A figyelmeztetés...

110 4 2
                                    

Én és Earl félve lépedtünk a földön lévő dolgok közt. Fejünket ide-oda kapdostuk. Olyan érzésem támadt mintha valami figyelne. Mintha figyelne és a megfelelő pillanatot várná..
-Vigyázz Daisy!-súgta valaki a fülembe. Ijedten hátra néztem,de mögöttem csak Helen és Jerry volt,akik fegyverüket maguk elé tartva sétáltak.
-Ki lehetett ez?-tettem fel a kérdést magamban.
Pár percig ezen kattogott az agyam,utána próbálkoztam nem foglalkozni vele,hisz lehet,hogy csak a képzeletem játszadozott velem.
Mentünk tovább. A szobákba nemigazán mentünk be. Egy-egy szobába bekukkantottunk és ahol érdekes dolgokat találtunk,oda bementünk. Volt egy szoba ahova bementünk. A látvány ami ott várt,mindannyiunkat sokkolt:a falon egy véres nő volt.Lábai a földön hevertek. (Ketté volt vágva a nő.) Kezeit hatalmas és mély vágások díszítették. Két tenyerébe balta volt állítva és szemei ki voltak vájva. Rémisztő és undorító volt a látvány.
Nem birtuk sokáig nézni ezért kimentünk és folytattuk utunkat.
Egyszercsak egy feliratot pillantottam meg a falon:Vigyázz Daisy!
-Nézzék!!-kiáltottam fel és mutattam a fal azon részére ahol a "figyelmeztetés" volt.
Mindenki oda nézett.
-Mit kéne látnunk?-kérdezte Brian.
Odamentem a falhoz és a felirat mellé tettem a kezem.
-Ezt.
-Nem látok ott semmit.-Mondta Earl.
-Énse.-mondta Mark.
-Mindegy. Kicsit dilis a lány.-jelentette ki Brian és hangosan felnevetett. A rendőrök tovább mentek.
A térdemre ereszkedtem és búsan bámultam a falat.
Earl 5 méterre állt tőlem.
-Mivan veled Daisy?-kérdezte Earl.
-Valami történni fog. Érzem.-mondtam Earl-nek.
Earl felhúzta szemöldökeit,majd lassan elindult a rendőrök után..
.....
.....

A SzellemházWhere stories live. Discover now