Szörnyeteg....

104 5 0
                                    

-Miért nem lehet hinni nekem?-dünnyögtem az orrom alatt,majd felálltam,leporoltam a lábaim és Earl után futottam.
Utolértem és vele együtt sétáltam tovább a rendőrök után.
Az egyik szobából egy szőke  hajú,smaragdzöld szemű,kb 8 éves lány lépett ki. Testét csak egy hálóingszerű ruhadarab takarta. A kezében egy lyukas plüssmackó volt.A kislány hangosan szipogott és sírva mondta:
-Segítség!! Egy démon van a tes.....-még be sem fejezte mondatát,de már tudtam mi fog következni.
A lány hátából óriási csápok nöttek ki,szemei feketék lettek és fogai olyanok voltak akár a cápáké.
Gyorsan hátrálni kezdtünk.(Én,Earl és a rendőrök is.)
Ezután megfordultunk és futni kezdtünk. Én futottam leghátul. Egyszercsak egy hosszú csáp "kúszott" el mellettem és megfogta Linda bokáját,majd végighúzta a földön és maga elé emelte a levegőbe.
A rendőrök megfordultak és lőni kezdtek a szörnyetegre.
Csápjával minden golyót kivédett és hangosan kacagni kezdett. A hideg is kirázott. A rendőrök nem adták fel. Lőtték tovább. Brian véletlen félre lőtt.(Linda-t lőtte fejbe.)
Linda meghalt. A lány levágta a földre a holttestet és új áldozatot keresett. Ezuttal csápjai Earl felé "kúsztak".
-Vigyázz!!-ordítottam oda Earl-nek,de késő volt.
Elkapta őt is és a lábánál fogva a levegőbe emelte.
-Earl nem halhat meg.-morogtam az orrom alatt.
A lény rángatni kezdte Earl-t a levegőben.(Fejjel lefelé,a lábánál fogva.)..
.....
.....

(Zene:Ghost town-You're so creepy.🎶🎵)

A SzellemházWhere stories live. Discover now