״שי את עברת את המבחן״ המורה לריקוד אמרה שמולי עומד ניק סמית׳ האחד והיחיד שבא מחול בשביל ליראות אותי רוקדת (נגיד וזה בן אדם כמו ג׳סטין ביבר או וואט אבר ואין זמר כזה ניק סמית׳ שתיהו בעניין ועם כן אז זה לא הוא) ״מהה??״ שאלתי מעבירה מבט לעבר אביתר שישב בצד ״now you start to receive me״ הוא אמר בקול הגברי שלו וגיחח זה אומר עכשיו את תתחילי להופיעה איתי ״אין אני לא מאמינה״ מילמלתי לעצמי ״thanks״ אמרתי לו והוא חייך באמת שהוא מושלם.
״I could hug you״ הוא שאל מה אני בשוק הוא רוצה לחבק אותי? ״yes״ עניתי ונתתי לו חיבוק.
״החזרות יתחילו כל יום במשך שבועיים במשך 3 וחצי שעות״ המורה אמרה.
״מתי התחיל עם החזרות?״ שאלתי ״עכשיו את פנויה?״ שאלה והיסתכלתי על אביתר והוא הינן ״אה..כן בטח״ אמרתי ״אז אני ילך״ אביתר אמר והלכתי אליו נשקתי לשפתיו בריפרוף ״ביי חיים שלי״ אמרתי לו ״ביי אהובה״ החזיר והלך.
״אוקיי נשאיר אותך ואת ניק ביחד לבד ואני סומכת עליכם הוא יודע כבר מה צריך לעשות...״ המורה אמרה
מעכשיו מה שניק ושי יגידו יהיה באנגלית...
"ok we start?״
נייק שאל עם אני רוצה להתחיל ״Which song?״ שאלתי איזה שיר ״Jason derulo talk dirty״ ענה לי "yes this is Beautiful song" עניתי והמוזיקה יתנגנה.
מעכשיו כאילו מה שהם אומרים זה באנגלית כי הוא לא ישראלי...
״לא הבנתי איך עושים את זה״ אמרתי מנסה לעשות תרגיל שהוא עשה ״בואי תיראי״ הוא אמר הוא אחז במותן שלי ביד אחת וביד אחת את היד שלי וניצמד אליי ואז הוא הראה לי איך עושים את זה ״אההה ככה?״ שאלתי והראתי לו והוא הינן סיימנו את האימון ניפרדנו.
אז בדרך היהתי שקועה סתם במחשבות פתאום הרגשתי גוף קשה ״איי״ מילמלתי בכאב שנפלתי אחורה ״אה... את בסדר״ אותו אחד שאל ״כן״ עניתי ונאחזתי בייד ששלך לעברי בשביל לקום ״את לא הדוגמנית ההיא?״ שאל ״כן זאות אני אבל בישבילך אני שי״ אמרתי וחייכתי ״יאווו את שי המפורסמת״ הוא אמר וחייך ״חחח מה״ שאלתי ״את על הקעקוע של אביתר״ הוא שאל ״כן״ אמרתי ״הוא איתי בכדורגל״ הוא אמר ״שכחתי להציג את עצמי אני נתנאל״ אמר וחייך ״שי״ אמרתי וחייכתי ״יש מצב למספר?״ שאל ״יש לי חבר״ אמרתי ״נו בקטע ידידותי״ שכנע אהבתי את העניים שלו ״טוב כך״ אמרתי והכנסתי לטלפון שלו 050123456 ״נדבר?״ שאל ״נדבר״ עניתי והוא חיבק אותי חיבוק ידודתי הוא ערס וחברים אנחנו לא ניהיה.
הגעתי לבית יתקלחתי שמתי פיג׳מה אני סחוטה השעה עכשיו 4 וחצי בצוהריים.
פתאום הטלפון צילצל ׳החתיך שליי😘׳ ״אה חיים שלי?״ שאלתי ״שי כפרה אל תפחדי ממה שאני יגיד לך עכשיו״ נישמע קולו של לירן ״ליל מה קרה?״ שאלתי ״נתנאל ורונאל הלכו ואני ואביתר ועוד כמה נישארנו ליתאמן ואז אני ואביתר הלכנו לבית ועשינו תחרות בנהיגה והוא עשה תאונה עם איזה מישהו הקיצר אני חמש דקות בא אלייך נלך לבית חולים ביחד כרגע לא יודעים מה יש לו״ אמר וישתתקתי
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
בס״ד
קריאה מהנה😌
YOU ARE READING
מאויב לאוהב❤️
Chick-Litשי ילדה חייכנית שלא דופקת חשבון לאף אחד ואומרת כל מה שבא לה יש לה 4 אחים וכולם בנים היא רקדנית מוצלחת מאוד שמובטח לה עתיד זוהר בתחום ההורים שלה עובדים בארצות הברית וכסף זה לא הבעיה שלה ... אביתר האיש והאגדה דוגמן לחברת בגדים מוכרת ושחקן כדורגל בבית...