A tűz mindig tombol...

110 6 4
                                    

Tovább mentünk,mert más választásunk nem volt.

Lábainkat fürgén szedtük.

-Jussunk már ki innen!-nyüszögött Jane és eközben hatalmas könnycseppek hagyták el fáradt szemeit.

Olyan volt mint egy kislány,aki rosszat álmodott.

-Nyugodj meg Jane. Ki fogunk jutni innen.-mondta Earl.

Még egy jó ideig sétáltunk,aztán egy "VÉSZKIJÁRAT" feliratot láttunk meg a hatalmas ajtó felett.

-Végre.-kiáltott fel Jane,majd az ajtó felé rohant.

Én és Earl utána rohantunk.

V

árjál!-mondta Earl,miközben Jane csuklója után kapott és visszarántotta.
Jane megállt és kérdően bámult Earl-re.
-Maradj velünk! Nehogy valami bajod essen!-mondta Earl aggódva.
Szépen,lassan az ajtó felé sétáltunk.
Márcsak méterek voltak hátra,mikor orrunkat tömény füstszag csapta meg.
-Mi ég?-tette fel a kérdést Jane.
-Nemtudom.-válaszolta Earl,majd egy hirtelen mozdulattal hátra fordult és szemében a vörös tűz lángjai jelentek meg.
-Futás!!-hessegetett Earl az ajtó irányába.
Futottunk,ahogy csak birtunk,de olyan volt mintha a tűz követett volna. Hatalmas sebességgel terjedt el a lángok.
Az ajtóhoz értünk. Earl megprobálta kinyitni az ajtót. Amint megfogta a kilincset,remény csillant fel zöld szemeiben. Egy kósza könnycsepp jelent meg Earl rémült arcán...
......
......

A SzellemházDonde viven las historias. Descúbrelo ahora