Az orvosi szoba..

181 10 0
                                    

Nem is kellett sok időt pazarolni a szoba keresésére.
Pár percet sétáltunk,míg Todd észre nem vett egy ajtót,amire az volt írva nagy betükkel,hogy:ORVOSI SZOBA.
Félve benyitottunk. Nem tudtuk mi vár majd ott ránk.
Körülnéztünk. Kerestünk fertőtlenítőt és fáslit amivel be tudjuk kötni a lábamat. Miközben keresgéltünk,undorító dolgokat találtunk a szekrényekbe:Levágott ujjakat,véres szikéket,kitépett fogakat,amin még a gyökér és a vér is rajta volt és találtunk még véres emberi nyelveket is,amikbe itt-ott bele volt vágva. Próbáltunk ezzel nem törődni és keresni tovább. Megtaláltuk a dolgokat. Abba a szobába volt egy nagy fekete ajtó. Csak kulccsal lehetett kinyitni. Gyorsan lefertőtlenítettük a lábam,utána bekötöttük. Mivel kiváncsiak voltunk mi van a másik szobában,ezért kinyitottuk. Nagyon büdös volt bent. A szoba leginkább egy kémia szertárra hasonlított. Nem volt nagy. Az ablak elött egy gurulós fehér szék volt,háttal nekünk. Szétnéztünk. Percek múlva Jane felsikított.
-Úristen.-sikított fel,majd odajött hozzám és megölelt. Sírni kezdett.
-Mi a baj?-kérdeztem ijedten.
Jane a székre mutatott,de mi semmi szokatlant nem láttunk rajta.
Megkerültük. A széken egy ember hullája volt. Orvosi köpeny díszítette rothadó,undorító testét.
Belei az ölébe voltak téve....
.....
.....

A SzellemházWhere stories live. Discover now