9.

166 13 5
                                    

**skip pari päivää**

Olen ikävöinyt nämä päivät Louissia ihan helvesti mutta olen myös kerennyt enemmän tutustua Roopeen..
Huomenna täytän 17 vuotta olen  kutsunut noin 15 ihmistä juhliin..

Olen juuri laittamassa ripsiväriä kun puhelimeni soi..
soittaja on Louis
S: "Moi Louis"
L: "Moi"
S: "Onks kaikki hyvin siellä kuulostat oudolta?"
L: "Sophie oon niin pahoillani en pääse sun syntymäpäivänäs sinne"
S: "Sä sanoit eilen että pääset moimoi"
L: Sophie odota"
Suljin puhelimen ja jäin istumaan pettyneenä peilin eteen..
Olimme puhelimessa sunnitelleet että Louis tulisi meille kun muut vieraat ovat lähteneet..
Olisi pitänyt arvata...

Kävelen kohti koulun ovia kun kuulen juoksu askelelia ja Roopen huutavan "Sophie venaa!"
Käännyn ympäri ja poika juoksee juokseni
"Moi, miten menee?" Roope kysyy pirteänä
"Ihan hyvin, entä sulla?" Vastaan
"Hyvin" Roope sanoi ja lähdimme samaa matkaa kohti koulun ovia Roopen ja Minun välillä ei ole tapahtunut mitään uutta olen vain tutustunut häneen paremmin ja huomannut miten mahtava tyyppi hän on..
"Hei pääsetkö huomenna jo pari tuntia ennen juhlien alkua meille?" Kysyin Roopelta
"Joo tottakai tarviitko apuu jossakin" Roope vastaa
"Joo Monan ja Rosalien piti tulla mutta Mona pääseekin vasta silloin kun juhlat alkavat joidenkin menojen takia" Vastasin hymyillen..

Koulun jälkeen olin menossa Edwardin, Roopen ja Monan kanssa kahville.. Minusta tuntuu että Monalla ja Edwardilla on jotain "säpinää".. Yleensä Edward ei hengaa kanssamme vapaa-ajalla..
Tilasimme Roopen kanssa isot teet ja Mona otti cafe mochan ja Edward Latten.. En oikein itse juo kahvia Latte on ihan hyvää mutta tee on enemmän minun juttuni..  minusta tuntui koko illan siltä että Edward tuijoittaisi minua voi olla että kuvittelin vain kaiken.. 

Aamulla heräsin kun puhelimeeni tuli viesti Roopelta
"Tuun Lähen kohta tulee menee ehkä 20min"
Olen nukkunut pommiin mun piti herätä viimeistaan kello 12 kun roope tulee 14 ja Mona kelle 16 mutta kello on jo 13.30
"okei nähdään" laitan vastaukseksi..
Nousen äkkiä ylös sängystä ja otan pyyhkeen kaapista ja juoksen suihkuun outoa kerrankin olla yksin kotona kun vanhempani ovat viikonlopun työ matkalla ja tulevat vasta maanantai aamusta..
Istun pyyhepäällä peilin edessä yrittämässä mahdollisimman nopeasti saada vähän meikkiä naamaan.. Meikkaan vasta illalla kunnolla.. Kerkesin laittaa ripsivärin ja kulmat kun ovikello soi ja olen pelkässä pyyhkeessä.. Noh pakko se on avata kävelin alakertaan avaamaan oven.. Oven takaa ilmestyy Roope joka katsoo minua silmät pyöreinä "oho" Roope sanoo "no moi vaan sullekkin" sanon ja poika naurahtaa "käyn nopee pukemassa niin voit mennä tohon olkkariin istuu" sanoin "ei sun oo pakko näytät kivalta tolleenkin" Roope sanoi virnistäen.. "joku toinen kerta" sanon virnistäen takaisin..
Laitoin vielä huulirasvaa ja etsin kaapistani mustat alusvaatteet ja legginsit ja ison harmaan hupparin.. Puin ne päälle ja harjasin vielä vähän märät hiukseni ja kävelin alakertaan..
"Noniin aloitetaan valmistelut" sanoin Roopelle joka istui sohvalla.. 
Laitoimme Kajarit ja siivosimme hieman ja syöimme pizzaa jonka olimme tilanneet..
"Heii laita se pölyhuiska pois" huudahdin kun Roope heilutteli huiskaa naamassani poika vain nauroi kun yritin juosta karkuun..
Kunnes ovikello soi ja menin tukka ihan sekaisin avaamaan oven "Moi" Mona tervehtii katsoen tukkaani ihmeissään ja sen jälkeen kattoo Roopea jolla on vieläkin pölyhuiska kädessä.. "Mitä täällä on tapahtanut?" hän kysyy "Roope rupes jahtaa mua pölyhuiskan kanssa" sanoin ja katsoin Roopea joka virnisti Minulle..

