••שבוע עבר••
השעה 18:00 בערב וקיבלתי הודעה
בעלייי❤️:שיישווווווווווווו
את/ה:מה קרה
בעלייי❤️:זהווווווווווווו זה קרהההה
את/ה:חיים שלי הכל טוב
בעלייי❤️:בואי אליי
את/ה:שלוש דקות אצלך
בעלייי❤️:אוהב אותך ביבהגעתי לאביה והוא החזיק מעטפה בייד ״אהובההה שליייייי״ הוא אמר בקול מתרגש ונישק אותיי ״מה קרה?״ שאלתייי ״מי מיי תותח ? חבר שלך״ הוא אמר ״יתקבלתי לגולניייי יפהה שלייי״ הוא אמר ויתיישב ליידי ״מה??״ שאלתי מופתעת ״נודר״ הוא אמר ״חייים שליייי יאללה בעזרת השם תעשה ותצליח בעליי״ אמרתי והוא נישק אותי נישענתי על החזה שלו ״אבל תבטיח!״ אמרתי לו ״מה אהובה?״ הוא שאל ״שאתה תשמור על עצמך אביה אני מה זה שמחה בשבילך אבל אני לא רוצה שיקרה לך משהו״ אמרתי ״מבטיח אהובה שלי״ הוא אמר.
״בבקשה תישארי לישון פה״ הוא ביקש והיננתי עלינו אליו לחדר לבשתי פיג׳מה שיש לי פה ונישכבתי במיטה שהוא לצידי ״לילה טוב אהובה״ הוא אמר ״לילה טוב אהוב״ אמרתי ונישכבתי על הצד הוא חיבק אותי ״חבר שלך הכי חזק אני מבטיח לך שאני יחזור וישמור עלייך אני יהיה שם בשביל לישמור עלייך ועם לא מלמטה זה מלמעלה״ הוא מילמל שחשב שנירדמתי אחרי שניות ספורות נעצמו עניי.
״בוקר טוב״ הערתי את אביה לבית הספר ״בוקר טוב״ הוא אמר בקול צרוד משינה ״יאללה קום לבית הספר״ אמרתי לו.
הגענו לבית הספר ״טוב ביי יפה שליי״ אמרתי לו ונישקתי אותו הוא הלך לשכבה שלו הוא שכבה מעליי ואני לבנות ״הייי״ אמרתי להם ודיברנו...
ניגמר היום מהר יחסית וזהו חופש ראש השנה ״יאללה חופשש״ נוי ונטע אמרו ״יאוווווו מממש מי באה לישון אצלי היום?״ אמרתי ״אני״ נוי וליאן אמרו ״מצטערת אני הולכת לטבריה״ נטע אמרה ״פאק אנחנו יורדים יום שבת לאילת?״ שאלתי בלחץ ״כן״ הם אמרו ״עוד לא ארזתייי״ נאנחתי בעצבים ״ומחר שבת״ יתעצבנתי יותר הבנות אמרו שהם יעזרו לי לארוז.
••יום שבת••
אנחנו עכשין בדרך לאילת ואני בשוק ממי שראינו בתחנת דלק!
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
בס״ד
שבת שלום🙌🏾
פרק קצר!
אוהבת מלאאא❤️
קריאה מהנה😌
YOU ARE READING
מאויב לאוהב❤️
ChickLitשי ילדה חייכנית שלא דופקת חשבון לאף אחד ואומרת כל מה שבא לה יש לה 4 אחים וכולם בנים היא רקדנית מוצלחת מאוד שמובטח לה עתיד זוהר בתחום ההורים שלה עובדים בארצות הברית וכסף זה לא הבעיה שלה ... אביתר האיש והאגדה דוגמן לחברת בגדים מוכרת ושחקן כדורגל בבית...