Szellemidézés II. .....

50 4 0
                                    

Vak sötét volt.Csak a gyertyák által megvilágított területet láttam.Kicsit megrémített ez.Pillanatokkal késöbb lehunytam szemeimet.
-Itt vagy köztünk?Ha igen adj jelet.-Beszélt a szellemhez Steven.
Vártunk egy kicsit,de miután semmi válasz nem érkezett,Steven megismételte kérdését.
-Itt vagy köztünk?Ha igen adj jelet.
Ebben a minutumban hatalmas csattanást hallottunk.Szememet azonnal kinyitottam és ijedten tekintettem körül,de nem szakítottam meg a kört.A hátam mögé néztem,ahol könyvek feküdtek egymáson.
-Félek.-nyüszögött Helen.
-Nyugodj meg.Folytassuk.-Mondta Brian.
-Ki vagy te?-kérdezte Steven a kísértettől.
-E--li--za--beth.-suttogott,mintha folytogatnák és száján aligha jött ki hang.
-Mit mondott?Elizabeth?-kérdeztem a többiektől.
Earl fejével biccentett.
-Mikor és hogy haltál meg?-tette fel ujjabb kérdését Steven.
-70 éve halott vagyok.Az "ápolóm" megerőszakolt,megkínzott,majd megfosztott testi értékeimtől.Ezt követően megfojtott.-suttogta a halott lány.
Olyan volt mintha a hátborzongató hang a hátam mögül jött volna.Testem remegni kezdett és karomon a szőrszálak osztályvigyázban álltak.
-Vannak még itt rajtad kívűl szellemek?-jött a következő kérdés Steven-től.
-Vannak.Nyüzsög tőlük az egész könyvtár.
-É-és bá-bántani fog-fogok minket?-kérdezte,de ezentúl dadogva Steven.
-Hülye kérdés.Mind meg fogok halni.-jött a vérfagyasztó válasz.
Helen olyannyira megrémült,hogy megszakította a kört.
Megbillent a székkel és hátra dölt.A földre esett.Brian feloltotta a lámpát,a gyertyalángot elfújtuk és odasiettünk Lindához.
-Jól vagy?-kérdezgettük a megrémült lányt.
-Természetesen.-szólalt meg a lány Elizabeth hangján,majd szemeit kinyitotta.Ezuttal vörösen világítottak.Helent megszállta Elizabeth.

A SzellemházWhere stories live. Discover now