Kínzó tudatlanság.....

66 4 0
                                    

Jerry a földön tartotta a megszállott lányt,majd megbilincselte.
-Vigyázok rá.Keressetek Szelleműzős könyveket.-adta ki a parancsot.
A hatalmas polcok közt bolyongva kerestük a könyveket.
Kutatásomat egy tompa puffanás zavarta meg.Megrémültem.Amikor a polcok közül kikászálódtam,
Jerry élettelen testét pillantottam meg a földön.Fején egy kissebb lyuk tátongott,melyből "folyóként" áradt ki a vér.A vér óriási tócsát alkotott.
A halott felett Helen (Elizabeth) guggolt.Szemeivel engem nézett,de nem mozdult el a holttest felöl.Csak bámult.Pillantása lélekbe ható volt.Percekig farkasszemet néztünk,majd határozott mozdulattal megindult felém.Komótosan hátrálni kezdtem.
-Fuss Daisy.Megvan a könyv.-kiáltott Brian.
Az ijedtség hatására lefagytam.Végtagjaim képtelenek voltak most a mozgásra.
-Gyere Daisy.-intettek a csapatba vergődő emberek.(A rendőrök és Earl.)
Az akkori pillanatokat lassított felvételben éltem át.Nem éreztem az idő múlását.
Az utolsó dolog amire emlékszem,hogy Earl futni kezdett felém.Aztán teljes sötétség.
....
....
....
Szemeimet lassan nyitottam ki.Az első dolog amit láttam,az Earl volt.Aggodó tekintete megrémített.
-Hogy v...?-kezdte el kérdését,de hamar belevágtam.
-Hol vagyok?Mi történt?-kérdeztem és eközben lassan felültem.
Körülnéztem.Egy számomra ismeretlen helyen voltunk.Egy kisebb helyiség volt.Falai szürkék és lehangolóak voltak.A szobában csak egy régi matrac volt (amin feküdtem). Egy kevéske fény beszűrődött a fával befedett ablak résein.Ketten voltunk a szobában.Én és Earl.
-Hol vannak a többiek?-kérdeztem Earl-t értetlenül.
Szomorúan nézett rám,majd lesütötte szemeit.

A SzellemházWhere stories live. Discover now