם שתינו או לא ואסור ואין מצב שאני עף שלב הבא זה מסיי״ הוא אמר וחיבק אותי מהצד הוא כל כך עדין ואני אוהבת את זה.
״נחזור?״ שאלתי והוא הינן הוא קנה לי מלא דברים בטענה שהוא לא קנה לי ליום הולדת וגם כי הוא חבר שלי ומותר לו.
חזרנו לבית מלון פשטתי מעליי את הבגדים נישארתי בחזייה ותחתונים של קלווין קליין אספתי שיערי לפקעת מרושלת הוא נישאר במיכנס בלבד.
אני מרגישה שאני מוכנה אליו אבל אני רוצה שהוא יזם את זה ניכנסתי בין הפוך הרך והעבה הדלקתי טלווזיה וראיתי ובכול הזמן הזה הוא בהה בי ״אתה בוהה״ אמרתי והסמקתי קצת ״אני אוהב אותך״ הוא אמר ונישק אותי והוריד את הפוך ממני ברגע קל מאוד הוא עלה מעליי.
יתנשקנו נשיקה מלאה להט
״את מוכנה?״ שאל ברוך לא לוחץ עליי ״כן״ אמרתי ״בטוח?״ שאל והיננתי הוא הוריד חולצה ואז נישק אותי ״מוכנה?״ שאל ״נו כן״ אמרתי והוא הוריד מכנס ואז הענינים יתקדמו.
(אני לא מפרטת מה הם עשו כי זה מגעיל ופשוט לא)
בתולה אני כבר לא ״אני אוהב אותך ואת שלי״ הוא אמר ונשק לשפתיי ״אני אוהבת אותך״ אמרתי והוא חיבק אותי וככה נירדמתי בערך בשעה 2 וחצי לפנות בוקר
קמתי בבוקר בשעה 10 וחצי שמתי מהפוך הגדול מנסה לא להעיר את אביתר זהו זה קרה אשכרה בתולה אני לא.
ניכנסתי ליתקלח יצאתי שמגבת כרוכה סביבי מיסתכלת בארון מיתלבטת מה לילבוש...
בסוף לבשתי חולצת בטן שחורה וג׳ינס לבן נעלתי סנדלי עקב שחורות יתאפרתי קצת שמתי אודם בהיר ואייליינר שחור פיזרתי את שיערי החלק.
סיימתי ליתארגן ב11 בערך
״בוקר טוב״ אמרתי לאביה ״מה השעה?״ הוא שאל צרוד מהבוקר ״11 ועשרה״ עניתי ״פאק יש לי רבע שעה ליתארגן״ הוא צעק ויתגלגל מהמיטה ואני? אני מתתי מצחוק.
״בואי איתי״ הוא אמר תוך כדי שהוא שם ג׳ינס בהיר ״לא אני ילך לטייל״ אמרתי ״נו יאללה בואי״ הוא אמר.
הנסיעה היתה שקטה מה שלא כלכך מתאים ברקע יתנגן שיר נחמד וקיצבי של שקד קוממי יום בלי עבודה.
״מה קרה שתקת?״ אביתר החליט להפר את השתיקה ״סתם״ אמרתי אמת ״בא לך שאני יספר לך סוד?״ לחש לי לאוזן מדליק סיגרייה שהוא מרוכז בכביש ״נו ספר״ אמרתי הוא הנמיך את הווליום של המוזיקה ״אני בחיים לא יתאהבתי תמיד היהתי פלייבוי כזה דוגמן מפוסמם שחקן כדורגל ים של בחורות חברים ובייליום מהלילה עד הבוקר ואז את הגעת לא היה לך בושה ביכלל וזה הטריף אותי שזה שאני דוגמן לא מזיז לך שזה שיש לי אלפי עוקבים ומליון חברים לא משנה לך.
ואז הבנתי שפעם ראשונה בחיים שלי יתאהבתי וזה בך״ הוא אמר ורגיש אותי.
״אתה יודע שאני אוהבת אותך?״ שאלתי והוא הינן והחנה את האוטו ״פה?״ שאלתי והוא הינן ״אני מאחר״ הוא אמר ותפס את היד שלי למולי ניגלה צוות צילום מאפרות, ספרים, מלבישים, ומלא מלא דברים לא היהתי ניגשת מהם כי גם אני דוגמנית אני דוגמנית של קלווין קלין. לעומת זאות אביתר של אדידס וחברות מוכרות בעולם.
היום עבר מושלם הגענו לבית מלון מותשים ישבנו לאכול במסעדה והיה כיף ואחרי זה הלכנו לים ״ראשונה במקלחת״ אמרתי ״היהת מתה״ אמר שלגם מכוס הקפה שביד שלו לקחתי את הכוס מיידי ולגמתי ממנה גם אני.
