Näen komeat kasvot... Tiedän nähneeni kasvot jossain ennenkin.. En tiedä mitä tehdä halata? Kätellä? Vai vain sanoa moi?
''äh'' huokaisen äänekkäästi ja halaan poikaa. Ensin hän hieman epäröi mutta sitten halaa minua takaisin..
''moi'' poika sanoo "moi'' vastaan ja istun keinuun poika istuu viereiseen keinuun.
''en viimeksi kuullut nimeäsi'' sanon huomaten pojan taian omaiset silmät..
'' Louis, olet Sophie eikö niin?'' Louis sanoi
''Kyllä, mistä tiedät minut?'' sanon uteliaasti.
'' Super voimia.'' hän vastasi hieman sarkastisesti.
Puhumme kaikesta ja minusta tuntuu kuin olisimme tunteneet jo pidemmän aikaa..
'' Unelmani.. hmm.. Haluaisin oppia skeittaamaan ja lähteä road tripille ja kierellä britanniaa'' sanon naurahtaen..
''Voin opettaa sinua skeittaamaan jos tahdot'' Louis sanoo virnistäen
''Oikeastikko?!?'' sanon innoissani
''Tottakai'' hän vastaa ja hyppään halaamaan häntä..
Katson puhelimestani kello ja tajuan sen olevan 5 ja kouluni alkaa 8..
"monelta koulusi alkaa huomenna" kysyn Louissilta
"kahdeksalta uskoisin" hän vastaa
"aih niin minunkin" vastaan en anna sen häiritä että kello on jo 5 ja kolme tuntia aikaa nukkua.. Minulla on niin hauskaa Louissin kanssa.. lähdimme kävelemään ympäriinsä kun emme enää jaksaneet istua keinuissa..''Hei muuten saanko sun numeron?'' Louis kysyy hymyillen
''joo tottakai'' sanoin hymyillen takaisin..
Näppäilen numeroni Louissin kännykkään..
''hei kello on jo puoli seitsemän mun pitää mennä'' sanoin
''Okei voinko saattaa sut'' Louis kysyy
''no jos tahdot'' vastaan ja louis hymyilee ja ottaa minua kädestä..
saavumme kerrostalon pihaan..
"no tässä se nyt olis" sanon katsoen hänen jumalaisiin silmiin.
"ai asutko tässä?" louis kysyy nostaen toista kulmaansa..
"ei vaan serkkuni Amber asuu olen täällä yötä tänään" sanon naurahtaen
Hiljennymme ja katsomme toisiamme suoraan silmiin. Hän astuu lähemmäs.. Ennen kun kerkeän tehdä mitään tunnen taas kerran nuo täyteläiset huulet omillani..
Vastaan suudelmaan.. Kunnes happi loppuu ja jouduimme erkanemaan hengästyneenä.. vilkutin ja hymyilin Louissille ja menin sisälle rappuun..kello oli 6.45 ja minun pitäisi herätä 7.30 päätin mennä hetkeksi nukkumaan..
herätykseni puhelimestani soi olen rättiväsynyt ja laitan uuden herätyksen varttia myöhemmäksi.. huono idea..
7.45 APUA kouluni alkaa 8.10 vaihdan äkkiä vaatteet harjaan hiukseni ja suuntaan meikkejeni ja peilin kanssa keittiöön laitan tee veden kiehumaan ja alan peittämään isoja tummia silmäpussejani.. laitan kuppiin tee-pussin ja hieman hunajaa..
teen äkkiä kulmani ja laitan ripsiväriä sitten juon lopun teeni ja pistän hiukset ponnarille ja lähden kohti eteistä...ehdin juuri ja juuri tunnille..
"näytät ettet olisi nukkunut melkein yhtään" kaverini sanovat katsoen minua päästä varpaisiin..
"nukuin huonosti.." valehtelin koska tiedän että he eivät hyväksyisi sitä..
he ovat sitä mieltä että koulu ensin ja alkaisivat saarnata siitä..olen kävelemässä luokan luokse kun nään Louissin joka virnistää minulle vinkaten silmää.. hymyilen takaisin ja punastun hieman koska hän näytti niin hyvältä eikä yhtään väsyneeltä niinkuin minä.. viimeinen tunti kemiaa, en millään jaksaisi.. Olen niin väsynyt että koko koulu päivä on ollut yksi henkinen työmaa..
vihdoin tunti loppui.. en voi uskoa että se kesti 45minuuttia tuntui ainakin kaksinkertaiselta ajalta.. Kotona kävelin suoraan huoneeseeni ja kaaduin sängylleni ja ei hetkeäkään kun olin unessa..
herään puhelimeni pirinään..
tuntematon numero.. hmm pitäisikö vastata vai ei..
no hetken mietinnän jälkeen vastaan..
Sophie: Moi?
Tuntematon : Moi täällä Louis yritin laittaa viestiä mutta et vastannu pääsetkö ulos?
Sophie: aaa se on sinä hmm no enköhän pääse missä nähään?
Louis: oon sun talon edessä hahah
Sophie: mitäh?!?! okei mul menee 5min
Louis: ok nähään kohta!
Miten Louis tietää missä asun?! Apua näytän ihan kamalalta juuri heränneenä... harjaan äkkiä hiukseni ja laitan hieman ripsiväriä ja otan lenkkarini kaapista.. koska minun täytyisi mennä ikkunan kautta koska on melkein keskiyö en ikinä saisi lupaa lähteä tähän aikaan..Pienin vaikeuksin pääsen ikkunan kautta ja nään Louissin seisovan kadulla virnistäen minulle.. Hän tosiaan tiesi missä asun..
"miten tiesit missä asun?" kysyin nostaen toista kulmakarvaa..
"asun itse alle 100m päässä jos et ole huomannut" louis vastaa naurahtaen
en ole huomannut häntä ja mikä pahinta olen kävellyt viemään roskia aivan räjähtäneenä toivon ettei Louis ole nähnyt minua..
"no minne mennään" kysyn hymyillen "seuraa mua" Louis vastaa hymyillen ja ottaa minua kädestä kiinni..kävelemme pimeää metsä polkua kohti ja lujennan otettani Louissin ja hän vetää minut turvaan kainaloonsa..
"Wow tää paikka" Sanon lumoutuneena katsoen Louissia silmät kiiluen...
:)
YOU ARE READING
Bed of lies (L.T fan fic in finnish)
FanfictionSophie 16v. On kiltti ja kaunis tyttö joka ei koskaan valehtele.. mitä tapahtuu kun hän tutustuu paremmin koulun uuteen juuri sisäoppilaitoksesta tulleeseen "pahaan poikaan"