נ.מ שי
שהגענו למקום הקבוע פגשתי את אביתר עם החברים שלי ״שי תכירי זה בן דוד שליי״ ליאן אמרה ״אביתר כבר הספקנו להכיר״ אמרתי ויסתכלתי עליו והוא חיבק אותי מהצד ״פשש מצאת לי מחליף״ לירן אמר וציחקקתי ״אבל איך זה שלא ראיתי אותו לפני״ שאלתי ״אני היהתי גר באילת ועברתי לפה״ הוא אמר לי וליאן היננה לאשר את דבריו,
״מה דעתך על אביה״ ליאן שאלה ״כן נכון חתיך״ נטע אמרה ״ממש״ נוי הוסיפה ויסתכלתי עליהם ״מה?״ שאלתי ״מאיפה אתם מכירים״ נטע שאלה ״סתם ראיתי אותו בבוקר וזהו״ אמרתי לא מרחיבה יותר מידי ״אז למה הוא אמר לי שאת כוסית״ נוי שאלה ״מאיפה לי״ אמרתי והם נאנחנו ״מעצבנות״ אמרתי להם.
״יאללה אנחנו נלך״ אמרתי לירין ״יאללה ביי״ הוא אמר וניפרדנו מהחבורה
ילדי השכונות:
ליאנוש הלב שלי:צירפה את אביתר בוזגלו...
״לילה טוב״ אמרתי לירין ״לילה טוב״ אמרתי למתן ״גם לך יפה״ מתן החזיר ״גם לך נשמה״ ירין אמר ועליתי למעלה.
״בוקר טוב כפרה״ שמעתי קול מוכר ״נו די ירין״ אמרתי והיא הרים ממני את השמכה ״היום אני באנרגיות יאללה אני מחכה לך למטה״ הוא אמר.
ירדתי אחריי שיתקלחתי, יתלבשתי, יתבשמתי, ויתאפרתי ופגשתי למטה באביאל בלירן וברוי ״בוקר טוב״ אמרתי להם בחיוך רחב ״אני מכור לחיוך הזה״ רוי אמר ותפס בלכי שלי.
הגענו חמשתנו לבית הספר אני רוי אביאל לירן וירין הם הלכו למחששה ואני לכיתה שם פגשתי בליאן נטע ונוי ״או בוקר טוב למאחרת הראשית״ נוי אמרה וחייכתי חיוך ציני ״שבו במקומות״ המורה הקרצייה אמרה.
״סופסוף הפסקה״ אמרתי אחריי שעתיים של מתמטיקה ״כן חפרה הקרצייה״ נטע אמרה ״כן חרא מורה אמן תמות״ ליאן ׳איחלה׳ לה ויתקדמנו לחבורה ״מתפוצץ לי הראש״ מילמלתי לעצמי ״כחי״ אביתר זרק לעברי בקבוק מים ״שמיעה של פיל״ אמרתי לו ״חחחח תגידי תודה״ הוא הוסיף ״תודה אדון בוזגלו היקר״ אמרתי.
״השבח לאל סיימנו עוד יום בבית סוהר״ אלירן אמר ותפס בגב שלי ״כאילו ניכנסת לשיעור״ אמרתי לו ״כן מה אתה מתלונן״ ליאן אמרה לו ״תוריד תיד שלך מאחותי״ ירין אמר ״אויש נו״ אלירן מילמל לעברו.
״היום ישיבה אצלי״ רוי אמר ״טוב״ ליאן אמרה ״שי בואי אליי ליתארגן״ נוי אמרה ״אוקיי״ אמרתי...
הגיע הערב ״ירין הלכתי לנוי״ אמרתי לו ״טוב תשמרי על עצמך ניפגש אצל רוי, את צריכה כסף? את רוצה שאני יקח אותך?״ הוא אמר ״לא. תודה חיים שלי״ אמאתי וניפרדתי ממנו והגעתי לנוי ״מה קורה יפה שלי״ היא אמרה ״בסדר״ עניתי ״איתך״ שאלתי ״סבבה״ היא אמרה ״שמעי שמעת על הקולקציה החדשה של זארה״ היא אמרה ״כן ממש אהבתי״ אמרתי ״של H&N יותר אהבתי״ היא אמרה ״ממש לא לא אהבתי את הגזרה של המכנס הפסים״ אמרתי ״למה זה מושלם״ היא אמרה וככה השיחה בנינו נמשכה ואז עברנו לדבר על בנים
״מה דעתך על דניאל״ היא שאלה ״פשש מישהי פה מאוהבת״ אמרתי תוך כדאי שאני בוחרת לה מה לילבוש ״איך זה״ שאלתי ״לא אהבתי״ היא אמרה ״לא מאוהבת בו פשוט חושבות שהוא חמוד״ היא אמרה.
הגענו לרוי אני לבשתי ג׳ינס וחולצת בטן וככה גם נוי רק שהיא לבשה חולצה פסים לאורך ואני לרוחב ״יפה שלי״ ליאן בא אליי ״מה קורה״ שאלתי אותה ואת נטע ודיברנו ככה כל החבורה אצל רוי ואז אביתר ניכנס והיהתי בשוק ממה שאני רואה...
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
קריאה מהנה😌
YOU ARE READING
מאויב לאוהב❤️
ChickLitשי ילדה חייכנית שלא דופקת חשבון לאף אחד ואומרת כל מה שבא לה יש לה 4 אחים וכולם בנים היא רקדנית מוצלחת מאוד שמובטח לה עתיד זוהר בתחום ההורים שלה עובדים בארצות הברית וכסף זה לא הבעיה שלה ... אביתר האיש והאגדה דוגמן לחברת בגדים מוכרת ושחקן כדורגל בבית...