Multi:Merve Keskinsoy
Bu bölümü de canım okuyucum Aleynaasc4434 e ithaf ediyorum...
Her şey dilediğin gibi olsun canım :)
Keyifli okumalarr :*
●●●
"Ya Barış ! Allah kahretmesin seni bu bizim film değil !" Kahkaha attı. Sinirle kaşlarımı çattım. "Barış. Manyak mıyız biz neden korku filmine giriyoruz ! Ya yanlış film diyorum anlamıyor musun ? Yürü değiştirelim,bizim filme girelim. Hadi kalk."
Sırıtıp ağzına birkaç mısır daha attı. O anda şimşekler çaktı bende.
Bu mal yanlış filmi almıştı ! Bilerek korku filmine sokmuştu bizi ! Üstelik salonda bir tek biz de yoktuk. Herkese rezil olacaktım yani. "Barış bu çok klişe ama ya. Biz beceremeyiz bunu kalk gidelim. Klişeler bize göre değil." Güldü. Kaşlarımı çattım. "Çek bacaklarını çıkmak istiyorum ben." Kaşlarını kaldırıp indirdi. "Çıkamazsın." Kaşlarımı çattım. "Ne demek çıkamazsın ! Bal gibi de çıkarım." Sırıtıp kaşlarını kaldırdı. "Çıksana." Ofladım. Salonun tek tarafından çıkışı vardı ve o tarafta da Barış oturuyordu. Yani çıkmam için onun çıkması gerekiyordu. Ofladım. Bu pislik kesin kalkmazdı ya.
"Barışçım. Kalkar mısın ?" Sırıttı ve kaşlarını kaldırıp indirdi. Ofladım. Tek çözüm üzerinden geçmekti. Sanırım zıplayıp bunu yapabilirdim. Gözümü kısıp yapmam gereken şeye baktım.
Yapabilirdim ya.
Ayağı kalkıp Barış bacaklarını hafif çekmeye çalışsam da beceremeyince bir bacağımı üzerinden geçirdim. Diğerini de geçirmişken Barış beni belimden tutunca kucağına düşmüştüm.
Pekala yapamazmışım.
Anlık bir şok geçirirken Barış'a baktım. Sırıtıyordu. Hemen doğruldum ama kalkmama izin vermedi. Oflayıp debelenmeye başladım. Kaşlarını çattı. "Dursana kızım. Eteğin açılıyor." Kaşlarımı çattım. "Bırak o zaman !" Güldü ve kolunu belime sardı. Ardından kulağıma eğildi. "Korkarsan sarıl."
Kaşlarımı kaldırdım. Hadi ya ? Öyle mi canım ?
Koltuğun kolluk kısmındaki kolayı alıp Barış'ın kafasından aşağı döktüm. Barış şaşkınlıkla gözlerini irileştirip beni üzerinden attı ve üzerine baktı.
Hıh ! Bende onun kucağında,etekle oturacak,korkunca ona sarılacak göz var mı be !
"Ulan ! Merve !" Dudağımı ısırıp korkuyla koşmaya başladım. Koltukların arasından bir akrobat misali geçerken arkama bakmıyordum çünkü eminim ki Barış kısa süreli geçirdiği şoktan çıkıp beni "acaba nasıl öldürsem" planlarına başlamıştı.
Allah ne verdiyse yardırırken bir çocuğa çarptığımda geriye doğru geri uçuş yaptım. Arkamdan koşan Barış'ın göğsüne çarpıp çocuğa geri gidecekken Barış belimden tutmuştu. Arkadan belime kollarını sarıp çocuğa kafasıyla 'kusura bakma' imajı verdi ve belimdeki kollarıyla bizi salondan çıkardı. Dudağımı ısırıp arkamı döndüm ve ona baktım. Dudaklarımı birbirine bastırıp gülmemi engellemeye çalıştım ama bana öyle donuk donuk bakınca beceremeyip kahkaha atmaya başladım. Barış hala donuk donuk bakıyordu. Kahkahalarım daha da şiddetlenirken karnımı tutarak gülmeye başladım. Barış'ın elleri hala arkadan belimdeydi. Kafamı arkaya atıp,Barış'ın omzuna yasladım ve suratına bakarak gülmeye başladım. Barış hala bana bakıyordu. Bakışlarıyla beni susturmayı planlıyorsa çok beklerdi. Anca daha da gülmemi sağlıyordu çünkü o bakışlarıyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRMIZININ SİYAH HALİ
Novela Juvenil•TAMAMLANDI• •Gençkurgu #3 ~ Farz et ki sen siyahsın. Sana elimi uzatsam tutar mısın ? Yoksa önce kim olduğuma mı bakarsın ? Eğer beyazsam bırakır mısın beni ? Düşer miyim uçurumdan ? Masum ve iyi olduğum için kaybeder miyim ? Gider mi ellerimden ya...