Szellemidézés I. ....

49 3 0
                                    

Fájt,hogy Earl azt hitte,hogy bekattantam.
Éreztem,hogy arcom vörösödik.(Az idegességtől).
Kezeimet ökölbe szorítottam és csendesen lépkedtem Earl mellett.Ekkor eszembe jutott valami.
-Idézzünk szellemet.-mondtam félve Earl-nek.Féltem attól,hogy még őrültebbnek fog hinni.
Earl tágranyílt szemekkel pillantott felém.Arca az ötlet hatására eltorzult.
-Kérem álljanak meg.-szólt oda Earl az elöl loholó rendőröknek,majd odament.A beszélgetésből kihagytak,de tudtam miről lehet szó.
-Legyen.Idézzünk szellemet.-Csattant fel George.
Körülnéztünk a körülöttünk levő helyiségekben.Kerestünk gyertyát,de nem találtunk.
-A könyvtárban van fehér gyertya.Az asztalon.Kicsit le van égve,de szerintem megfelel erre a célra.-jelentette ki Earl.
Elindultunk a könyvtárba.A könyvtár ajtaján belépve megpillantottam a félig leégett gyertyát.Nem is egyet.Hármat.
Bementünk.Az asztal köré kupodotunk.
-Valaki tudja,hogy hogy kell szellemet idézni?-kérdezte Helen.
-Ők tudják.-mutattam a polcokon rendezetten heverő könyvek irányába.
-Igaz is.-nevette el magát Helen.Arca enyhén elvörösödött.
Szétváltunk és Szellemidézésről szóló könyveket kerestünk.
10 perc elteltével Mark felkiáltott.
-Találtam egyet.
Mindenki az asztalhoz ment. Mark letette az asztalra a vaskos régi könyvet,majd tetejét lefújta.A porszemek össze-vissza keringtek a levegőben.Kinyitotta a könyvet és olvasni kezdte.
Miután elolvasta belevágtunk a szellemidézésbe.
A lámpákat leoltottuk,a gyertyákat meggyújtottuk és megfogtuk egymás kezét.A hangulat horrorisztikus és nyomasztó volt.....

A SzellemházWhere stories live. Discover now