Kello on 6 ja vieraat tulevat 7 talo on valmiina ja olen saanut meikit laitettua  ja nyt istumme kolmestaan keittiön pöydän ääressä ja samalla Mona kihartaa hiuksiani.. Roope on juuri käynyt vaihtamassa vaatteet hänellä on kaulus paita ja söpö rusetti..

(Roope on siis jääkiekkoilia Roope Hintz ihan btw :3) Itse laitoin vaalen punaisen paidan ja hameen jotka sopivat yhteen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Roope on siis jääkiekkoilia Roope Hintz ihan btw :3)
Itse laitoin vaalen punaisen paidan ja hameen jotka sopivat yhteen..

seitsemältä porukkaa alkoi tulla ja chillailimme  ja tanssimme koko illan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


seitsemältä porukkaa alkoi tulla ja chillailimme  ja tanssimme koko illan..

Kymmenen aikaan porukka alkoi lähteä ja jäljelle jäi vain Roope, Rosalie, Mona, Edward, Jake ja Tiia..
istuimme olohuoneessa ja juttelimme.. "Hei ollaan totuutta ja tehtävää!" Mona keksi..
"Jooo!" Rosalie ja Tiia vastasivat yhteen ääneen..
itse en innostu ajatuksesta mutta koska muut ovat niin innoissaan...
"Jake totuus vai tehtävä" Edward kysyy..
"Totuus" Jake vastaa
"Oke, jos sun olis pakko kumpaa suutelisit.. Tuksua vai Jocelyn Wildensteinia?" Edward kysyy
"Okei olisin tosi humalassa kun tää tapahtuis enkä kerkeis tajuta.. Varmaan tuksu" Jake vastaa ja kaikki alkaa nauraa..
"Roope totuus vai tehtävä?" Jake kysyy..
"Totuus nyt näin aluks" Roope vastaa..
"Kuka on kuumin näistä pelissä olevista tytöistä?" Jake kysyy..
"No kaikki täällä on kauniita mutta silti pakko sanoo että Sophie"Roope sanoo ja punastun heti..
Ja kaikki kääntyvät katsomaan minua..
Roope huomaa minun nolostuvan ja jatkaa äkkiä peliä..
"Rosalie totuus vai tehtävä?" Roope kysyy
"Totuus" Rosalie vastaa
"Miks kaikki ottaa totuuden" Mona valittaa..
"Pahin turn-off?" Roope kysyy..
"Varmaan jos tupakoi tai käyttää nuuskaa" Rosalie vastaa..
Hienoa nyt ainakin tiedän ettei Rosalie ymmärtäisi mitä nään Louississa..
"Noh Sophie totuus vai tehtävä?" Rosalie kysyy..
En voi ottaa totuutta koska peli menisi tylsäksi.. "käyn hakemassa juotavaa jatkakaa vaan pelii" Mona sanoo ja kävelee keittiöön
"Tehtävä.." vastaan
"Asiaa!" Jake huudahtaa..
"Suutele Roopee 30sekunttia" Rosalie keksii..
"KopKop" Kuuluu ovelta..
"Mä avaan joku varmaan vaan unohti jotain!" Mona huutaa keittiöstä..
"Okei kiitos" vastaan

  *Monan näkökulma*
"Moi?" sanoin ovella seisovalle pojalle hän näyttää hieman tutulle mutta en silti tunnista häntä.. "Onks Sophie?" poika kysyy "On kuka oot?" kysyn ihmeissäni "Kuuluuko se sulle?" poika vastaa tylysti "No ei mutta olis se kiva tietää" sanon "Voitko nyt vaan päästää mut Sophien luo?" poika kysyy kyllästyneenä.. "Kerro eka kuka oot" sanon päättäväisesti.. Poika ottaa olkapäistäni kiinni ja siirtää minut nätisti sivuun ja kävelee suoraan sisälle...Mikä tyyppi..  Ja mistä tommonen tyyppi tuntee Sophien..
*Takaisin Sophielle*
No kai se on pakko..
käännyin ja suutelin Roopea joka vastasi suudelmaan.. juuri kun olin aika oli loppumassa kuulin jonkun lähestyvän se on varmaan vain Mona.. Irrottauduin suudelmasta ja näin Louissin seisovan olohuoneen oviaukolla vihaisena "Louis oota" huudan kun poika lähtee nopeaa vauhtia kohti ulko-ovea..

Toivottavasti tykkäätte! Miten käy Louissin ja Sophien..? Kumpaa shippaatte Louissii ja Sophiee vai Roopee ja Sophiee?
Ootte ihania xx!

Bed of lies (L.T fan fic in finnish)Where stories live. Discover now