״טוב אביה אני צריכה ללכת לסטודיו לירקוד״ אמרתי לו והוא נתן לי נשיקה ״ביי יפה שלי״ הוא אמר והלכתי לסטודיו שם פגשתי בחבריי ללהקה ״הייי״ אמרתי למייק וחיבקתי אותו ״יאללה אין זמן לדיבורים תעמדי במקום ו1.2.3.4 תתחילו״ המורה המעצבת להיפהופ אמרה ״יאללה עכשיו שון וכריס סלטה באוויר ואחרי זה מיייק וג׳סטין״ המורה צרחה.
אחרי שעתיים וחצי של ריקוד ״שי שון כריס תשארו פה״ היא אמרה ונישארנו שתיתי מבקבוק המים ״ככה שי ושון יש לך את הסולו הזוגי זה אומר שתצטרכו לירקוד ביחד תחשבו על זה זה אומר עוד 10 שעות ריקוד בשבוע תודיעו לי היום בטלפון עם אתם מסכימים. וכריס אתה המנהל הכאוגרפי של כל צד שמאל״ היא אמרה והיננו לדברים שלה ״שון ניפגש פה מחר?״ שאלתי והוא הינן בראשו.
הגעתי לבית ״שלום״ אמרתי לאליאב ״איכס לכי תתקלחי את מזיעה כמו ברזיה״ הוא אמר וסימנתי לו אצבע שלישית, וניכנסתי ליתקלח.
הלכתי לאביה במטרה לדבר איתו ובחור שמאוד דומה לו פתח לי ״הי איפה אביה כאילו אביתר?״ שאלתי ״פה בסלון כנסי״ אותו אחד אמר לי ״ים מי זה בדלת״ שמעתי את אביה צועק אז זה שפתח זה ים ״חברה שלך״ הוא אמר ״היי יפה שלי״ הוא אמר ״היי״ אמרתי ויתיישבתי ליידו ״אביה שמע אתה מכיר את שון?״ שאלתי והוא הינן ״אח של שלו?״ הוא שאל והפעם אני היננתי ״אז אני צריכה לירקוד איתו״ אמרתי ״את לא עושה!״ הוא אמר ביישירות ״תן לה מה הבעיה שלך״ ים אמר לו בכוונה להגן עליי ״למה לא מה הבעיה שלך אביה זה רק בשביל הריקוד״ אמרתי ״ככה כי אף אחד לא נוגע בחברה שלי!״ הוא הרים את קולו ״אבל מה הבעיה שלך יש לו חברה ביכלל״ אמרתי ״נוו שחררי פשוט לא״ הוא צעק ״לך תזדיין״ אמרתי לו ובאתי ללכת אבל הוא תפס במפרק ידי בחוזקה.
״עם את הולכת אין לך טעם לחזור״ הוא אמר בטון רגוע ובדיוק איתי ניכנס ״שחרר את הילדה״ הוא אמר לו ודחף אות אביה ממני וחיבק אותי ״אל תתערב״ הוא אמר לו ״מה יש לך אביה״ הוא צעק על אביתר ״בחיים שלך אל תדבר איתי ואתה תראה שאני ירקוד איתו״ אמרתי ״זה ניגמר בנינו״ אמרתי לו ויצאתי מהבית שלו בטריקת דלת.
הגעתי לבית ויתקשרתי למורה לריקוד ״היי שי״ היא אמרה לי לקחתי נשימה עמוקה ״אני מסכימה לירקוד עם שון״ אמרתי לה ״זה אומר שאתם תיהו צמודים וכל מה שכלול בזה״ היא אמרה ״אני מסכימה אפילו קבעתי מחר עם שון בשלוש בסטודיו״ אמרתי ״מעולה! נזכה בתחרות בעזרת השם״ היא אמרה ״טוב ביי״ אמרתי לה והיא ניתקה.
׳אני עושה טעות? כדאי לי? וויתרתי על אביתר...׳ אמרתי לעצמי בראש, הוא וויתר עליי מה היתה הבעיה שלו...
צילצול טלפון קטע את המחשבות שלי וזאות היתה המורה לריקוד שדיברתי איתה לפני 10 דקות פחות אפילו, ״הלו״ עניתי ״שי, אח שלך אמר לי שאת לא תוכלי להופיע כי אתם טסים לניו יורק״ היא אמרה ״איזה אח?״ שאלתי ״אביתר משהו טוב לא חשוב תבואי מחר לסטודיו ב4 ונעשה שיחה ונמצא לך מחליפה״ היא הוסיפה וניתקה.
יאו איזה חרא הילד הזה עכשיו אני הולכת אליו,
הגעתי אליו לבית...
והיהתי מופתעת / פגועה / המומה / ..... לא יודעת אפילו מה היהתי ממה שראיתי...
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
בס״ד
תחכו להמשך היה אקשן😂
אוהבתת מלאאאאאא❤️
קריאה נעימה😌
תצביעו⭐️
(השיר למעלה זה השיר ששי רוקדת עם שון)
YOU ARE READING
מאויב לאוהב❤️
Chick-Litשי ילדה חייכנית שלא דופקת חשבון לאף אחד ואומרת כל מה שבא לה יש לה 4 אחים וכולם בנים היא רקדנית מוצלחת מאוד שמובטח לה עתיד זוהר בתחום ההורים שלה עובדים בארצות הברית וכסף זה לא הבעיה שלה ... אביתר האיש והאגדה דוגמן לחברת בגדים מוכרת ושחקן כדורגל בבית...