Gyorsan kisiettünk a szobából.
-Hát ez undoritó volt.-préselte ki magából Earl.
-Eléggé.-mondtam az arcomra fagyott undorral.
Még egy kicsit keresgéltünk gyógyszereket,arra az esetre,ha valami baj lenne. Egyszer csak Todd felkiáltott:
-De izmos vagyok.-mondta Todd és úgy feszíttette kezeit,mint egy igazi testépítő,majd felnevetett.
-Todd.-szólt oda Earl.
Todd Earl fele fordította a fejét és kérdően nézett rá.
-Inkább gyere és segíts nekünk gyógyszert keresni. Késöbb is tudod az izmaidat nézegetni.
-Okés,mindjárt megyek csak......-Todd visszafordult a tükör felé,de ekkor elakadt a szava. Remegni kezdett. Valamit látott a tükörben. Bambán bámulta,ami minket eléggé megijesztett. Fél perccel késöbb Earl mögé ment,de amint odaért,jött is vissza.
-El kell innen tünnünk.-jelentette ki és lassan elindult az ajtó felé. Pár lépést megtett,majd visszafordult.
-Csendben induljatok el.-suttogta oda hozzánk.
-Miért.....?-kérdeztem ijedten.
-Mindegy. A lényeg h legyetek csendben és ne nézzetek a tükörbe.-mondta Earl.
Elindultunk kifelé. Amikor Earl Todd mellé ért,megfogta a csuklóját és húzni kezdte kifelé,de Todd hangos morgással jelezte azt,hogy nem szeretne jönni. Ekkor felé kaptam a fejem és a tükörbe lévő démont megpillantottam. (Emberi formájában.) Undoritóan nézett ki. A bőre hamu szürke volt. A szemei ki voltak vájva. Nem volt orra és a szája a füléig fel volt vágva. Testét szinte semmi nem takarta kivéve a nemiszervét egy rongyszerű "ruhadarab". (Férfi volt a démon.)
Earl tovább húzta Todd-ot,nem foglalkozva azzal,hogy Todd nem akar jönni. Egyszercsak egy hamuszürke kéz nyúlt ki a tükörből,megfogta Todd pulcsiját és berántotta a tükörbe. Mind ijedten néztünk. Ezután hangos sikolyt hallottunk,ami egy perc múlva megszünt. Todd meghalt.
.....
.....
YOU ARE READING
A Szellemház
HorrorEz a történet egy 18 éves lányról és barátairól szól,akik egy iskolai bemutató miatt elmennek a Lipótmezei Elmegyógyintézetbe,ahol videót csinálnak. Bemennek,de ami ott várja őket.... EZT A KÖNYVET TILOS SOKSZOROSÍTANI ILLETVE BÁRMELY RÉSZÉT KÖZZÉT...