6.

179 13 2
                                    

Makoilen tylsistyneenä sängylläni kun säpsähdän kun joku/jokin koputtaa ikkunaani.. Menen katsomaan ja Nään Louissin Virnistämässä minulle. Avaan ikkunan ja päästän hänet sisään.. "Mitäs sä täällä" Kysyn ihmetellen "Tulin moikkaamaan" Louis vastaa Hymyilen Louissille ja astun askeleen lähemmäs Louissia.. Katson häneen kauniisiin sinisiin silmiin ja suutelen jumalaisen komeaa poikaa hän vastaa suudelmaan.. irtaannun suudelmasta ja tönäisen Louissin sängylleni.. Hän näyttää niin seksikkäältä maatessaan tukka pörrössä sängylläni.. Kiipeän itsekin sängyn päälle ja jatkan suudelmaa.. Louis asettaa kämmenensä poskilleni kun samalla omani harhailevat ympäri pojan rinta  ja vatsalihaksia.. happiloppuu ja irtaannumme suudelmasta.. Katson Louissia kysyvästi samalla kun vedän hitaasti hänen paitaansa ylemmäs hän nyökkää ja nostaa kätensä ylös.. Heitän paidan lattialle ja kun nään mitä paidan alta on paljastunut alan melkein kuolata "wow" huokaisen ja Louis naurahtaa Suudetelen Louissia intohimoisesti ja hän työntää minut pois "Oletko varma tästä?" hän kysyy "Olen" vastaan ja Louis vetää minut takaisin suudelmaan.. Vedin Paidani päältäni ja heitin sen samaan kasaan Louissin paidan kanssa.. "Odota on ehkä viisainta lukita ovi" Sanon ja nousen ylös ja Louis nyökkää. Lukitsen oven ja kiipeän takaisin sängylle ja istun pojan syliin.. Olemme vastakkain ja katsomme toisiamme suoraan silmiin "haluun sua" kuiskaan Louissille.. Louis nostaa kämmenensä poskilleni ja painaa huulensa omilleni.. Pojan kädet valuvat yläselälleni ja Louis alkaa hankalan oloisesti avaamaan rintaliivejeni hakasta naurahdan ja avaan hakasen ja heitän rintaliivit jonnekkin päin huonetta.. Avaan Louissin vyötä kun kuulen kun Äitini koputtaa huoneeni oveen.. Eikö hänen pitänyt jo nukua?? "Vaihdan vaatteita juuri odota hetki" Sanon ja otan äkkiä kaapista ihan collage paidan ja Louis piiloutuu sängyn alle.. Avaan oven ja Äitini tulee huoneeseeni "Kulta anteeksi että olin niin ankara tänään päätimme isäsi kanssa että arestisi päättyykin jo lauantaina niin voit vaikka mennä kavereidesi kanssa elokuviin tai jotain ettei sinun tarvitse kokoviikkoa olla yksin kotona istumassa.." Äiti kertoo "Okei kiitos äiti" vastaan "Noh hyvääyötä kullannuppu" Äiti toivottaa ja lähtee huoneesta odotan kunnes kuulen että hän on jo kävellyt portaat alas ja käyn lukitsemassa oven.. "Voit tulla" kuiskaan Louissille joka ryömii ilman paitaa sänkyni alta.. "Läheltä piti" Louis naurahtaa "Jatketaanko?" kysyn ja Louis vetää minut aivan itseensä kiinni ja vetää collage paidan pois päältäni "jatketaan vaan" Louis sanoo ja virnistää.. Suutulen Louissin täyteläisiä huulia ja käteni karkaavat Louissin housun sepalukseen.. avaan vyön ja Louis vetää farkkunsa jalasta jättäen jalkaansa vain mustat bokserit.. Hänen kroppansa on täydellinen.. en voi muutakun tuijottaa.. Louis avaa farkkuni vetoketjun ja hänen avustuksellaan vedän farkut jalasta.. "Ootko varma ihan tästä"Louis varmistaa nyökkään ja poika nostaa syliinsä ja laskee sängynpäälle selälleni ja vetää alushousuni reisiäni pitki pois jaloistani..  ja kiipeää yllenni hän on käsiensä varassa päälläni ja kurottuu suudelaan minua samalla vedän käsillä Louissin bokserit.. Nyt se on menoa.. Louis katsoo minua lupaa kysyen ja katson häntä suoraan silmiin ja nyökkään.. ja samassa hän alkaa työntyä sisääni joka saa minut voihkaisemaan.. Toivon niin etteivät vanhempani herää.. 

En oo ennen kirjottanu noin intiimiä tekstiä joten toivon et tykkäätte haha nähään ensluvun parissa :)

Bed of lies (L.T fan fic in finnish)Where stories live. Discover now