פרק30❤️

702 33 0
                                    

זהו היום היום הראשון ללימודים...
אביה כבר שבוע בטירונות לא עוד לא ראיתי אותו הוא אומר שקצת קשה לו אבל זה שווה.
קמתי בבוקר יתקלחתי ציחצחתי שיניים לבשתי חולצה לבנה וג׳ינס בויפרנד בהיר עם קרעים.
״בוקר טוב״ אמרתי לירין כן גם מתן הלך לצבא הוא בצנחנים ״בוקר טוב קטנה״ אמר וחיבק אותי ״נו זהו שנה אחרונה״ אמרתי לו והוא הינן ואז גוצ׳ רץ אליי ״גוצ׳״ אמרתי והרמתי אותו משחקת איתו.
הלכנו לבית הספר שהגענו הכל נירא פתאום שונה המבנה של י״ב הרבה יותר טוב משל י״א.
אני הלכתי ברחבה שבין הלוקרים לכיתה שלי במטרה ללכת ללוקר ואז ראיתי את רומי וליפז ״הופה מי היפה הזו?״ ליפז שאלה ורומי ואני ציחקקנו דיברנו קצת והבטחנו אחת לשנייה ליפגש בקפיטריה ואז ליפז הלכה לכיתה שלה ורומי לכיתה שלה שלושתינו בשלוש כיתות שונות נוי עברה לגור בארצות הברית ליאן עברה לאילת ורבתי עם נטע.
הלכתי ללוקר הוצאתי ספרים והכנסתי לתיק...
אחר כך פגשתי בתומר אביאל וליאת אז ישבתי איתם קצת טאז נישמע הצילצול לשיעור ה1.
בדרך ניתקעתי בילד שהיה לי ממש מוכר ״מצטערת״ אמרתי בנימוס לאף אחד אין אומץ לדבר אליי לא יפה כי אני אחות של ירין החברה הכי טובה של לירן דוגמנית וחברה של אביתר ״שי?״ שאל ״ואיי אלירז שנים לא ראיתי אותך״ אמרתי איזה כמה שנים לא דיברתי איתו וחיבקתי אותו.
״מה אתה עושה פה?״ שאלתי ״אני בדיוק בדרך לים לישתזף״ אמר בציניות וגיחחתי אז ככה לפני שגרתי בתל אביב גרתי בחיפה כן לירן גם גר שם בעברו.
ואלירז היה חבר ממש טוב שלי
הקשר שלנו עם הזמן הלך ונעלם...
הוא באמת ילד יפה... הוא שזוף עם זיפים כאלה לא נמוך ולא גבוהה עניים ירוקות קיצר מושלם.
״מאז שניהת דוגמנית וחברה של ההוא שחכת אותנו אה?״ שאל וציחקקתי בסוף ההופעה של ניק נדחתה לעוד שבועיים כי הוא שבר את הרגל.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
בס״ד
הכי קצר שלי עד היום(?)
עכשיו משעמם תכף היה יותר מענין
חג סוכות שמחחחח😄❤️
קריאה מהנה😌

מאויב לאוהב❤️Where stories live. Discover now