״נווו בבקשה״ אמרתי ויתיישבתי עליו ונישקתי את שפתיו הוא הכניס את ידו מתחת לחולצה שלי ועצרתי אותה ״ראשונה״ צעקתי ורצתי למקלחת ״סעמק ערס״ הוא אמר וצחקתי יצאתי מהמקלחת שמגבת כרוכה סביבי ומשום מה אביתר נירדם על המיטה.
לבשתי חולצה של אביתר ושורט קצרצר וניכנסתי בפוך צפיתי בטלווזיה וניהיה לי משעמם אז דפקתי לאביתר כפה והוא ניבהל ונפל מהמיטה כמו בבוקר ואני נישפכתי מצחוק ״ככה?״ הוא שאל ״ככה!״ אמרתי והוא צחק.
הוא קם למיטה והרים אותי עם הפיג׳מה והשיער המקורזל ולקח אותי לבריכה של הבית מלון כולם יסתכלו עליינו כחולי נפש ״תוריד אותיי״ צעקתי והוא זרק אותי לבריכה ״יאווווו ימטוטםם״ צעקתי עליו והוא צחק יצאתי עם הפיג׳מה רטובה ״1-1״ אמרתי והוא המשיך ליצחוק הלכתי והוא תפס את מפרק ידי ונישק אותיי עלינו לחדר.
הוא ניכנס ליתקלח ואני נרדמתי.

היום אנחנו חוזרים לארץ כרגע אנחנו במטוס....
הגענו לארץ ובשדה טעופה כולם חיקו לנו.
״לירן אפשר לדבר?״ שאלתי שכולנו ישבנו בביתי וכולם דיברו עם כולם ״כן מה?״ הוא שאל וחיבקתי אותו ״יתגעגעתי״ אמרתי והוא גיחח ״גם אני חיים שלי״ הוא אמר ״אני ואביה...״ לא המשכתי את המשפט ״מה?״ הוא שאל ״שכבנו״ אמרתי ״יפה לך חיים שלי שמרו על עצמכם את יודעת שיש לי חברה״ הוא אמר ״מי?״ יתעניינתי ״רומי״ הוא אמר ״הזונה מי׳5?״ שאלתי ופערתי עניים ״כן והיא לא זונה!״ הוא אמר ואז הבחנתי שהיא יושבת בסלון היא יתקדמה לעברנו.
״איך קוראים לך?״ שאלה אותי בקול הפרחי שלה ״שי ואת?״ עניתי וחייכתי חיוך מזויף ״אני רומי את לא הדוגמנית של קלווין קלין?״ שאלה ״כן אני הדוגמנית שלהם״ אמרתי לה ״אין מצב מהממת״ היא אמרה וחיבקה אותי ״טוב אני ישאיר אותכן לבד בי״ לירן אמר ממנו לא ציפיתי היא זונה והוא אוהב בחורות עם כבוד.
היא חייכה אליי מיתלהבת מזה שאני דוגמנית וחייכתי אלייה חיוך מזיוף.
״בואי לליפז״ היא אמרה לי אין מצב שאני הולכת לפרחה של השכבה ״לא אני לא יכולה״ אמרתי בזיוף של עצב ״ בבקשה היה ממש כיף היא מתה לדעת מי זאות חברה של אביתר מי׳ב אחת״ היא אמרה ונאנחתי ״טוב״ אמרתי והיא חייכה והלכה מהר עם הנעליי עקב שלה גוררת אותי לליפז חברה שלה.
קיבלתי טלפון מאביתר
׳הלו׳ עניתי
׳שישו איפה את?׳
׳אצל ליפז עם רומי חברה של לירן׳
׳מי ליפז הזונה?׳ טוב שהם לא שומעות
׳כן טוב אני ליידם נדבר אחרכך׳
׳בואי לישון אצלי׳
׳אני יושנת אצל ליפז׳
׳נו בבקשה׳
׳אנחנו עושות ערב בנות לך עם הבנים לאן שהוא׳
׳טוב בי יפה שלי׳
׳ביי חיים שלי׳ אמרתי וניתקתי אשכרה אני יושנת פה אצל הזונה של השכבה במקום לישון אצל חבר שלי!
הם חייכו אליי ואני אליהן.
הלילה היה מושלם עם מכירים אותן הם ילדות ממש טובות לא חשבתי שם ככה
״יאווו מעכשיו ניהיה שלשיה״ ליפז אמרה וחשבתי שאני לא יכולה לעזוב את ליאן נוי ונטע אז פשוט לא עניתי.
״טוב אני עייפה״ רומי אמרה ״גם אני״ פיהקתי והלכנו לישון הערב היה מהמם עשינו מסיבת פיג׳מות הם קיבלו אותי באהבה ולא ציפתי מהם דיברנו כל הלילה עם בנים.
ראינו סרט.
הזמנו פיצה ועשינו לקים ותיסרוקות אחת לשנייה.
באמת עכשיו אולי אני ישמע צבועה אבל עכשיו אני באמת אוהבת אותן
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
בס״ד
חג שמחחח❤️
קריאה נעימה😌

מאויב לאוהב❤️Where stories live. Discover now