Koulun jälkeen kiirehdin kotiin koska Louis tulee hakemaan minua klo 16. Hän haluaa näyttää jonkun paikan minulle. Korjaan nopeasti meikkini ja vaihdan löysän t-paidan nättiin villapaitaan.. pakkaan pieneen laukkuun huulipunan ripsivärin, avaimet, lompakon, pienen hiusharjan ja minttupastilleja. juoksen vessaan pesemään hampaat ja sen jälkeen huomaankin että Louis on jo laittanut viestiä että on jo ulkona autossa odottamassa.
"minne menemme" kysyn hymyillen.
Louis silittää reittäni hellästi ja vastaa virnistäen "näät sitten" ajamme vain hetken matkaa kunnes pysähdymme "perillä" Louis ilmoittaa ja nousee autosta.. Olemme omakoti talon pihassa kävelemässä kohti ovea.. "Asutko täällä" kysyn "joo porukat on muualla joten järjestin sulle tänne yllätyksen" Louis sanoo ja ottaa kädestäni
Astumme taloon sisälle se on hyvin vaaleilla väreillä sisustettu ja kotoisa.. nenääni kantautuu aivan jumalaisen hyvä tuoksu "oletko sä laittanut ruokaa?" kysyn silmät pyöreinä ja Louis vain nyökkää ja johdattaa minut keittiöön, jossa minua odottaa kynttilä illallinen.. hymyilen Louissille ja halaan häntä..
"Wow Louis! En uskonut että olet näin hyvä kokki" sanon yllättyneenä ja Louis vain iskee silmää minulle..
Syötyämme olen aivan täynnä siirrymme sohvalle istumaan.. taino löhyän Louissiin nojaten.. "kiitos tää on ollut aivan ihanaa" sanon antaen pienen pusun pojalle.. "Hei Hei! Ei tää vielä pääty tähän mulla on sulle vielä jotain" Louis sanoo virnistäen ja nousee sohvalta.. pian hän palaa pienen söpön paketin kanssa.. HÄN ON OSTANUT MINULLE LAHJAN!?! "tässä avaa se" Louis sanoo ojentaen paketin "voi ei Louis ei sinun olisi tarvinnut" sanon hymyillen.. Paketin sisällä on hopeinen rannekoru missä lukee "flawless" rannekoru on niin nätti en voi uskoa miten hän on löytänyt niin ihanan korun.. "Louis tää on ihana!" sanon ja hyppään suutelemaan Louissia intohimoisesti.. Poika vastaa suudelmaan.. erkanemme suudelmasta ja kuiskaan Louissin korvaan "missä sun huone on" Hän johdattaa minut huoneeseensa joka on aika pieni mutta ei silti ahtaan näköinen tönäisen Louissin sängylle ja hyppään hänen päälleen.. "wow mikäs sulle tuli" Louis sanoo nauraen ja suutelee huuliani.. makoilemme Louissin sängyllä ja juttelemme kaikesta.. ja loppujen lopuksi nukahdamme.."LOUIS" huudahdan kun yritän saada Louissia hereille "mitäh" Louis kysyy unisena.. "me nukahdettiin on jo aamu" sanon paniikissa "paljon kello" louis kysyy "ootas kun katon.. 9.30!! koulu on alkanu jo tunti sitten"
mitä sanon vanhemmilleni??? he ovat yrittäneet soittaa monta kertaa ja laittaneet ainakin 100 viestiä.. olen koko yön poissa ja vielä poissa olo tunnilta.. Päätän soittaa Amberille
"Moi Amber" tervehdin
"Moi" Amber vastaa unisena..
"Jos vanhempani kysyvät olin sinun luonasi yötä" sanon anelevasti
"Ne soittivat joskus 12 aikaan ja sanoin sinun olevan suihkussa ja että akkusiloppui ja että unohdimme ilmoittaa että nukut täällä" Amber vastaa
"Kiitos! Olet paras!" sanon ja lopetan puhelun..
"Louis missä on vessa?" kysyn puoliksi nukkuvalta pojalta..
"kun meet mun huoneen ovesta ulos niin heti se vasemman puoleinen ovi siinä vieressä" poika vastaa..
Pesen kasvojani kylmällä vedellä ja sen jälkeen laitan mascaraa ja huulipunaa ja harmaan hiukseni.. tämä saa nyt kelvata.. Onneksi kaikki kirjat mitä tänään tarvisen ovat kaapissani.. "Louis oisko sulla mitään kangas kassia koulurepuksi" kysyn
"Joo oota kun haen" Louis vastaa
"hei laitan kahvin tulemaan ja vaihdan vaatteet voidaan mennä yhtä matkaa koululle" Louis huutaa.. "joo" vastaan "haluatko muuten hammasharjan" Louis kysyy "joo mielelläni" vastaan..
mun vanhenpani ovat ihan varmasti vihaisia en ikinä jää yöksi ilmoittamatta..'' Sophie Waters tulet loppuviikon kotiin suoraan koulusta! Olimme niin huolissamme sinusta.'' Äiti sanoi vihaisena.. ''Anteeks en tarkottanu huolestuttaa teitä'' sanoin ja kävelin ylös.. On vasta tiistai!! Päätin soittaa Louissille..
L:''Moi Sophie''
S: ''Moi''
S: ''Sain loppuviikoks arestii..''
L:''No ei se meitä estä näkemästä''
S:'' Haha mitä sulla on mielessä?''
L:''Vaikka ja mitä mutt mun pitää nyt mennä. Moikka''
S:'' Moikka''
Apua mitäköhän Louissilla on mielessä...?
saa votettaa ja kommaa :) Sori et ei oo pitkää aikaa tullu uutta osaa.
YOU ARE READING
Bed of lies (L.T fan fic in finnish)
FanfictionSophie 16v. On kiltti ja kaunis tyttö joka ei koskaan valehtele.. mitä tapahtuu kun hän tutustuu paremmin koulun uuteen juuri sisäoppilaitoksesta tulleeseen "pahaan poikaan"