Szelleműzés....

59 3 0
                                    

-Az igazság az,hogy....-kezdte el,majd rövid szünetet tartott.
-Az igazság az,hogy a könyvtárban elájultál.A többiek azt mondták,hogy vigyelek biztonságos helyre....-mondta.
-És ők hol vannak?-kérdeztem türelmetlenül.
-Pár szobával arrébb vannak.Helen-ből ki akarják űzni a szellemet.
-Menjünk oda.-mondtam Earl-nek és eközben felálltam és az ajtóhoz indultam,de Earl megfogta a kezem.
-Daisy.Pihenned kell.-csattant fel.
Ijedten néztem rá.
-Jól vagyok Earl.Semmi bajom.
A fiú elhúzta száját,majd bólintott.Kiléptünk a folyosóra.Nyomasztó dolgot éreztem.Mintha valaki figyelne vagy követne.Rémülten lestem hátra,de Earl-en kívűl senki nem jött utánam.
-A 3. ajtón menj be.Ott vannak a többiek.-Szólt előre a mögöttem koslató fiú.
Nem sokkal késöbb odaértünk,majd halkan bementünk.
Helen egy széken ült.Kezei és lábai a székhez voltak bilincselve.Elötte George állt.Kezében a szelleműzős könyvet tartotta.Keresztes nyakláncát kezébe tartva motyogott egy könyvből olvasott Szelleműzős szöveget.Egymás után sokszor.Helen (Elizabeth) a szöveg hatására rángatózni kezdett,mintha epilepszia rohamot kapott volna.Hátborzongató volt végignézni.Hosszú percek után leállt.Mintha kikapcsolták volna.Szemeit lehunyta és fejét lehajtotta.
George odahajolt hozzá.
-Itt vagy köztünk Helen?
Semmi válasz nem jött rá.
Nem kellett hozzá sok dolog,csak pár figyelmetlen ember,egy gonosz szellem és egy mit nem sejtő rendőr és George nyaka máris Helen (Elizabeth) tűhegyes karmai közt pihent.(Elizabeth eltépte a bilincs láncát.)
A szelleműzés sikertelen volt.Elizabeth erősen szorította a rendőr nyakát.
-Komolyan azt hittétek,hogy egy idióta könyv segíteni fog rajtatok?-gonosz nevetése betöltötte a szobát.A hangos kacagás közepette egy hatalmas reccsenés hallatszódott.George meghalt.Elizabeth eltörte a nyakát.

A SzellemházWhere stories live. Discover now