A vértenger....

133 7 0
                                    

-Inkább veletek tartok.-jelentette ki. Láttam rajta a félelmet. Szája remegett miközben hozzánk beszélt. Earl elhúzta a száját majd bólintott. Tovább mentünk. Követtük a vércseppeket. Percekig sétáltunk az ijesztő,elhagyatott folyosón,majd egy hatalmas teremhez értünk. (A vércseppek odáig vezettek.)
Megálltunk a hatalmas fa ajtó elött. Nem mertünk benyitni,mert nem tudtuk,mi lehet bent. Earl egy hirtelen mozdulattal az ajtóhoz lépett,majd lenyomta a rozsdás kilincset. Az ajtó hangos nyikorgás kíséretében nyílt ki. A vércseppek a teremben is jelen voltak. A terem közepén egy hatalmas vértócsa volt,felette meg a haldokló Ryan lógott egy vastag kötélen. Még élt. Nyakán nem volt teljesen feszes a kötél.(De rendesen tartotta Ryan-t.)
Oda akartam rohanni hozzá,de Earl egy határozott mozdulattal visszarántotta a kezem.
-Várjál.-sugta oda nekem Earl,majd maga mögé húzott.
Elengedte a kezem,majd lassan és halkan közelíteni kezdett a félholt Ryan-hez. Már csak 4 méterre volt Ryan-től,amikor a fiú nyüszögni kezdett és szemeit kinyitotta.
Ebben a pillanatban Ryan nyakán teljesen megfeszült a kötél. Ryan kapálózni kezdett,majd kezeivel a nyakához kapott,és próbálta meglazítani a kötelet. Minél jobban próbálkozott,annál inkább tapadt a nyakára.
-Segíts.-préselte ki magából kínok közepette "utolsó szavait".
Szájából ömleni kezdett a vér.
Earl rohant felé és megfogta Ryan remegő kezét,de épphogy hozzáért Ryan-hez,a kötél olyan szinten megfeszült a nyakán,hogy Ryan feje leesett. Teste alsó része (nyaktól talpig) a vértócsába zuhant. A fiú feje Earl kezeibe esett. Earl Ryan fejére nézett,majd eldobta és hozzánk rohant.
Sírva néztük,ahogy Ryan (a) nyakán keresztül elvérzik. A vértócsából hatalmas vértengert csinált...
.....
.....

A SzellemházWhere stories live. Discover now